Το βιοαέριο των Αφών Σεΐτη στο Αργυροπούλι, επισκέφθηκαν την Πέμπτη 28-11-24, οι μαθητές και οι μαθήτριες των τάξεων Δ’, Ε’ και ΣΤ’ της σχολικής μας μονάδας. Ο κος Στέλιος Σεϊτης και ο κος Γεώργιος Παπαπολυμέρου, Δρ. Χημικός μηχανικός, ξενάγησαν τα παιδιά στον χώρο, παρουσιάζοντας και εξηγώντας τους τη διαδικασία, κατά την οποία τα κτηνοτροφικά απόβλητα, τα αγροτικά υπολείμματα κ.α., μέσω της αναερόβιας χώνευσης, στον χωνευτήρα, παράγουν το βιοαέριο (βιομεθάνιο). Το οποίο με τη σειρά του, χρησιμοποιείται ως καύσιμο, για τη συμπαραγωγή ηλεκτρικής και θερμικής ενέργειας.
Ευχαριστούμε πολύ για την εξαιρετική φιλοξενία!






