Τα πρωτάκια μας μαζί με τη κ. Ελένη αποφάσισαν να κάνουν ένα πρωτότυπο πρόγραμμα για φέτος! Και η πρωτοτυπία βρίσκεται στο ότι θα το “τρέξουν” σε συνεργασ’ια με τα πρωτάκια του Δημοτικού Σχολείου Κουτσοποδίου και την κ. Αγγελική. “Ταξιδεύοντας μαζί στη γνώση” είναι ο τίτλος και ήδη το πρώτο βήμα…