Νέα χρονιά, Καλή χρονιά με υγεία, χαρά, δημιουργία και ελπίδα κόντρα στις δυσκολίες της εποχής! Κι εμείς στο σχολείο μας για τη νέα του αρχή και την καλή πορεία κόψαμε τις πίτες μας! Έξι υπέροχες, σε γεύση, εμφάνιση και φρεσκάδα, βασιλόπιτες έφτασαν σήμερα στο σχολείο μας φτιαγμένες από τις μαμάδες…