Η Πέμπτη 14 Ιανουαρίου ήταν μια μέρα που την περιμέναμε με πολλή αγωνία, γιατί θα πηγαίναμε στην Αθήνα να παρακολουθήσουμε την παράσταση “Ο Ιάσονας και το Χρυσόμαλλο δέρας”! Όλες οι τάξεις προετοιμάστηκαν για να μπορέσουν να κατανοήσουν τον μύθο, αλλά η Τρίτη και η Πρώτη τάξη βρήκαν έναν δικό τους…