Σήμερα ήταν η σειρά της Δ, τάξης να συνεργαστεί με την Ψυχολόγο του Κέντρου Πρόληψης των Εξαρτήσεων & Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Π.Ε. Αργολίδας«Ελπίδα Ζωής» κ. Αγγελική Μπαβέλα. Το σημερινό θέμα, “Όταν η βία και ο εκφοβισμός χτυπούν την πόρτα του σχολείου…”, συζητήθηκε με τα παιδιά, μίλησαν για τα αίτια, τις συνέπειες αυτών…