Ο καιρός μάς δυσκόλεψε λίγο αλλά τελικά περάσαμε όμορφα! Ήταν η πρώτη εκπαιδευτική επίσκεψη για τα μικρά μας παιδάκια της Α΄ και Β΄ τάξης! Πρώτη στάση στην Ι. Μ. Οσίου Θεοδοσίου στο Παναρίτη που μας καλοδέχτηκαν οι πάντα φιλόξενες μοναχές! Ο χώρος όμορφος, καθαρός, κατανυκτικός σε ένα τοπίο βροχερό, γεμάτο…