Σεπτέμβρης χωρίς σταφύλια και μούστο δε γίνεται! Έτσι η κ. Μάρθα μαζί με τα παιδάκια της της Β΄ τάξης, στα πλαίσια του μαθήματος για το φθινόπωρο, έφτιαξαν τον δικό τους μούστο όχι για να φτιάξουν κρασί αλλά για να ετοιμάσουν γλυκίσματα, μουστοκούλουρα και μουσταλευριά! Κι επειδή δοκιμάσαμε όλοι μας σας…
-
-
Όλοι Νοιαζόμαστε, Όλοι Συμμετέχουμε
Ο χώρος που μεγαλώνουν τα παιδιά μας είναι και δική μας υπόθεση. Η ασφάλεια, η υγιεινή και η παρέμβαση στους χώρους αφορά όλη τη σχολική κοινότητα: μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς! Με την πεποίθηση ότι “για την κακή μας τύχη δε φταίνε τα άστρα” και με τη βεβαιότητα ότι είναι και στο…