Το σχολείο μας συνεχίζει για ακόμα μια χρονιά τη συνεργασία με το Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας «Ελπίδα Ζωής» με μια σειρά προγραμμάτων-παρεμβάσεων για κάθε τάξη ξεχωριστά. Σήμερα ήταν η σειρά της Γ΄τάξης με θέμα «Ούτε χειρότερος, ούτε καλύτερος, απλά διαφορετικός» που το παρουσίασε η ψυχολόγος…