Ο θεσμός τα παιδιά της έκτης να υιοθετούν τα πρωτάκια λειτουργεί σε αρκετά σχολεία τα τελευταία χρόνια! Αποφασίσαμε μαζί με την κ. Ελένη και την κ. Κατερίνα, τις δασκάλες των δύο τάξεων, να το προσπαθήσουμε και στο σχολείο μας! Άλλωστε μας αρέσει να δοκιμάζουμε και να βελτιωνόμαστε γιατί αλλιώς πλήττεις……