cropped Festa Junina Instagram Post 8

Στηρίζουμε τον Σύλλογο Φλόγα με τη δημιουργία στολιδιών και ανάβουμε τη φλόγα της αγάπης!

12 3

Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Φηρών Θήρας, με την υποστήριξη του εκπαιδευτικού προσωπικού, δημιούργησαν 38 χειροποίητα στολίδια για τον Σύλλογο Φλόγα ενόψει των Χριστουγέννων. Τα συγχαρητήρια ανήκουν σε όλους τους μαθητές/τριές μας για την δημιουργικότητά τους και την αξιέπαινη προσφορά τους στον Σύλλογο Φλόγα. Είναι άλλη μία πράξη αλληλεγγύης που προάγει την κοινωνική ευαισθησία στη μαθητική μας κοινότητα. Ο Σύλλογος Φλόγα είναι ένας πολύ ενεργός σύλλογος που επιτελεί σημαντικό έργο στηρίζοντας παιδιά με νεοπλασματικές ασθένειες και τις οικογένειές τους. 🌟💖

Αναστολή λειτουργίας των Σχολικών Μονάδων του Δήμου Θήρας την Παρασκευή 5/12/2025



Λήψη αρχείου

Πιστοποιητικό υιοθεσίας ευχής



Λήψη αρχείου

Αστέρια Της Ευχής Make-A-Wish – Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Φηρών Θήρας

⭐️💫

Στολισμός Χριστουγεννιάτικου δέντρου του σχολείου

4 12

Και φέτος με πολλά χαμόγελα και ενθουσιασμό με ομαδικό πνεύμα στολίσαμε το χριστουγεννιάτικο δέντρο του σχολείου μας! Τα παιδιά φορώντας τα χαμόγελά τους και τα σκουφάκια του Αγίου Βασίλη, συγκεντρώθηκαν γύρω από το δέντρο και με χαρά τοποθετούσαν τα στολίδια ακούγοντας χριστουγεννιάτικα παιδικά τραγούδια. Η διαδικασία ήταν μια πραγματική συνεργασία. Το δέντρο του σχολείου μας είναι πλέον πανέμορφο, φωτεινό και εκπέμπει τη ζεστασιά των γιορτών. Είναι ένα σημείο αναφοράς για όλα τα μέλη της σχολικής μας κοινότητας, υπενθυμίζοντάς μας το πνεύμα της αγάπης, της προσφοράς και της χαράς που φέρνουν τα Χριστούγεννα.

Χρόνια πολλά και καλή πρόοδο σε όλα τα παιδιά! Και του χρόνου με υγεία! 🎄

Βιωματική δράση συνεκπαίδευσης με το συστεγαζόμενο Δημοτικό Σχολείο Φηρών Θήρας

3 12

Κλείσαμε τη δράση αυτή, γράφοντας πάνω σε φύλλα δέντρου « Τι είμαι καλός να κάνω « « Σε τι μπορώ να βοηθήσω τους άλλους» και « σε τι χρειάζομαι βοήθεια». Έπειτα τα κολλήσαμε στα κλαδιά του δέντρου, με σύνθημα ότι όλοι έχουμε τις ίδιες ανάγκες, απλώς είμαστε λίγο διαφορετικοί.
Οι μαθητές και των δύο σχολείων, άμεσα και αποτελεσματικά μέσω της εμπειρίας και των παιχνιδιών με μίμηση ρόλων, έμαθαν για τις έννοιες της ενσυναίσθησης και της αποδοχής της διαφορετικότητας.
Η 3η Δεκεμβρίου δεν είναι ημέρα γιορτής, αλλά αγώνας για την καθημερινή ζωή των ατόμων με αναπηρία με αξιοπρέπεια, προσβασιμότητα και υποστήριξη, ίσες ευκαιρίες στην εκπαίδευση, εργασία και κοινωνική ζωή, διαρκή μεταμόρφωση των υποδομών και των υπηρεσιών.
Ευχαριστούμε θερμά την Εκπαιδευτικό του σχολείου μας κ. Ρέα Μπαγλατζή ΠΕ71 για την άψογη επιμέλεια και οργάνωση κάθε ουσιαστικής λεπτομέρειας της σημαντικής αυτής σχολικής δράσης καθώς επίσης και τα μέλη ΕΕΠ & ΕΒΠ που καθοδήγησαν και υποστήριξαν υποδειγματικά όλους τους μαθητές. Τα θερμά μας συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές/τριες που συμμετείχαν.  Κατά την λήξη της δράσης, προσφέρθηκε κέρασμα από τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας και τους ευχαριστούμε πολύ. Τέλος, εκφράζουμε τις θερμές μας ευχαριστίες προς την Διευθύντρια κ. Φωτεινή Μητριτζάκη και τον Υποδιευθυντή κ. Δημήτριο Μπάλλο για τον έγκαιρο προγραμματισμό και την έμπρακτη στήριξή τους προς τη σχολική μας κοινότητα.

Αστέρια Της Ευχής Make-A-Wish

Make A Wish

Οι μαθητές/τριες και τα μέλη του εκπαιδευτικού προσωπικού του σχολείου μας, στήριξαν τον Φορέα: Κάνε-Μια-Ευχή- Ελλάδος ~ Make-A-Wish μέσω της αγοράς των Αστεριών Της Ευχής βοηθώντας κατά αυτόν τον τρόπο στην εκπλήρωση ευχών παιδιών με σοβαρές ασθένειες.

Η συνεργασία μας για τον συγκεκριμένο εθελοντικό και φιλανθρωπικό στόχο ενισχύει την συλλογική δράση της σχολικής μας κοινότητας. Οι μαθητές/τριες του σχολείου μας μαθαίνουν και κατανοούν τον πόνο ή ακόμη και την ανάγκη του άλλου (ενσυναίσθηση) και μέσω της προσφοράς τους πράττουν (αλληλεγγύη) για να προσφέρουν βοήθεια και υποστήριξη.

Καλό μήνα με ενσυναίσθηση και αλληλεγγύη! 💫

 

Μαθαίνουμε το όνομά μας με τα μανταλάκια

41

Με την χρήση απλών υλικών ( μανταλάκια, μαρκαδόρους, χαρτόνι) οι μικροί μαθητές/τριες του 1ου Τμήματος της κ. Φωτεινής Κανάκη ΠΕ71 μαθαίνουν να αναγνωρίζουν τα γράμματα του ονόματός τους, να συνθέτουν το όνομά τους και παράλληλα να ενδυναμώσουν την τριποδική λαβή ( τον τρόπο που κρατούν το μολύβι) καθώς ο χειρισμός με τα μανταλάκια απαιτεί την κίνηση των τριών δαχτύλων.

Είναι ένας διασκεδαστικός και κινητικός τρόπος εκμάθησης, που συνδυάζει τη γραφή με την ανάπτυξη των λεπτών κινητικών δεξιοτήτων.

✏️✍️🧠👀

 

 

 

Σχολική εκδρομή στο Ελαιοτριβείο Θήρας

40

Την Τετάρτη 26/11/2025, πραγματοποιήθηκε η σχολική εκδρομή στο Ελαιοτριβείο Θήρας. Οι μαθήτριες και οι μαθητές του σχολείου μας είχαν την μοναδική ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με την αγροτική παράδοση του νησιού και να ανακαλύψουν το ταξίδι που κάνει η ξεχωριστή μικρή ελιά 🌿μέχρι να γίνει λάδι. Οι μαθητές/τριες ξεναγήθηκαν στους χώρους του ελαιοτριβείου παρατηρώντας και μαθαίνοντας  για τα σύγχρονα μηχανήματα που συμβάλλουν στα στάδια της παραγωγής της ελιάς , από την υποδοχή του ελαιοκάρπου μέχρι την τελική έκθλιψη.

Είναι ιδιαίτερα σημαντική η προσπάθεια που γίνεται στο Ελαιοτριβείο Θήρας από τους ντόπιους παραγωγούς να διατηρήσουν την αγροτική ταυτότητα του νησιού και αξίζει να σημειωθεί ότι η πρώτη παραγωγή του ελαιοτριβείου έχει και κοινωνικό χαρακτήρα καθώς διατίθεται σε άπορες οικογένειες ή σε συλλόγους του νησιού, ενισχύοντας τον ρόλο της κοινότητας.

Ευχαριστούμε θερμά τον κ. Ματθαίο Δημόπουλο ~ Γενικό Διευθυντή της Ένωσης Συνεταιρισμών Θηραϊκών Προϊόντων ( Santo Wines), για τη συνεργασία ως προς τον προγραμματισμό της εκδρομής και την φιλοξενία τους.

Ευχαριστούμε θερμά επίσης τον Πρόεδρο κ. Ιωάννη Κουλελή και τα μέλη του Συλλόγου “Ηλιαχτίδα” Δήμου Θήρας για την χορηγία της μετακίνησης μας με το ΚΤΕΛ Θήρας.

🌻Η συγκεκριμένη εκπαιδευτική δράση εντάσσεται στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων που συμμετέχει το σχολείο μας με θεματική “Παγκόσμια & Τοπική Πολιτιστική Κληρονομιά” και τίτλο: Μαθαίνω τον τόπο μου.

 

 

 

Η δημιουργική Παρασκευή της Α΄ τάξης και Β΄ τάξης

37

Η ημέρα της Παρασκευής είναι μια δημιουργική ημέρα με τους μικρούς μαθητές/τριες της Α΄ τάξης και Β΄τάξης καθώς έχει στο πρόγραμμά της παιχνίδια 🧸🎈, παραμύθια 📔🤓και εξερεύνηση 🧠🔎!

Είναι ένας φανταστικός συνδυασμός δραστηριοτήτων που ενισχύει:

💛 Φαντασία και Γλώσσα ~ Παραμύθι

💛 Λογικομαθηματικές και Κοινωνικές Δεξιότητες ~ Παιχνίδι

💛 Παρατηρητικότητα και Γνώση ~ Εξερεύνηση

Περάσαμε πολύ ωραία και οι μικροί μαθητές/τριες έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό και αυτήν την Παρασκευή! 🤩

 

🌻Εκπαιδευτικός και μέλος ΕΒΠ:

Φωτεινή Κανάκη ΠΕ71 & Χρυσούλα Μαστοροδήμου ΕΒΠ

Ασκήσεις νευρομυϊκής συναρμογής

35

Οι ασκήσεις νευρομυϊκής συναρμογής στοχεύουν στη βελτίωση της συνεργασίας μεταξύ του νευρικού συστήματος και των μυών, ενισχύοντας έτσι τον κινητικό έλεγχο, την ισορροπία, τον ρυθμό και την αντίδραση στις κινήσεις.

Το αποτέλεσμα; 👇

Μεγάλη επιτυχία 👏 από τους μαθητές που ολοκλήρωσαν τις ασκήσεις με μεγάλα φωτεινά χαμόγελα τόσο από τα παιδιά αλλά και την γυμνάστρια του σχολείου μας η οποία στο τέλος του μαθήματος, έλαβε και το λουλούδι 🌼 από τον μικρό μαθητή που συμμετείχε στις παραπάνω ασκήσεις στο μάθημα της γυμναστικής!

🌻Ειδική Φυσική Αγωγή:

Στυλιανή Ανδριέλου ΠΕ11

Σελίδα 2 από 45

Υποστηριζόμενο από blogs.sch.gr & Θέμα βασισμένο στο Lovecraft από τον Anders Norén

Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση