Στα πλαίσια του Β΄ κύκλου των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, οι μαθητές της Β’ τάξης ασχολήθηκαν με τη θεματική ενότητα: “Ψχική και συναισθηματική υγεία-Πρόληψη”. Ο τίτλος του προγράμματος «Βλέπω με τα μάτια της καρδιάς μου», είχε ως στόχο την ανάπτυξη της ενσυναίσθησης, της κριτικής σκέψης και των κοινωνικών δεξιοτήτων των μαθητών/τριών μας, εστιάζοντας στην ευαισθητοποίηση για τα άτομα με προβλήματα όρασης.
Μέσα από μια σειρά βιωματικών δραστηριοτήτων και παιχνιδιών, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με τον κόσμο της Φένιας, μιας ηρωίδας με προβλήματα όρασης, και να εξερευνήσουν τις προκλήσεις και τις δυνατότητες που αντιμετωπίζουν τα άτομα με αναπηρία. Συγκεκριμένα, οι μαθητές/τριες μας:
- Συνεργάστηκαν και επικοινώνησαν αποτελεσματικά, μαθαίνοντας να λειτουργούν ως ομάδα.
- Ανέπτυξαν ενσυναίσθηση, βιώνοντας μέσα από παιχνίδια όπως η «Τυφλόμυγα» τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν τα άτομα με προβλήματα όρασης.
- Καλλιέργησαν την κριτική τους σκέψη και την πρωτοβουλία, αναζητώντας λύσεις για την προσβασιμότητα και την ένταξη.
- Εξοικειώθηκαν με το σύστημα Braille και την εικονική επίσκεψη στο Μουσείο Αφής, διευρύνοντας τις γνώσεις τους.
- Εκφράστηκαν δημιουργικά μέσω της ζωγραφικής και άλλων εικαστικών τεχνών, αποτυπώνοντας τις σκέψεις και τα συναισθήματά τους.
Το εν λόγω πρόγραμμα συνέβαλε στην καλλιέργεια υπεύθυνων και ευαισθητοποιημένων πολιτών, ικανών να αναγνωρίζουν και να σέβονται τη διαφορετικότητα.