Erasmus+ -European Sustainable School Awards (ESSA) 

Στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus -European Sustainable School Awards (ESSA) η επιλογή μας ανάμεσα στα 12 καλύτερα Ευρωπαϊκά σχολεία που ακολουθούν βιώσιμες πρακτικές, ολοκληρώθηκε με συνάντηση και συνεργασία εκπαιδευτικών και μαθητών στα Σκόπια της Βόρειας Μακεδονίας, το διάστημα από 20-06/25-06-2025.
Η επαφή μας με μαθητές και εκπαιδευτικούς από Ισπανία, Πορτογαλία, Τουρκία, Βουλγαρία και Βόρεια Μακεδονία τόνωσε την ελπίδα μας για ένα πιο βιώσιμο μέλλον, ενεργοποίησε το κίνητρό μας να συνεχίσουμε ενώ συγχρόνως εμπλούτισε την πολιτιστική μας εμπειρία.
Είχαμε την ευκαιρία να δούμε καινοτόμες πρακτικές που εφαρμόζονται στα 12 αυτά επιλέξιμα σχολεία ενώ συγχρόνως ανταλλάξαμε ιδέες για τη βιωσιμότητα και προτείναμε λύσεις σε περιβαλλοντικά ζητήματα. Η μεταξύ μας επαφή και επικοινωνία μας έδωσε την δυνατότητα να βελτιώσουμε την Αγγλική γλώσσα και να δημιουργήσουμε ένα δίκτυο μελλοντικών συνεργασιών.
Οι δράσεις που υλοποιούνται στο σχολείο μας έγιναν γνωστές μέσα σε κλίμα αποδοχής και θαυμασμού.
Στη Βόρεια Μακεδονία η υποδοχή μας από το σχολείο Gimnazija Nikola Karev ήταν θερμή. Η οργάνωση, στην οποία κεντρικό ρόλο είχαν οι μαθητές του σχολείου Gimnazija Nikola Karev, ήταν άψογη.
Ευχαριστούμε τη Јулијана Зафирова, τη Snezana Stankova και τον Stan Janich για την υποστήριξη και τη φροντίδα τους.
504380525 3211028409035349 3798778398272158550 n 504377831 3211030439035146 3382320292140701043 n 514852213 1244279577492510 2020217175252713728 n 1 514301614 3211027232368800 48846759758231839 n 1 504380686 3211027169035473 4735541362691188117 n 513263698 3211027372368786 1662700273241990291 n 1 511784117 3211040572367466 2034666007172828340 n 1512657947 3211027429035447 4631345275492844210 n504382578 3211030539035136 526945336709208924 n513907358 3211030469035143 1133971855716974561 n514050622 3211024382369085 4808783829333193640 n 2

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ Γ΄ ΤΑΞΗΣ ΜΑΣ ΤΑΞΙΔΕΨΑΝ ΜΕ ΤΑ ΦΕΓΓΑΡΟΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΓΥΡΙΣΑΝ ΜΕ ΤΟ 1ο ΒΡΑΒΕΙΟ!!!

IMG 20250327 205528

(Ζωγραφιά από τη μαθήτρια Βασιλική Ντέμσια)

Μεγάλη χαρά και υπερηφάνεια! Η Γ’ τάξη του σχολείου μας, με τη δασκάλα τους κυρία Αλεξάνδρα Τσολάκη, κατέκτησαν την 1η θέση στην ηλικιακή ομάδα στον 9ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Συγγραφής Παραμυθιού με θέμα:
«Τα φεγγαροπαπούτσια και η κόρη του Ήλιου!» που διοργάνωσε η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης δια της Διευθύντριάς της, Δρ. Ευαγγελίας Μπούτσκου σε συνεργασία με το 5ο Δημοτικό Σχολείο Αμπελοκήπων δια της Διευθύντριάς του, Δρ. Βιργινίας Αρβανιτίδου και το Δημοτικό Σχολείο Λητής δια της Διευθύντριάς του, κυρίας Κυριακής Μιζαμίδου (συγγραφέως, MSc στη δημιουργική γραφή).

Στον διαγωνισμό συμμετείχαν σχεδόν 400 ομάδες από όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό, και όμως… το παραμύθι των παιδιών μας ξεχώρισε!

Μπράβο στους μικρούς μας συγγραφείς που έβαλαν φαντασία, καρδιά και αγάπη σε κάθε λέξη! 

Είμαστε περήφανοι για εσάς! Συνεχίστε να ονειρεύεστε και να γράφετε… τα καλύτερα παραμύθια είναι αυτά που γράφονται με την καρδιά!

IMG 20250327 205548

(Ζωγραφιά από τη μαθήτρια Δέσποινα Τσιρογιάννη)

IMG 20250329 173729

(Ζωγραφιά από τον μαθητή Ιωάννη Λιανό)

IMG 20250610 111345

 

ΑΛΜΑ ΖΩΗΣ

Χαρίζω τα μαλλιά μου χαρίζω δύναμη.
Ευχαριστούμε τις μαθήτριες μας για την ευαισθητοποίηση και την προσφορά αγάπης. Ευχαριστούμε την κα. Καλαμπόκη Ευαγγελία από το Σύλλογο Κομωτων Άρτας για την άμεση ανταπόκριση στο κάλεσμά μας.
Χαρίζουμε τα μαλλιά μας στο Άλμα Ζωής για τις γυναίκες που πάσχουν από καρκίνο του μαστού.
Δημοτικό Σχολείο Χαλκιάδων!!!
ma10 ma9 ma8 ma7 ma6 ma5 ma4 ma3 ma2 ma1

Εργαστήριο Δεξιοτήτων – “Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη”

Στο πλαίσιο του θεματικού κύκλου «Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη», οι μαθητές και οι μαθήτριες της Στ΄ τάξης εργάστηκαν γύρω από την ενότητα «Συμπερίληψη», με στόχο την καλλιέργεια στάσεων σεβασμού, αποδοχής και ενσυναίσθησης απέναντι στη διαφορετικότητα.
Μέσα από βιωματικές δραστηριότητες, ομαδοσυνεργατικές μεθόδους και δημιουργικές προσεγγίσεις, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να αναγνωρίσουν τις ποικίλες μορφές διαφορετικότητας (σωματική, πολιτισμική, γλωσσική, μαθησιακή κ.ά.) και να προβληματιστούν γύρω από θέματα ισότητας, κοινωνικής δικαιοσύνης και ενεργού συμμετοχής.
Στόχος της εκπαιδευτικής διαδικασίας ήταν να ενισχυθεί το αίσθημα του «ανήκειν» για όλα τα μέλη της σχολικής κοινότητας, ανεξαρτήτως ατομικών χαρακτηριστικών ή αναγκών. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην ανάπτυξη της ενσυναίσθησης και της υπευθυνότητας, αλλά και στη δημιουργία ενός περιβάλλοντος όπου κάθε παιδί νιώθει ασφαλές, αποδεκτό και πολύτιμο.
Το σχολείο ως κοινότητα μάθησης και ζωής οφείλει να προάγει αξίες συμπερίληψης, και μέσα από αυτή την ενότητα, τα παιδιά έκαναν ένα ουσιαστικό βήμα προς αυτή την κατεύθυνση – όχι μόνο ως μαθητές, αλλά και ως μελλοντικοί πολίτες μιας κοινωνίας με σεβασμό και αλληλεγγύη.
1000022016 1
Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση