Κατηγορία: ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
“Από την καταστροφή στη Δημιουργία”
ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ
Την 29/4/2026 πραγματοποιήθηκε η ημερήσια εκπαιδευτική επίσκεψη των μαθητών του Σχολείου μας
στο Μεσολόγγι, στο πλαίσιο των δράσεων βιωματικής μάθησης και γνωριμίας με την ιστορία, τον πολιτισμό και το φυσικό περιβάλλον της περιοχής.
Πρώτος σταθμός της επίσκεψης ήταν το Κτήμα Ζέλιου, όπου οι μαθητές ήρθαν σε επαφή με στοιχεία της τοπικής παράδοσης και του φυσικού πλούτου της περιοχής, αποκομίζοντας πολύτιμες γνώσεις μέσα από την άμεση παρατήρηση και την εμπειρία.
Στη συνέχεια επισκέφθηκαν το Μουσείο Ιστορίας και Τέχνης της Ιερής Πόλης του Μεσολογγίου. Μέσα από τα εκθέματα και την ξενάγηση γνώρισαν σημαντικές πτυχές της ιστορίας της πόλης, με ιδιαίτερη έμφαση στην Έξοδο του Μεσολογγίου και τη συμβολή της στον Αγώνα της Ανεξαρτησίας. Παράλληλα, ενημερώθηκαν για το εμβληματικό έργο του Ευγένιου Ντελακρουά «Η Ελλάδα στα Ερείπια του Μεσολογγίου», το οποίο αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα φιλελληνικά έργα της ευρωπαϊκής τέχνης.
Η εκπαιδευτική επίσκεψη ολοκληρώθηκε στο Μουσείο Άλατος, όπου οι μαθητές γνώρισαν τη μακραίωνη ιστορία του αλατιού, τη διαδικασία παραγωγής του στις αλυκές του Μεσολογγίου, καθώς και τη σημασία του για την οικονομική, κοινωνική και πολιτιστική ανάπτυξη της περιοχής. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον προκάλεσαν τα εκθέματα και οι διαδραστικές παρουσιάσεις, που συνέβαλαν στην ενεργό συμμετοχή των μαθητών.
Η επίσκεψη αποτέλεσε μια ιδιαίτερα εποικοδομητική εμπειρία, καθώς συνέδεσε τη σχολική γνώση με την άμεση παρατήρηση και την ιστορική μνήμη, ενισχύοντας το ενδιαφέρον των μαθητών για την τοπική ιστορία, την πολιτιστική κληρονομιά και το φυσικό περιβάλλον της πατρίδας μας.
ΔΙΗΜΕΡΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ-ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η εκπαιδευτική μας επίσκεψη στην Αθήνα το διήμερο 8-9/06/2026
Οι μαθητές των Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεων πραγματοποίησαν μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα εκπαιδευτική επίσκεψη στην Βουλή των Ελλήνων, την Ακρόπολη και το Μουσείο Ακρόπολης. Αρχικά επισκέφθηκαν τη Βουλή, όπου ξεναγήθηκαν στους χώρους του κτιρίου και ενημερώθηκαν για τον τρόπο λειτουργίας του πολιτεύματος, τον ρόλο των βουλευτών και τη σημασία της δημοκρατίας στη σύγχρονη Ελλάδα. Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά έναν σημαντικό θεσμό της χώρας μας και να συζητήσουν θέματα που αφορούν τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις των πολιτών.
Ο βουλευτής της ΝΔ της πόλης μας κ. Στύλιος υποδέχθηκε εγκάρδια εκπαιδευτικούς και μαθητές στην είσοδο του Κοινοβουλίου.
Στη συνέχεια επισκέφθηκαν την Ακρόπολη, το σημαντικότερο μνημείο της αρχαίας ελληνικής κληρονομιάς. Θαύμασαν τον Παρθενώνα, το Ερέχθειο και τα υπόλοιπα μνημεία του Ιερού Βράχου, ενώ έμαθαν για την ιστορία, την αρχιτεκτονική και τον πολιτισμό της κλασικής εποχής. Η επίσκεψη βοήθησε τους μαθητές να συνδέσουν τις γνώσεις που απέκτησαν στο σχολείο με την πραγματική ιστορική και πολιτιστική κληρονομιά της πατρίδας μας.
Τη δεύτερη ημέρα στο Μουσείο Ακρόπολης γνώρισαν από κοντά σπουδαία αρχαιολογικά ευρήματα, γλυπτά και αντικείμενα που προέρχονται από την Ακρόπολη και τις γύρω περιοχές. Μέσα από την ξενάγηση και τις εκπαιδευτικές δραστηριότητες κατανόησαν καλύτερα την καθημερινή ζωή, την τέχνη και τις αξίες των αρχαίων Ελλήνων
Η εκδρομή αποτέλεσε μια μοναδική εμπειρία μάθησης, προσφέροντας γνώσεις, προβληματισμό και όμορφες αναμνήσεις σε όλους τους μαθητές.
Παρέλαση 25ης Μαρτίου 2026
Και φέτος όπως κάθε χρόνο ,ανήμερα της 25ης Μαρτίου, το σχολείο μας συμμετείχε με υπερηφάνεια στον εορτασμό, τιμώντας την ιστορική επέτειο της Ελληνικής Επανάστασης του 1821.
Αρχικά οι μαθητές και οι μαθήτριες παρακολούθησαν τη θεία λειτουργία και τη δοξολογία στον ιερό ναό Κωνσταντίνου και Ελένης, στη συνέχεια ακολούθησε κατάθεση στεφάνων προς τιμήν των ηρώων της Επανάστασης και ο εορτασμός ολοκληρώθηκε με την καθιερωμένη μαθητική παρέλαση στον κεντρικό δρόμο του χωριού.
Το τμήμα της παρέλασης αποτελούμενο από μαθητές και μαθήτριες των Δ΄, Ε΄ και Στ΄ τάξεων , με άψογη παρουσία, πειθαρχία και σεβασμό, εκπροσώπησαν επάξια το σχολείο μας, αποσπώντας θερμά σχόλια και συγχαρητήρια.
Η συμμετοχή αυτή αποτέλεσε μια ξεχωριστή εμπειρία για τα παιδιά , ενισχύοντας το αίσθημα εθνικής συνείδησης και υπερηφάνειας.
Η σχολική μας κοινότητα τίμησε με ιδιαίτερη συγκίνηση και υπερηφάνεια την εθνική επέτειο της 25ης Μαρτίου μέσα από μια όμορφη γιορτή που διοργάνωσαν οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης, οι οποίοι παρουσίασαν ποιήματα, αφηγήσεις και θεατρικά δρώμενα, ζωντανεύοντας στιγμές από τον Αγώνα της Ανεξαρτησίας και αποδίδοντας φόρο τιμής στους ήρωες του 1821. Στο τέλος της γιορτής αναδείχθηκε ο σημαιοφόρος και οι παραστάτες της φετινής σχολικής χρονιάς. Η γιορτή ολοκληρώθηκε με θερμά χειροκροτήματα και χαμόγελα, αφήνοντας σε όλους μια αίσθηση συγκίνησης και ελπίδας. Συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς που συνέβαλαν στην επιτυχία της εκδήλωσης.
Τσικνοπέμπτη 2026!!
Η Τσικνοπέμπτη στο σχολείο μας ήταν μια ξεχωριστή μέρα γεμάτη χαρά, μουσική και ζωντάνια! Από νωρίς το πρωί, οι μαθητές τίμησαν τα παραδοσιακά έθιμα της Αποκριάς, κρατώντας ζωντανό το πνεύμα της παράδοσης και της διασκέδασης. Ξεχωριστή θέση στη γιορτή είχε το γαϊτανάκι, ένα από τα πιο γνωστά αποκριάτικα δρώμενα. Το θέαμα ήταν εντυπωσιακό και γέμισε την αυλή με χρώμα και παραδοσιακούς ήχους. Στη συνέχεια, εμφανίστηκε ο γανωτής, μια φιγούρα από τα παλιά χρόνια και φυσικά δεν θα μπορούσε να λείπει και ο χορός της νύφης, με τη συνοδεία της κουμπάρας. Οι μαθητές της Ε΄και Στ΄τάξης παρουσίασαν το δρώμενο με ενθουσιασμό, αναδεικνύοντας το σατιρικό στοιχείο της Αποκριάς και παρασύροντας όλους στον ρυθμό της μουσικής. Η Τσικνοπέμπτη μας κύλησε μέσα σε γέλια, τραγούδια και παραδοσιακές μυρωδιές. Να ευχαριστήσουμε θερμά τον Σύλλογο Γονέων και κηδεμόνων για τα πεντανόστιμα σουβλάκια και τον μπουφέ, που φρόντισε να υπάρχει για τους μικρούς μας μαθητές. Και του χρόνου..!


























































































