22 Νοεμβρίου 2015 αρχείο

Πανό και αφίσες για την επέτειο του Πολυτεχνείου

polytexnio 17noe 002

Πανό και αφίσες δημιούργησαν οι μαθητές της Γ Τάξης για την επέτειο της εξέγερσης του Πολυτεχνείου, γράφοντας και σχεδιάζοντας συνθήματα και εικόνες εκείνης της εποχής που τους έκαναν εντύπωση. Τα πανό μαζί με αφίσες, δημιουργίες των μαθητών στο μάθημα των Εικαστικών, αναρτήθηκαν στο χώρο της σχολικής γιορτής για την επέτειο του Πολυτεχνείου. Δείτε στιγμιότυπα από …

Συνέχεια ανάγνωσης

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση