Για την ανάπτυξη και καλλιέργεια του σχεδίου αλλά και την εξερεύνηση του τυχαίου επιλέξαμε με τη Β τάξη τα σχέδια που δημιουργήθηκαν με βάση το έργο του Ματίς (Henri Matisse).πορτραίτο της Έμμα (1916) να αποτυπωθούν σε τοιχογραφίες, στους διαδρόμους του σχολείου.
Έγινε επιλογή από τα έργα των μαθητών και συνεργατικά, σε ομάδες των τεσσάρων ατόμων αποτυπώθηκαν με ακρυλικά χρώματα στο τοίχο σε διαστάσεις 120χ90cm περίπου, μεγεθυμένα με κάναβο αλλά και με βοήθεια ψηφιακών μέσων. Κάποια από τα έργα αποτυπώθηκαν σε μικρότερες διαστάσεις (40χ30m) από ομάδες των δύο μαθητών/τριών.
Απόφοιτος της Accademia di Belle Arti di Napoli
Μεταπτυχιακές σπουδές μετεκπαίδευσης με υποτροφία της Ιταλικής κυβέρνησης στην Accademia di Belle Arti di Napoli
Μεταπτυχιακό δίπλωμα ειδίκευσης ‘Τέχνη και Δημόσιος Χώρος’, Τμήμα Εικαστικών Τεχνών και Επιστημών της Τέχνης, Σχολή Καλών Τεχνών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Άλλη διδακτική εμπειρία:
Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών Πανεπιστήμιου Ιωαννίνων , ΤΕΙ Ηπείρου (τμήμα Βρεφονηπιοκομίας), Επιμορφωτής ΠΕΚ Ιωαννίνων κά
Συνοπτικά:
Καθηγητής Εικαστικών Μαθημάτων στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση από το 1991.
Εικαστικά Μαθήματα σε Γυμνάσια, Γενικά Λύκεια και ΤΕΕ – ΕΠΑΛ (τα μαθήματα της Β΄και Γ΄Λυκείου Ελεύθερο Σχέδιο, Γραμμικό Σχέδιο, Ιστορία της Τέχνης και μαθήματα του Τομέα Εφαρμοσμένων Τεχνών)
Συντονιστής σε περισσότερα από 30, μέχρι τώρα, διεπιστημονικά – διαθεματικά, ευρωπαϊκά ή τοπικά, προγράμματα Καινοτόμων Δράσεων και Σχολικών Δραστηριοτήτων.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΌχιΔιαβάστε περισσότεραΜη αποδοχή