Στο πλαίσιο της θεματικής εβδομάδας έγινε διαθεματική προσέγγιση στον Εθισμό και τις συνέπειές του στην εφηβική ηλικία (Εθισμός στα αναβολικά, στα ναρκωτικά κά) στο μάθημα των Εικαστικών και στο μάθημα της Βιολογίας με τη διδάσκουσα κ Νείλα Ιωάννα, βιολόγο.
Στόχος μας στα Εικαστικά ήταν η παραγωγή πρωτότυπων αλληγορικών – συμβολικών έργων ικανών να εμπλέξουν ενεργά τους δημιουργούς τους αλλά και να ευαισθητοποιήσουν όλη την μαθητική κοινότητα.
Η Κεντρική ιδέα του ομαδικού – συνεργατικού έργου των μαθητών περιστρέφεται γύρω από τους προβληματισμούς τους για το θέμα σε μια σύνθεση με επίκεντρο το έργο Ο σκεπτόμενος (Le Penseur)του Auguste Rodin
Απόφοιτος της Accademia di Belle Arti di Napoli
Μεταπτυχιακές σπουδές μετεκπαίδευσης με υποτροφία της Ιταλικής κυβέρνησης στην Accademia di Belle Arti di Napoli
Μεταπτυχιακό δίπλωμα ειδίκευσης ‘Τέχνη και Δημόσιος Χώρος’, Τμήμα Εικαστικών Τεχνών και Επιστημών της Τέχνης, Σχολή Καλών Τεχνών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Άλλη διδακτική εμπειρία:
Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών Πανεπιστήμιου Ιωαννίνων , ΤΕΙ Ηπείρου (τμήμα Βρεφονηπιοκομίας), Επιμορφωτής ΠΕΚ Ιωαννίνων κά
Συνοπτικά:
Καθηγητής Εικαστικών Μαθημάτων στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση από το 1991.
Εικαστικά Μαθήματα σε Γυμνάσια, Γενικά Λύκεια και ΤΕΕ – ΕΠΑΛ (τα μαθήματα της Β΄και Γ΄Λυκείου Ελεύθερο Σχέδιο, Γραμμικό Σχέδιο, Ιστορία της Τέχνης και μαθήματα του Τομέα Εφαρμοσμένων Τεχνών)
Συντονιστής σε περισσότερα από 30, μέχρι τώρα, διεπιστημονικά – διαθεματικά, ευρωπαϊκά ή τοπικά, προγράμματα Καινοτόμων Δράσεων και Σχολικών Δραστηριοτήτων.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΌχιΔιαβάστε περισσότεραΜη αποδοχή