Μαρ 27 2010

Άρθρα του/της ΑΡΓΥΡΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΟΥ

Όλο και λιγότεροι καταναλώνουν σπιτικό φαγητό

hotelnavarone_food_1.jpg

Η έλλειψη χρόνου, και όχι η έλλειψη μαγειρικών ικανοτήτων, είναι ο βασικός λόγος που πολλές μητέρες καταλήγουν στην εύκολη λύση του έτοιμου φαγητού, για να θρέψουν την οικογένειά τους.

Το καλό υγιεινό και σπιτικό φαγητό μαγειρεμένο από τα χεράκια της μανούλας,

πεθαίνει μέρα με τη μέρα, σύμφωνα με τα στοιχεία έρευνας που έγινε για
λογαριασμό της «Νεστλέ» (Nestle) και αποκαλύπτει ότι το 50% των γυναικών που έχουν παιδιά με μεγάλη δυσκολία καταφέρνουν να μαγειρέψουν ένα υγιεινό πιάτο
γι’ αυτά, σε καθημερινή βάση.
Η έλλειψη χρόνου, και όχι η έλλειψη μαγειρικών ικανοτήτων, είναι ο βασικός λόγος που πολλές μητέρες καταλήγουν στην εύκολη λύση του έτοιμου φαγητού, για να θρέψουν την οικογένειά τους. Την ίδια στιγμή, που η έρευνα αποκαλύπτει ότι το υγιεινό σπιτικό φαγητό πεθαίνει, νέα στοιχεία, όσον αφορά στην κατανάλωση φαγητού από ταχυφαγεία, τα γνωστά fast food, δείχνουν ότι αυτή αυξάνεται συνεχώς, ενώ η γνωστή αλυσίδα εστιατορίων «ΜακΝτόναλντς» (McDonald’s), μόλις πριν από λίγες μέρες, εισήγε στην αγορά ειδικό οικογενειακό πακέτο με προϊόντα της, το οποίο διαφημίζει ως οικονομικό, γεγονός που έχει “εξαγριώσει” τους διατροφολόγους της χώρας. Η διαιτολόγος του Αυστραλιανού Ινστιτούτου Σπορ, Δρ. Λιζ Μπόαρντ, δηλώνει ότι είναι απαράδεκτο, από τη μία, να προσπαθούμε ως έθνος να καταπολεμήσουμε την παχυσαρκία και, από την άλλη, να βγαίνουν στην αγορά προϊόντα που, στην ουσία, δίνουν στους γονείς το μήνυμα ότι το να μαγειρέψει κάποιος στο σπίτι του είναι δύσκολη υπόθεση και ότι μπορεί τελικά να βολευτεί με κάτι έτοιμο και φθηνό.
Στην έρευνα της Nestle έλαβαν μέρος περίπου 16.500 γυναίκες από όλη την Αυστραλία και εκατοντάδες από αυτές δήλωσαν ότι τα παιδιά τους αρνούνται να φάνε υγιεινό φαγητό, 11% δηλώνουν ότι νοιώθουν ένοχες που αναγκάζονται να καταφεύγουν στο έτοιμο φαγητό για να ταΐσουν τα παιδιά τους και μία στις τρεις θεωρούν πως τα παιδιά τους δεν ασκούνται αρκετά. Τέλος, να αναφέρουμε ότι εκπρόσωπος της αλυσίδας McDonald’s, μετά τα σχόλια των διατροφολόγων, ανέφερε ότι τα νέα οικογενειακά πακέτα εισήχθηκαν στην αγορά έπειτα από απαίτηση των πελατών της εταιρίας.

Δεν υπάρχουν ακόμη σχόλια




Σχόλια (RSS)

Αφήστε μια απάντηση