Απρ 21 2008

Άρθρα του/της ΑΡΓΥΡΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΟΥ

EUROPEAN PORTFOLIO

Κάτω από: Γενικά

 Όσοι καθηγητές Αγγλικής ανα το Πανελλήνιο ,δώσατε στους μαθητές σας     της  Α’ Τάξης  Γυμνασίου,
να συμπληρώσουν τα φύλλα αυτοαξιολόγησης του Α2 μέσα στη τάξη  ( παρμένα απο το EUROPEAN PORTFOLIO και κατόπιν προτροπής της Σχολικού Συμβούλου Αγγλικής Γλώσσας ) παρακαλώ θερμά να μοιραστείτε μαζί μου την εμπειρία σας αυτή .

Άραγε μπορούν να   επαναπροσδιοριστούν οι διδακτικοί στόχοι μαζί με τα παιδιά και αφού προηγουμένως έχουμε  συμβουλευθεί τα φύλλα αυτοαξιολόγησης  να  σχεδιάσουμε  ανάλογα τα μαθήματα μας;

Επίσης μπορούν τα παιδια να γράψουν τις στρατηγικές μάθησης-διδασκαλίας που θα ακολουθήσουν για να πετύχουν ό,τι αποτελεί γι αυτά ακόμη στόχο;

Έτσι θα ξέρουν που πρέπει να φθάσουν μέχρι το τέλος της χρονιάς και εμεις θα προγραμματίσουμε αλλιώς την  ύλη  του χρόνου;

Αυτό βέβαια  απαιτεί πολύ δουλειά απο μέρους των καθηγητών να ψάχνουν διαρκώς υλικό απο διάφορες πηγές , υποδομές δεν υπάρχουν όπως οργανωμένες βιβλιοθήκες , πρόσβαση σε υπολογιστές .

Θα ξεφύγουμε απο τα COURSEBOOKS ; Θα αναβαθμιστεί έτσι η διδασκαλία της Αγγλικής Γλώσσας στο Δημόσιο Σχολείο ; Δεν μας έρχονται ήδη έτοιμα τα παιδιά απο τα φροντιστήρια;

Συνάδελφοι μοιραστείτε μαζί μου τους δικούς σας προβληματισμούς !

 

Δεν υπάρχουν ακόμη σχόλια




Σχόλια (RSS)

Αφήστε μια απάντηση