Όσοι καθηγητές Αγγλικής ανα το Πανελλήνιο ,δώσατε στους μαθητές σας της Α’ Τάξης Γυμνασίου,
να συμπληρώσουν τα φύλλα αυτοαξιολόγησης του Α2 μέσα στη τάξη ( παρμένα απο το EUROPEAN PORTFOLIO και κατόπιν προτροπής της Σχολικού Συμβούλου Αγγλικής Γλώσσας ) παρακαλώ θερμά να μοιραστείτε μαζί μου την εμπειρία σας αυτή .
Άραγε μπορούν να επαναπροσδιοριστούν οι διδακτικοί στόχοι μαζί με τα παιδιά και αφού προηγουμένως έχουμε συμβουλευθεί τα φύλλα αυτοαξιολόγησης να σχεδιάσουμε ανάλογα τα μαθήματα μας;
Επίσης μπορούν τα παιδια να γράψουν τις στρατηγικές μάθησης-διδασκαλίας που θα ακολουθήσουν για να πετύχουν ό,τι αποτελεί γι αυτά ακόμη στόχο;
Έτσι θα ξέρουν που πρέπει να φθάσουν μέχρι το τέλος της χρονιάς και εμεις θα προγραμματίσουμε αλλιώς την ύλη του χρόνου;
Αυτό βέβαια απαιτεί πολύ δουλειά απο μέρους των καθηγητών να ψάχνουν διαρκώς υλικό απο διάφορες πηγές , υποδομές δεν υπάρχουν όπως οργανωμένες βιβλιοθήκες , πρόσβαση σε υπολογιστές .
Θα ξεφύγουμε απο τα COURSEBOOKS ; Θα αναβαθμιστεί έτσι η διδασκαλία της Αγγλικής Γλώσσας στο Δημόσιο Σχολείο ; Δεν μας έρχονται ήδη έτοιμα τα παιδιά απο τα φροντιστήρια;
Συνάδελφοι μοιραστείτε μαζί μου τους δικούς σας προβληματισμούς !
Αφήστε μια απάντηση
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.