Διαδραστικά βιβλία τάξης

Άμεση πρόσβαση στα καθημερινά σχολικά βιβλία, ώστε να βρίσκετε τις πληροφορίες που θέλετε για κάθε σχέδιο εργασίας που θέλετε να δημιουργήσετε.

λόλα

Προγραμματισμός – Nasa

Προγραμματισμός μέσω παιχνιδιού με χρήση της δομής Ακολουθίας. Στόχος είναι ο παίκτης, να οδηγήσει το ρομπότ στον προορισμό του με χρήση απλών εντολών (εμπρός, δεξιά, αριστερά), και αποφεύγοντας  τα εμπόδια που υπάρχουν σε κάθε πίστα. Επίσης πρέπει να φροντίζει ώστε να μην εκφορτιστεί η μπαταρία του οχήματος.

Μετάβαση στο παιχνίδι:  Rover

Διερμηνευτής της ΓΛΩΣΣΑΣ

Ο Διερμηνευτής της ΓΛΩΣΣΑΣ είναι ένα ολοκληρωμένο περιβάλλον ανάπτυξης αλγορίθμων σε μορφή ψευδοκώδικα, ειδικά σχεδιασμένο για τη ΓΛΩΣΣΑ προγραμματισμού που διδάσκεται στα πλαίσια του μαθήματος Ανάπτυξη εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον (ΑΕΠΠ) της Γ΄ Γενικού Λυκείου. Είναι εγκεκριμένος από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο ως κατάλληλος για εργαστηριακή χρήση στη Β/θμια εκπαίδευση και έχει διατεθεί σε όλα τα σχολεία μέσω του πακέτου Αλγοριθμική και Προγραμματισμός του ΥΠΕΠΘ.

Πρόγραμμα – Γλωσσομάθεια

Η ΓλωσσοΜάθεια είναι ένα ολοκληρωμένο εκπαιδευτικό περιβάλλον προγραμματισμού, που μπορεί να χρησιμοποιήθει για το πανελλαδικά εξεταζόμενο μαθήμα “Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον” (ΑΕΠΠ), της τεχνολογικής κατεύθυνσης της Γ’ Λυκείου.

Μετάβαση στην κεντρική σελίδα:  ΓλωσσοΜάθεια

Σκοπός της ΓλωσσοΜάθειας είναι η υποβοήθηση του έργου του εκπαιδευτικού, όντας ταυτόχρονα ένα πολύτιμο εργαλείο για το μαθητή.

Για τους λόγους αυτούς η ΓλωσσοΜάθεια διατίθεται δωρεάν

Σπύρος Νικολαΐδης

Καθ. Πληροφορικής

Ταξινόμηση Φυσαλίδας

Παρουσιάζεται ο Αλγόριθμος ταξινόμησης φυσαλίδας (Bubblesort) μέσω παραδοσιακού χορού (κρητική σούστα) απο την καθηγήτρια Πληροφορικής του 18ου Δημοτικού Αχαρνών, Χρύσα Τζενάκη. Για προβολή πατήστε εδώ.

Εφαρμογές Υπολογιστών

Κάποια sites συγκεντρωμένα,  προσφέροντας υλικό για το μάθημα επιλογής:

1) Πρόγραμμα επεξεργασίας εικόνας, διανέμεται δωρεάν υπό την άδεια GNU/GPL. Μια εναλλακτική λύση έναντι άλλων εμπορικών εφαρμογών, όπως το Photoshop και το Paintshop: Gimp

2)Ένα οπτικό περιβάλλον προγραμματισμού για τη δημιουργία ηλεκτρονικών παιχνιδιών: GameMaker

3) Προγραμματισμός Scratch

4)Δημιουργία στατικών Ιστοσελίδων html: Kompozer