Μαθαίνω Παίζοντας
Πατήστε πάνω στην εικόνα για να ξεκινήσουμε…
Πατήστε πάνω στην εικόνα για να ξεκινήσουμε…
Άμεση πρόσβαση στα καθημερινά σχολικά βιβλία, ώστε να βρίσκετε τις πληροφορίες που θέλετε για κάθε σχέδιο εργασίας που θέλετε να δημιουργήσετε.
Λήψη αρχείου:
MonodiastatoiPinakes_SeiriakiAnazitisi
Μια σειρά μαθημάτων html, html5, xhtml και Css απο την προσωπική σελίδα του Άκη Καργιοφύλλη.
Μια ιστοσελίδα με ετικέτες html απο τον Γιάννη Τσιμπινό.
Το εκπαιδευτικό υλικό απευθύνεται σε μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου.
Για μετάβαση στην κεντρική σελίδα, πατήστε εδώ.
Υλικό για το μάθημα επιλογής: Πολυμέσα-Δίκτυα.
Προγραμματισμός μέσω παιχνιδιού με χρήση της δομής Ακολουθίας. Στόχος είναι ο παίκτης, να οδηγήσει το ρομπότ στον προορισμό του με χρήση απλών εντολών (εμπρός, δεξιά, αριστερά), και αποφεύγοντας τα εμπόδια που υπάρχουν σε κάθε πίστα. Επίσης πρέπει να φροντίζει ώστε να μην εκφορτιστεί η μπαταρία του οχήματος.
Μετάβαση στο παιχνίδι: Rover
Για μετάβαση στον δικτυακό τόπο, πατήστε εδώ.
Έργο Πλειάδες/ Ενότητα Νηρηίδες
«Αλγοριθμική-Προγραμματισμός»
Ολοκληρωμένο προγραμματιστικό περιβάλλον διδακτικής υποστήριξης μαθημάτων Πληροφορικής Γυμνασίου-Λυκείου.
Μια εφαρμογή online για την δημιουργία αλγορίθμων, από τον καθηγητή Πληροφορικής Στάθη Στέργου.
Μετάβαση στην εφαρμογή: Ψευδογλώσσα
Ο Διερμηνευτής της ΓΛΩΣΣΑΣ είναι ένα ολοκληρωμένο περιβάλλον ανάπτυξης αλγορίθμων σε μορφή ψευδοκώδικα, ειδικά σχεδιασμένο για τη ΓΛΩΣΣΑ προγραμματισμού που διδάσκεται στα πλαίσια του μαθήματος Ανάπτυξη εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον (ΑΕΠΠ) της Γ΄ Γενικού Λυκείου. Είναι εγκεκριμένος από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο ως κατάλληλος για εργαστηριακή χρήση στη Β/θμια εκπαίδευση και έχει διατεθεί σε όλα τα σχολεία μέσω του πακέτου Αλγοριθμική και Προγραμματισμός του ΥΠΕΠΘ.
Η ΓλωσσοΜάθεια είναι ένα ολοκληρωμένο εκπαιδευτικό περιβάλλον προγραμματισμού, που μπορεί να χρησιμοποιήθει για το πανελλαδικά εξεταζόμενο μαθήμα “Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον” (ΑΕΠΠ), της τεχνολογικής κατεύθυνσης της Γ’ Λυκείου.
Μετάβαση στην κεντρική σελίδα: ΓλωσσοΜάθεια
Σκοπός της ΓλωσσοΜάθειας είναι η υποβοήθηση του έργου του εκπαιδευτικού, όντας ταυτόχρονα ένα πολύτιμο εργαλείο για το μαθητή.
Για τους λόγους αυτούς η ΓλωσσοΜάθεια διατίθεται δωρεάν
Σπύρος Νικολαΐδης
Καθ. Πληροφορικής
Παρουσιάζεται ο Αλγόριθμος ταξινόμησης φυσαλίδας (Bubblesort) μέσω παραδοσιακού χορού (κρητική σούστα) απο την καθηγήτρια Πληροφορικής του 18ου Δημοτικού Αχαρνών, Χρύσα Τζενάκη. Για προβολή πατήστε εδώ.
Οδηγίες για το μάθημα σε αρχείο pdf, εδώ.
Υλικό για το μάθημα κατεύθυνσης: Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον.
Υλικό για το μάθημα επιλογής: Εφαρμογές Υπολογιστών.
Όλα τα θέματα ημερησίων Λυκείων απο το 2001 εως το 2013, σε ένα αρχείο pdf.
Κάποια sites συγκεντρωμένα, προσφέροντας υλικό για το μάθημα επιλογής:
1) Πρόγραμμα επεξεργασίας εικόνας, διανέμεται δωρεάν υπό την άδεια GNU/GPL. Μια εναλλακτική λύση έναντι άλλων εμπορικών εφαρμογών, όπως το Photoshop και το Paintshop: Gimp
2)Ένα οπτικό περιβάλλον προγραμματισμού για τη δημιουργία ηλεκτρονικών παιχνιδιών: GameMaker
3) Προγραμματισμός Scratch
4)Δημιουργία στατικών Ιστοσελίδων html: Kompozer
