Προγραμματισμός – Nasa

9 Δεκεμβρίου 2012 ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΑΜΑΤΕΡΟΣ

Προγραμματισμός μέσω παιχνιδιού με χρήση της δομής Ακολουθίας. Στόχος είναι ο παίκτης, να οδηγήσει το ρομπότ στον προορισμό του με χρήση απλών εντολών (εμπρός, δεξιά, αριστερά), και αποφεύγοντας  τα εμπόδια που υπάρχουν σε κάθε πίστα. Επίσης πρέπει να φροντίζει ώστε να μην εκφορτιστεί η μπαταρία του οχήματος.

Μετάβαση στο παιχνίδι:  Rover

Δημοσιευμένο στην κατηγορία  Β ΛΥΚΕΙΟΥ - ΕΠΙΛΟΓΗ ,Γ ΛΥΚΕΙΟΥ - ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ .

Τα σχόλια δεν επιτρέπονται.


Ώρα

Δημοτικό

Λύκειο

Πρόσφατες δημοσιεύσεις

Άρθρα

Σύνδεσμοι

Translate-Μετάφραση

Σελίδες