Προγραμματισμός – Nasa
2012-12-09
Προγραμματισμός μέσω παιχνιδιού με χρήση της δομής Ακολουθίας. Στόχος είναι ο παίκτης, να οδηγήσει το ρομπότ στον προορισμό του με χρήση απλών εντολών (εμπρός, δεξιά, αριστερά), και αποφεύγοντας τα εμπόδια που υπάρχουν σε κάθε πίστα. Επίσης πρέπει να φροντίζει ώστε να μην εκφορτιστεί η μπαταρία του οχήματος.
Μετάβαση στο παιχνίδι: Rover
Αυτή η εργασία έχει άδεια χρήσης Creative Commons -Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Παρόμοια Διανομή4.0.
