ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΕΙΩΝ: ΠΡΟΛΗΨΗ – ΤΙ ΘΑ ΠΡΟΣΕΞΟΥΜΕ …

Sαρχείο λήψης 1

Αγαπητοί γονείς,

ξεκινάμε αύριο και δυστυχώς οι συνθήκες δεν είναι οι καλύτερες, λόγω έξαρσης των ιώσεων … Οφείλουμε λοιπόν, όλοι να είμαστε πολύ προσεκτικοί , ώστε να μην έχουμε διασπορά και προβλήματα υγείας  σε παιδιά και ενήλικες.  Το Υπουργείο Υγείας και το Υπουργείο Παιδείας εξέδωσαν οδηγίες, ωστόσο εμείς πρέπει να είμαστε πιο προσεκτικοί και να προλάβουμε την εξάπλωση του covid και της γρίπης, καθώς τα συμπτώματα πολλές φορές δεν δείχνουν θετικότητα.

Τους κανόνες τους γνωρίζετε και ελπίζω πως και αυτή τη φορά θα συντονιστούμε για ένα καλό αποτέλεσμα. Μην ανησυχείτε για τις απουσίες και τα μαθήματα , αρκεί να μας ενημερώνετε άμεσα.

Παρακάτω θα βρείτε τις οδηγίες που μας έστειλαν:

ΜΕΤΡΑ ΠΡΟΛΗΨΗΣ

Άνοιγμα σχολείων 8 Ιανουαρίου – Τα 12 μέτρα του ΕΟΔΥ

Τακτικό πλύσιμο των χεριών:

  • Όταν τα χέρια είναι εμφανώς λερωμένα (σαπούνι και νερό)
  • Πριν και μετά: ▪Την προετοιμασία ή χορήγηση γεύματος ▪ Το γεύμα ▪ Τη χρήση της τουαλέτας
  • Το πλύσιμο των χεριών με υγρό σαπούνι και νερό, για τουλάχιστον 20 δευτερόλεπτα, θα ακολουθείται από προσεκτικό στέγνωμα με χάρτινες χειροπετσέτες μιας χρήσης και απόρριψή τους στους κάδους απορριμμάτων.
  • Εναλλακτικά, συστήνεται η εφαρμογή αλκοολούχου αντισηπτικού διαλύματος.
  • Καλός αερισμός των εσωτερικών χώρων διδασκαλίας. Συστήνεται να ανοίγονται τα παράθυρα τακτικά για τη βελτίωση του αερισμού.
  • Αποφυγή ανεπαρκώς αεριζόμενων χώρων με συνωστισμό ατόμων (π.χ. διάδρομοι, σκάλες, χρήση ασανσέρ)
  • Αποφυγή συγκεντρώσεων πολλών ατόμων – τήρηση φυσικών αποστάσεων
  • Αποφυγή αγγίγματος προσώπου, μύτης, ματιών και στόματος και πλύσιμο των χεριών καλά πριν και μετά από αυτό
  • Βήχας ή φτέρνισμα στον αγκώνα ή σε χαρτομάντιλο. Αν χρησιμοποιηθεί χαρτομάντιλο, θα πρέπει να πεταχτεί προσεκτικά μετά από μία μόνο χρήση και να ακολουθήσει πλύσιμο των χεριών.
  • Εάν κάποιος/α μαθητής/τρια παρουσιάζει συμπτώματα λοίμωξης του αναπνευστικού (πονόλαιμο, βήχα, καταρροή) ή έχει θετικό αποτέλεσμα εργαστηριακού ελέγχου για αναπνευστικό παθογόνο όπως SARS-CoV-2, ιό γρίπης ή RSV, συστήνεται να παραμένει στο σπίτι και να περιορίσει τις επαφές του με άλλα άτομα.
  • Η παραμονή στο σπίτι συστήνεται μέχρι την υποχώρηση ή βελτίωση των συμπτωμάτων και την ολοκλήρωση τουλάχιστον 24 ωρών από την πλήρη υποχώρηση του πυρετού (χωρίς τη λήψη αντιπυρετικών σκευασμάτων).
  • Πάντως, αναμένεται ενημέρωση από το υπουργείο Παιδείας, προκειμένου να διευκρινιστεί τις θα γίνει με τις απουσίες των μαθητών, οι οποίοι είτε έχουν συμπτώματα, είτε έχουν βγει θετικοί στο τεστ για κορωνοϊό, γρίπη ή RSV και συστήνεται να απουσιάσουν από τα μαθήματά τους.

Πώς ανοίγουν τα σχολεία: Τι θα ισχύσει με τις απουσίες

Ο γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Παιδείας Ιωάννης Κατσαρός με βάση της τελευταίες εξελίξεις με τον Covid εξέδωσε σχετική εγκύκλιο σχετικά με τις απουσίες μαθητών/τριών στα σχολεία που νοσούν με κορωνοϊό για το σχολικό έτος 2023-2024

“Κατόπιν ερωτημάτων σχετικά με τις απουσίες μαθητών/τριών λόγω του COVID-19, σας ενημερώνουμε ότι με απόφαση του οικείου Συλλόγου Διδασκόντων/ουσών των σχολικών μονάδων, καταχωρίζονται αλλά δεν προσμετρώνται οι απουσίες από τα μαθήματα μαθητών/τριών έως πέντε (5) εργάσιμων ημερών, που οφείλονται στη νόσηση από κορωνοϊό COVID-19, για το σχολικό έτος 2023-24.

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ COVID

Εμείς με τη σειρά μας συστήνουμε μεγαλύτερη προσοχή, μασκούλα για τις πρώτες ημέρες, όπου υπάρχει συνάθροιση και τεστάκι – αν έχουμε υποψίες.. Μην ξεχνάτε πως υπάρχουν παππούδες και γιαγιάδες, αλλά και ευπαθή άτομα που κινδυνεύουν από μια κακή στιγμή!!!

Μας ενημερώνετε άμεσα για θετικό αποτέλεσμα και τα παιδιά παραμένουν σπίτι μέχρι να αναρρώσουν πλήρως!!!

Καλή δύναμη!

Η Δ/ντρια

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΓΙΟΡΤΗ!!! ΤΟ ΔΩΡΟ ΤΗΣ ΠΑΠΛΩΜΑΤΟΥΣ!!!!

Αφίσα 18x24 ιν. 1

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΓΙΟΡΤΗ

Αγαπητοί γονείς,

σας προσκαλούμε στη χριστουγεννιάτικη γιορτή του Σχολείου μας , που  θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 21 Δεκεμβρίου 2023 και ώρα 18:30΄στην αίθουσα εκδηλώσεων του Σχολείου μας.

´Ένα υπέροχο σύγχρονο παραμύθι που μιλά για τη χαρά της προσφοράς. Μια γενναιόδωρη μπαλωματού με μαγικά λες δάκτυλα, φτιάχνει τα πιο όμορφα παπλώματα του κόσμου και τα χαρίζει στους φτωχούς. Ένας άπληστος βασιλιάς, που μέσα στο παλάτι του έχει μαζεμένους όλους τους θησαυρούς του κόσμου, ψάχνει να βρει εκείνο που θα του χαρίσει έστω ένα χαμόγελο. Θα φτιάξει η παπλωματού ένα πάπλωμα για τον βασιλιά; Και ο βασιλιάς θα μάθει τι σημαίνει να προσφέρεις;

´ Μπορεί η μπαλωματού να διδάξει στον βασιλιά την τέχνη της ευτυχίας; Και αυτός τελικά τι θα τους κάνει όλους αυτούς τους θησαυρούς που έχει μαζεμένους;

´Ελάτε να το ανακαλύψουμε μαζί με τα παιδιά και να ανταλλάξουμε συναισθήματα χαράς και αγάπης !!!

Με εκτίμηση!

Η Δ/ντρια   οι Εκπ/κοί και τα τρελοζουζούνια της Β τάξης …

9ο e Χριστουγεννιάτικος στολισμός

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΩΝ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ

Διαφάνεια1 1

Αγαπητοί γονείς,

Σας ενημερώνουμε πως από την Δευτέρα 18/12/23 μέχρι και την Παρασκευή 22/12/2023 θα πραγματοποιηθούν στο Σχολείο μας χριστουγεννιάτικες εκδηλώσεις , με σκοπό να νιώσουμε όλοι  χαρά και ελπίδα και να μοιραστούμε την Αγάπη μας…

Παραδοσιακά κάλαντα, θεατρικές παραστάσεις, αφήγηση παραμυθιών, ήθη και έθιμα, χριστουγεννιάτικες  ταινίες  και αχνομαγειρέματα θα  δώσουν λίγη λάμψη στις όμορφες ημέρες …

Αγαπητοί γονείς,

Η ζωή είναι τόσο ωραία με τις χαρές και τις στενοχώριες της!!!

Δεν αφήνουμε κανένα παιδί να είναι θλιμμένο αυτές τις ημέρες, κάνουμε ό,τι μπορούμε για να νιώσει λίγη χαρά και ευτυχία!

Πιστέψτε με η ευτυχία δε βρίσκεται στα δώρα από τα μαγαζιά παιχνιδιών … Βρίσκεται μέσα σε ένα μαγικό κουτάκι που λέγεται «καρδούλα» …Αυτή χτυπάει ανάλογα με την αγάπη που έχει μέσα της…

Παρακάτω θα δείτε το Πρόγραμμα Εκδηλώσεων. Συμμετέχουν οι μαθητές  και οι δάσκαλοι, οι  οποίοι προσπαθούν κάθε στιγμή να χαρίσουν ωραίες αναμνήσεις στα παιδιά…

Ας ευχηθούμε να γίνει ο κόσμος μας καλύτερος, χωρίς πόλεμο, χωρίς πείνα και φτώχεια, χωρίς προβλήματα υγείας… ας δούμε όλοι τι έχει πραγματική αξία και ας αγκαλιάζουμε τα παιδιά  μας με στοργή …. το νιώθουν, αισθάνονται  καλύτερα, μεγαλώνουν σωστά και γίνονται καλύτεροι άνθρωποι με ψυχική υγεία!!!!!

Οι Εκπαιδευτικοί , ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων και το Βοηθητικό Προσωπικό του Σχολείου μας καταβάλλουν κάθε προσπάθεια, ώστε αυτές οι ημέρες να είναι ξεχωριστές για τα μικρά ζουζούνια μας..

 

Διαφάνεια2

Με εκτίμηση!

Η Δ/ντρια της Σχολικής Μονάδας

Ελένη Σαββάκη

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ 2023- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ Α΄ΤΡΙΜΗΝΟΥ

λήψης 1

Αγαπητοί γονείς,

Σας ενημερώνουμε πως οι έλεγχοι προόδου Α΄ τριμήνου για την Γ΄,Δ΄,Ε΄,ΣΤ΄ θα επιδοθούν στους γονείς -δια ζώσης- την Τρίτη 19 Δεκεμβρίου 2023 και ώρα :13:15΄ μετά τη λήξη των μαθημάτων.

Την ίδια ώρα θα ενημερώσουν -όσους γονείς δεν ήρθαν στις προγραμματισμένες μηνιαίες συναντήσεις-  οι εκπαιδευτικοί της Α΄ και Β΄ τάξης για την πρόοδο των παιδιών  τους.

  • Υπενθυμίζουμε  πως υπάρχει πρόγραμμα συναντήσεων με τους εκπ/κούς κάθε μήνα , το οποίο έχει αναρτηθεί με την έναρξη της σχολικής χρονιάς. 

Επισημαίνουμε πως η βαθμολογία που σας παραδίδουμε δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να αποδώσει την πραγματική εικόνα της επίτευξης των μαθησιακών στόχων .

Η ποσοτική αξιολόγηση – βαθμολογία ήταν πάντα μια προβληματική ιδέα, καθώς η κοινωνία που ζούμε είναι μια κοινωνία ανισοτήτων και  οι μαθητές μας δεν ξεκινούν από την ίδια κοινωνική ή οικονομική αφετηρία.  Στις συνθήκες  που βιώνουν τα παιδιά  τα προβλήματα  πολλαπλασιάζονται αναντίρρητα και αυτού του είδους η βαθμολογία δεν μπορεί να «περιγράψει» την προσπάθεια των μαθητών. Λαμβάνουμε πάντα υπ΄όψιν τις ειδικές μαθησιακές ανάγκες των μαθητών , την προσπάθειά τους και τις συνθήκες που μας περιβάλλουν.

Επιβραβεύουμε κυρίως την προσπάθεια  και  συμβάλλουμε στην διατήρηση της καλής διάθεσης και ψυχολογίας.

Μην αγχώσετε τα παιδιά σας για το θέμα αυτό…Μιλήστε πρώτα για τα θετικά τους στοιχεία και ενδυναμώστε τα , ώστε να καλύψουν τα αρνητικά και να προσπαθήσουν για τον εαυτό τους και όχι για τους άλλους. Η καλή ψυχολογία είναι ο αρωγός κάθε προσπάθειας.

Κάθε παιδί είναι μοναδικό και σίγουρα έχει ένα καλό στοιχείο. Σε αυτό θα στηριχθούμε για να το βοηθήσουμε να αναπτυχθεί. Τα παιδιά δείχνουν με τον δικό τους τρόπο αυτό που τα απασχολεί… ίσως με μια ζωγραφιά, ένα πόνο στην κοιλιά, έναν πονοκέφαλο, ένα χαμόγελο “κλειστό”… μια τάση σιωπής… Δίνουν ένα μήνυμα δικό τους.. Για αυτό δεν τα πιέζουμε και δεν μιλάμε μπροστά τους με έντονη φωνή … Συζητάμε με απλά λόγια  και τα αντιμετωπίζουμε ως ίσους  , όπως θέλουμε να αντιμετωπίζουν οι άλλοι εμάς … Είμαστε δίπλα τους ακόμη και  αν δεν πάρουν “ΑΡΙΣΤΑ”, σίγουρα θα τα καταφέρουν όταν κατανοήσουν τι φταίει και ποιες είναι οι δυνατότητές τους… Πολλοί μαθητές μας  με μαθησιακές δυσκολίες τα κατάφεραν καλύτερα στη ζωή από κάποιους που είχαν ΑΡΙΣΤΑ και αποστήθιζαν  ευκολότερα τα κείμενα!!! Μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες , ειδικές ικανότητες,  φοιτούν στα καλύτερα Πανεπιστήμια της Ελλάδας και της Ευρώπης , απλά γιατί ακολούθησαν τις δυνατότητές τους… και οι γονείς  πολύ νωρίς κατανόησαν τις δυσκολίες , τις δέχθηκαν και  τις αξιολόγησαν όσο μπορούσαν καλύτερα ..Δεν είναι εύκολο αλλά είναι εφικτό! Προτιμούμε  ένα παιδί ευτυχισμένο, χαρούμενο, γελαστό παρά έναν άνθρωπο “πολυγνώστη”, αλλά δυστυχισμένο, αγέλαστο, επικριτικό  και καταθλιπτικό…

Αγαπητοί γονείς, 

βλέποντας όσα διαδραματίζονται καθημερινά και μιλώντας  με τους περισσότερους από εσάς , πιστεύω πια πως η συναισθηματική νοημοσύνη μικρών και μεγάλων  , η ψυχική υγεία , οι κοινωνικές δεξιότητες και η επίγνωση των ατομικών ικανοτήτων του κάθε ατόμου παίζουν καθοριστικό ρόλο στην Γνώση και στην πρόοδο του παιδιού . Χρειάζεται ψυχραιμία, αυτογνωσία, ηρεμία, διάλογος, ίδια αντιμετώπιση και από τους δυο γονείς, σταθερότητα στη “συνέπεια”, αποδοχή της πραγματικότητας και φυσικά μεγάλη υπομονή για να βοηθήσουμε τα παιδιά μας και να δημιουργήσουμε υγιείς ανθρώπους…

Δυστυχώς η διαχείριση του εαυτού μας και των προσδοκιών μας , δεν μας αφήνουν να δούμε τις πραγματικές ανάγκες των παιδιών μας, αλλά ποτέ δεν είναι αργά …

Συνταγές δεν υπάρχουν , ούτε πρέπει να νιώθετε ενοχές και να κάνετε σύγκριση πως οι άλλοι γονείς  είναι καλύτεροι από εσάς, λίγη ενσυναίσθηση όμως θα βοηθήσει και σας υπόσχομαι πως όλα θα είναι διαφορετικά, όταν σκύψετε πάνω στη δυσκολία με άλλο μάτι… και δείτε σφαιρικά και ποιοτικά τη λύση που σίγουρα υπάρχει πάντα…Απαιτείται συνεργασία, ομαδικότητα , πειθαρχία, μέθοδος και εμπιστοσύνη απέναντι στο Σχολείο , σε αυτούς που ασχολούνται με τα παιδιά σας και φυσικά διαρκής επαγρύπνηση … Τα παιδιά πρέπει να ξέρουν ως είστε δίπλα τους κάθε στιγμή, και αρκεί μισή ώρα να τους το δείξετε … Αποφύγετε την σύγκριση με τα παιδιά των φίλων σας ακόμη κα με τα άλλα δικά σας παιδιά και σκεφτείτε πώς είστε εσείς ως παιδιά και ως ενήλικες…. Μοιάζετε καθόλου μαζί τους;;;  Ακόμη αποφύγετε την κριτική των άλλων παιδιών, των συμμαθητών και την άποψη πως οι άλλοι πάντα φταίνε… Τα παιδιά ξέρουν … και αν τους δείξουμε εμπιστοσύνη θα τα κερδίσουμε.. αν όχι τα χάσαμε...

Όσοι γονείς επιθυμείτε βεβαίωση θα μας ενημερώσετε εγκαίρως για να την παραλάβετε την ώρα αποχώρησης – διαφορετικά την επόμενη ημέρα, εφόσον έχετε ειδοποιήσει.

Με νέο μήνυμα θα ενημερωθείτε για τις ΔΡΑΣΕΙΣ  των Χριστουγέννων.

Με εκτίμηση!

Η Δ/ντρια

 

ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2023-2024

αρχείο λήψης

Αγαπητοί γονείς και αγαπημένοι μαθητές,

για να λειτουργήσει το Σχολείο μας ομαλά και αποδοτικά θα πρέπει όλα τα μέλη της σχολικής κοινότητας (μαθητές, εκπαιδευτικοί, γονείς) να γνωρίζουν τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις τους. Η τήρηση του Εσωτερικού Κανονισμού Λειτουργίας του Σχολείου μας θα βοηθήσει, ώστε το έργο και οι στόχοι που θέτουμε κάθε φορά ως εκπαιδευτικοί να μπορέσουν να πραγματοποιηθούν σε πολύ μεγάλο βαθμό, χωρίς προβλήματα κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς, προσφέροντας ολική ποιότητα και ασφάλεια σε όλο το ανθρώπινο δυναμικό.

Η ασφαλής λειτουργία των σχολείων βασίζεται στη συστηματική εφαρμογή πολλαπλών μέτρων προφύλαξης που λειτουργούν ως σύνολο και οφείλουμε όλοι οι εμπλεκόμενοι στην σχολική κοινότητα να τηρούμε προσεκτικά.

Το Σχολείο μας καταβάλλει κάθε προσπάθεια προς αυτή την κατεύθυνση, ώστε όλοι να αισθανόμαστε ασφαλείς. Ζητάμε και από εσάς να δείξετε κατανόηση και θετική διάθεση απέναντι στη  συνολική προσπάθεια με στόχο ένα ασφαλές, δημοκρατικό και ποιοτικό Σχολείο.

Τι δεν ξεχνάμε ακόμη και μετά από τρία χρόνια covid  εποχή:

  • τη συχνή και ορθή εφαρμογή υγιεινής των χεριών (πλύσιμο με σαπούνι και νερό ή/και εφαρμογή αντισηπτικού χεριών)
  • τον καλό αερισμό των αιθουσών, την καθαριότητα χώρων και την τακτική εφαρμογή  απολυμαντικού σε επιφάνειες που χρησιμοποιούνται καθημερινά
  • την αποχή από το σχολείο όσων εκδηλώνουν πυρετό ή/και άλλα συμπτώματα συμβατά με COVID- 19,ώστε να διασφαλίσουμε την προστασία μαθητών και εκπαιδευτικών που ανήκουν σε ευάλωτες ομάδες.
  • Τη σωστή και έγκαιρη συνεννόηση με τους υπεύθυνους του Σχολείου.

Τα παραπάνω μέτρα επεξηγούνται αναλυτικά σε προηγούμενες ανακοινώσεις στο blog του Σχολείου μας.

   https://blogs.sch.gr/9dimpeir/

Η σύνταξη του εσωτερικού κανονισμού λειτουργίας του Σχολείου μας στηρίχθηκε στις κείμενες διατάξεις του Π.Δ.79/2017 και στην τροποποίησή του, η οποία αφορά στην Οργάνωση και Λειτουργία των Δημοτικών Σχολείων για το σχολικό έτος 2023-2024.

 

   Αναλυτικά θα βρείτε παρακάτω τους βασικούς κανόνες ομαλής λειτουργίας της Σχολικής Μονάδας.

ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ

Αφιερώστε λίγο χρόνο…

Ο Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας του Σχολείου (άρθρο 37, Ν.4692/2020) επιδιώκει να εξασφαλίζει τις προϋποθέσεις και τις συνθήκες που είναι απαραίτητες για να πραγματοποιείται όσο καλύτερα γίνεται το έργο του σχολείου και να επιτυγχάνονται όσο γίνεται καλύτερα οι στόχοι που θέτουμε κάθε φορά ως σχολική κοινότητα (μαθητές, εκπαιδευτικοί, άλλο επιστημονικό προσωπικό, βοηθητικό προσωπικό, γονείς/κηδεμόνες).

Ο Κανονισμός βασίζεται σε όσα προβλέπονται από την πολιτεία για την εκπαίδευση και τη λειτουργία των Δημόσιων και Ιδιωτικών Σχολείων, ενσωματώνει αποδεκτές παιδαγωγικές αρχές και είναι προσαρμοσμένος στις ιδιαίτερες συνθήκες λειτουργίας του Σχολείου και τα χαρακτηριστικά της τοπικής σχολικής και ευρύτερης κοινότητας.

Ο Κανονισμός, περιλαμβάνει όρους και κανόνες, κατανομή αρμοδιοτήτων και ευθυνών, δικαιωμάτων και υποχρεώσεων, για όλα τα μέλη της σχολικής κοινότητας έτσι ώστε να διαμορφώνεται στο Σχολείο ένα παιδαγωγικό και διδακτικό κλίμα που διευκολύνει την απρόσκοπτη, μεθοδική και αποτελεσματική λειτουργία του. Ταυτόχρονα οι δυσκολίες και τα προβλήματα που προκύπτουν αντιμετωπίζονται από τα μέλη της σχολικής κοινότητας ως προκλήσεις και ευκαιρίες βελτίωσης, ανάπτυξης και ενδυνάμωσης παιδαγωγικών, διδακτικών, και άλλων πρακτικών.

Βασικοί στόχοι του Κανονισμού είναι οι μαθητές/μαθήτριες να διαμορφώσουν την προσωπικότητά τους, να διαπαιδαγωγηθούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και να αποκτήσουν δεξιότητες οι οποίες έχουν βασικό και κυρίαρχο ρόλο στη μαθησιακή διαδικασία και ταυτόχρονα  αποτελούν δεξιότητες ζωής, όπως η δημιουργικότητα, ο αυτοέλεγχος, η συναίσθηση της ευθύνης, η συνεργασία, η ενσυναίσθηση, ο αμοιβαίος σεβασμός, η αλληλοκατανόηση, η αποδοχή της διαφορετικότητας, ο σεβασμός όλων σε κοινούς συμφωνημένους κανόνες, η περιβαλλοντική συνείδηση, η προστασία της υγείας, καθώς και η εδραίωση της ισότητας, της αλληλεγγύης και της δημοκρατίας.

Επισημαίνεται πως :

  • Ο Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας επικαιροποιείται σε τακτά χρονικά διαστήματα, μέσω της προβλεπόμενης από τον νόμο συμμετοχικής διαδικασίας όλων των μελών της σχολικής κοινότητας, έτσι ώστε να συμπεριλαμβάνει νέες νομοθετικές ρυθμίσεις, να ανταποκρίνεται στις αλλαγές των συνθηκών λειτουργίας του Σχολείου και τις, κατά καιρούς, αποφάσεις των αρμόδιων συλλογικών οργάνων του.
  • Ο κοινά συμφωνημένος Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας βασίζεται στην ισχύουσα νομοθεσία και στις σύγχρονες παιδαγωγικές και διδακτικές αρχές.
  • Η τήρησή του από τους μαθητές/τις μαθήτριες, τους/τις εκπαιδευτικούς και τους γονείς/κηδεμόνες, με αμοιβαίο σεβασμό στον διακριτό θεσμικό ρόλο τους, ώστε να έχει πληρότητα, γενική αποδοχή και εφαρμογή, αποτελεί προϋπόθεση της εύρυθμης λειτουργίας του Σχολείου.
  • Είναι το θεμέλιο πάνω στο οποίο μπορεί το Σχολείο να οικοδομήσει για να πετύχει τους στόχους και το όραμά του.
  • Θέματα που ανακύπτουν και δεν προβλέπονται από τον Κανονισμό, αντιμετωπίζονται κατά περίπτωση από την Διευθύντρια του Σχολείου και τον Σύλλογο Διδασκόντων, καθώς και από τον Σύμβουλο Εκπ/σης, σύμφωνα με τις αρχές της παιδαγωγικής επιστήμης και την εκπαιδευτική νομοθεσία, σε πνεύμα συνεργασίας με όλα τα μέλη της σχολικής κοινότητας.
  • Ο Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας ισχύει για το τρέχον σχολικό έτος. Συντάχθηκε στις 14/9/2023 και η τελευταία επικαιροποίηση πραγματοποιήθηκε στις 12/10/2023  με τις τοποθετήσεις των νέων συναδέλφων.

Μην ξεχνάμε : έχουμε ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ αλλά έχουμε και ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ!

ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ

ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ 

ΔΕΝ ΑΣΚΟΥΜΕ ΒΙΑ 

ΣΥΖΗΤΑΜΕ 

ΖΗΤΑΜΕ ΒΟΗΘΕΙΑ

Με εκτίμηση

Η Δ/ντρια

ΠΡΟΛΗΨΗ ΦΑΙΝΟΜΕΝΩΝ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ!

images

Αγαπητοί γονείς,

 

Καθημερινά οφείλουμε όλοι να «μαθαίνουμε» στα παιδιά μας από την μέρα που γεννήθηκαν και όχι μόλις φτάσουν στο Σχολείο , να σέβονται πρώτα τον εαυτό τους και τους άλλους… Σεβόμενοι τον εαυτό μας “μαθαίνουμε” να σεβόμαστε τον διπλανό μας και να αποφεύγουμε τις αρνητικές καταστάσεις και τη χρήση βίας.

 Μαθαίνουμε  πως    μόνο με  στρατηγικές διαχείρισης που στηρίζονται στον διάλογο και την ενσυναίσθηση,  συμβάλλουμε στην ομαλή συναισθηματική και κοινωνική τους ανάπτυξη! Μόνο με αυτό τον τρόπο δημιουργούμε ενεργούς πολίτες με ήθος, καλλιέργεια και κοινωνική μόρφωση…

Η βία … φέρνει βία και οι έρευνες δείχνουν πως παιδιά που  βιώνουν τη ΒΙΑ στο σπίτι τους, την μεταφέρουν στο σχολείο και αργότερα ως ενήλικες στην προσωπική τους ζωή!

 

Αγαπητοί γονείς,

το θέμα είναι πολύ σοβαρό και είμαστε σίγουροι -πλέον -πως τα αυξανόμενα φαινόμενα σχολικής βίας  οφείλονται στην ενασχόληση των παιδιών με ηλεκτρονικά παιχνίδια βίας και στην παρακολούθηση ταινιών /σίριαλ/τηλεοπτικών παιχνιδιών που προβάλλουν κακά πρότυπα!!!

Για αυτό ..όσο μπορείτε και είναι ακόμη καιρός… βοηθήστε να μεγαλώνουμε σωστά τα παιδιά μας…

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ!

https://slideplayer.gr/slide/2386780/

και προηγούμενο άρθρο στο blog μας

https://blogs.sch.gr/9dimpeir/2023/03/05/6i-martioy-panellinia-scholiki-imera-kata-tis-vias-sto-scholeio-2/

 

Λίγα λόγια…

Τι είναι το  Bullying;

 

Ο εκφοβισμός (ή μπούλινγκ, αγγλ. Bullying) αναφέρεται στη σωματική και ψυχολογική κακοποίηση ή μείωση ατόμων σε μια ομάδα. Παρά, την εντύπωση ορισμένων ότι αποτελεί αποκλειστικά σχολικό φαινόμενο, στην πραγματικότητα εμφανίζεται σε όλες τις ηλικίες και τις κοινωνικές ομάδες. Μπορεί να συναντηθεί σε οποιοδήποτε τύπο σχολείων και σχολικών εγκαταστάσεων, στον στρατό, σε αθλητικά σωματεία, στη φυλακή, αλλά και στην οικογένεια ή στο χώρο εργασίας . Είναι μια μορφή κακοποίησης ή εξαναγκασμού. Το θύμα του εκφοβισμού αναφέρεται και ως στόχος.

Η Παγκόσμια Οργάνωση Υγείας έχει αποκαλέσει το μπούλινγκ «μείζον πρόβλημα δημόσιας υγείας» στα σχολεία, τους εργασιακούς χώρους, τους φίλους, γνωστούς, την οικογένεια, και γενικότερα στην κοινωνία. Είναι επίσης αλήθεια ότι οι μειονότητες και οι άνθρωποι με σωματικές αναπηρίες ή πνευματικές υστερήσεις πέφτουν συχνά θύματα επανειλημμένου bullying, απομόνωσης και άλλων κακοποιήσεων.

…………………………………………….

Πρόληψη φαινομένων Βίας και Σχολικού Εκφοβισμού

 

  • Η πρόληψη φαινομένων Βίας και Σχολικού Εκφοβισμού αποτελεί κομβικό σημείο για την εύρυθμη λειτουργία του Σχολείου μας. Η στρατηγική που ακολουθείται είναι αποδεκτή από όλους τους εμπλεκόμενους στην μαθησιακή διαδικασία και έχουν ενημερωθεί για αυτήν γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικοί με την έναρξη της σχολικής χρονιάς.
  • H ανάπτυξη θετικού σχολικού κλίματος αποτελεί σημαντικό παράγοντα της διαδικασίας πρόληψης ή/και αντιμετώπισης φαινομένων βίας, παρενόχλησης, εξαναγκασμού και σχολικού εκφοβισμού.
  • Χαρακτηριστικά του θετικού και υγιούς σχολικού κλίματος είναι ο αμοιβαίος σεβασμός, η αποδοχή της διαφορετικότητας, η προώθηση της συνεργασίας με Φορείς, η συνεργασία του Σχολείου με την οικογένεια, κ.ά. Το Σχολείο έχει παρουσιάσει προγράμματα και βιωματικά εργαστήρια τις προηγούμενες χρονιές με θέμα την αντιμετώπιση συγκρούσεων και ενδοσχολικής βίας. Σε όλες τις αίθουσες έχουν αναρτηθεί αφίσες με θέματα κατά της βίας. Έχει συνεργαστεί με Φορείς και έχει προγραμματίσει και για την φετινή χρονιά ανάλογες δράσεις.
  • Δεν επιτρέπεται γονείς να επιπλήττουν άλλους μαθητές. Για κάθε περίπτωση ενημερώνουν τη Δ/ντρια ή τον Εκπ/κό της τάξης και το θέμα συζητείται με ευπρέπεια.

Διαχείριση:

Για να αποτρέψουμε την εμφάνιση του σχολικού εκφοβισμού στο 9ο Δημοτικό Σχολείο Πειραιά προσπαθούμε συλλογικά και με σκοπό πάντα την ανάπτυξη της ψυχικής υγείας των μαθητών μας.

Όποτε αυτό επιτρέπεται από το αναλυτικό πρόγραμμα  πραγματοποιούμε εκπαιδευτικές δραστηριότητες όπως ανάγνωση ιστοριών, εικαστικές παρεμβάσεις, , συζητήσεις, θεατρικό παιχνίδι, όπου τονίζονται οι αξίες της συνεργασίας, του σεβασμού, της αλληλοβοήθειας και της συμμετοχής στην σχολική κοινότητα.

Προσπαθούμε να δίνουμε τη δυνατότητα στα παιδιά να συμμετέχουν με ιδέες και πρωτοβουλίες τους στην αντιμετώπιση του εκφοβισμού.

Ρωτούμε τους μαθητές σε ποιο σημείο και πότε παρουσιάζονται περιστατικά εκφοβισμού με σκοπό να επιτηρούνται και να ελαχιστοποιούνται ή εξαφανίζονται οι μη ασφαλείς περιοχές του σχολείου.

Για τον σκοπό αυτό, ο Σύλλογος Διδασκόντων έχει καταρτίσει Πολιτική Πρόληψης του Σχολικού Εκφοβισμού (Bullying).

Η πολιτική αντιμετώπισης του σχολικού εκφοβισμού έχει σκοπό :

  • Να ενισχύσει ένα διδακτικό και μαθησιακό περιβάλλον δίχως απειλές, προσβολές ή φόβο.
  • Να μειώσει ή αν είναι δυνατόν να εξαφανίσει οποιαδήποτε περίπτωση στην οποία οι μαθητές/τριες ή το προσωπικό νιώθουν εκφοβισμένοι, απομονωμένοι και προσβεβλημένοι.
  • Να ορίσει τη διαδικασία χειρισμού περιπτώσεων εκφοβισμού.
  • Να εξασφαλίσει την υποστήριξη των θυμάτων.
  • Να βοηθήσει τα άτομα με λανθασμένη συμπεριφορά να υιοθετήσουν νέα πρότυπα.

Διαβάστε αναλυτικά:

Πρόληψη φαινομένων Βίας και Σχολικού Εκφοβισμού

Αγαπητά μας παιδιά και γονείς ,

ας προσπαθήσουμε όλοι μαζί για ένα καλύτερο Σχολείο με αγάπη και χωρίς ΒΙΑ κάθε μορφής..

Ας σεβαστούμε περισσότερο και ας αγαπήσουμε τον εαυτό μας!

11

Έχουμε προγραμματίσει Δράσεις και Επιμορφωτικά – Βιωματικά Εργαστήρια για τον Φλεβάρη…Μέχρι τότε ..μένουμε αγαπημένοι!

Με εκτίμηση!

Η Δ/ντρια

ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ: ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ – 50 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ!

1

ΔΕΙΤΕ ΤΟ….

ΕΔΩ-ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ-1973-2023

Αγαπητοί γονείς,

Σας ενημερώνουμε πως οι εκδηλώσεις για την επέτειο του Πολυτεχνείου θα  πραγματοποιηθούν την Παρασκευή  17  Νοεμβρίου 2023 και ώρα 8:15΄-10:00΄ με αφιέρωμα στο Χρονικό,  ποιήματα, θεατρικά και μουσικά δρώμενα, ανά τμήμα.

Υπενθυμίζουμε πως στις εκδηλώσεις συμμετέχουν όλοι οι μαθητές του Σχολείου και η απουσία τους πρέπει να είναι δικαιολογημένη από τους γονείς- κηδεμόνες.

Οι μαθητές που παρακολουθούν το Ολοήμερο Πρόγραμμα συμμετέχουν στις εκδηλώσεις του Σχολείου και αποχωρούν με τους άλλους μαθητές.

Λίγα λόγια… για την ιστορία…

Η εξέγερση του Πολυτεχνείου ήταν μαζική και δυναμική εκδήλωση της λαϊκής αντίθεσης στο καθεστώς της Χούντας των Συνταγματαρχών που έλαβε χώρα στην ελληνική επικράτεια τον Νοέμβριο του 1973. Η εξέγερση ξεκίνησε στις 14 Νοεμβρίου με κατάληψη του Μετσόβιου Πολυτεχνείου Αθηνών από φοιτητές και σπουδαστές. Αυτή κλιμακώθηκε σε αντιχουντική εξέγερση, καταλήγοντας σε αιματοχυσία το πρωί της 17ης Νοεμβρίου, ύστερα από μια σειρά γεγονότων. Η αρχή έγινε με την είσοδο άρματος μάχης στον χώρο του Πολυτεχνείου και την επαναφορά σε ισχύ του σχετικού στρατιωτικού νόμου που απαγόρευε τις συγκεντρώσεις και την κυκλοφορία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Η Ελλάδα βρισκόταν από τις 21 Απριλίου 1967 υπό τη διακυβέρνηση του στρατού, καθεστώς που είχε καταργήσει τις ατομικές ελευθερίες, είχε διαλύσει τα πολιτικά κόμματα και είχε εξορίσει, φυλακίσει και βασανίσει πολιτικούς και πολίτες με κριτήριο τις πολιτικές τους πεποιθήσεις. Η χούντα, στην προσπάθειά της να ελέγξει κάθε πλευρά της πολιτικής, είχε αναμιχθεί στον φοιτητικό συνδικαλισμό από το 1967, απαγορεύοντας τις φοιτητικές εκλογές στα πανεπιστήμια…..

Οι αναταραχές ξεκίνησαν λίγο νωρίτερα, στις 5 Φεβρουαρίου, όταν οι φοιτητές του Πολυτεχνείου αποφάσισαν αποχή από τα μαθήματά τους. Στις 13 Φεβρουαρίου πραγματοποιήθηκε διαδήλωση μέσα στο Πολυτεχνείο και η χούντα παραβίασε το πανεπιστημιακό άσυλο, δίνοντας εντολή στην αστυνομία να επέμβει. Έντεκα φοιτητές συνελήφθησαν και παραπέμφθηκαν σε δίκη. Με αφορμή αυτά τα γεγονότα, στις 21 Φεβρουαρίου, περίπου τρεις με τέσσερις χιλιάδες φοιτητές της Νομικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών κατέλαβαν το κτίριο της σχολής στο κέντρο της Αθήνας επί της οδού Σόλωνος, ζητώντας ανάκληση του νόμου 1347 που επέβαλε την στράτευση «αντιδραστικών νέων», καθώς 88 συμφοιτητές τους είχαν ήδη στρατολογηθεί με τη βία. Από την ταράτσα του κτιρίου απαγγέλλουν τον ακόλουθο όρκο:

«Εμείς οι φοιτηταί των Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων ορκιζόμαστε στο όνομα της ελευθερίας να αγωνισθούμε μέχρι τέλους για την κατοχύρωση: α) των ακαδημαϊκών ελευθεριών, β)του πανεπιστημιακού ασύλου, γ) της ανακλήσεως όλων των καταπιεστικών νόμων και διαταγμάτων». Η αστυνομία έλαβε εντολή να επέμβει και πολλοί φοιτητές σε γύρω δρόμους υπέστησαν αστυνομική βία, χωρίς όμως τελικά να παραβιαστεί το πανεπιστημιακό άσυλο. Τα γεγονότα στη Νομική αναφέρονται συχνά ως προάγγελος της εξέγερσης του Πολυτεχνείου.[3]

Η εξέγερση των φοιτητών επηρεάστηκε επίσης σημαντικά και από τα νεανικά κινήματα της δεκαετίας του ’60, και ειδικά από τα γεγονότα του Μάη του ’68.[4]

Τα γεγονότα

Στις 14 Νοεμβρίου 1973 φοιτητές του Πολυτεχνείου αποφάσισαν αποχή από τα μαθήματα και ξεκίνησαν διαδηλώσεις εναντίον του βάναυσου στρατιωτικού καθεστώτος. Οι φοιτητές που αυτοαποκαλούνταν «Ελεύθεροι Πολιορκημένοι», οχυρώθηκαν μέσα στο κτίριο της σχολής επί της οδού Πατησίων και ξεκίνησαν τη λειτουργία του ανεξάρτητου ραδιοφωνικού σταθμού του Πολυτεχνείου. Ο πομπός κατασκευάστηκε μέσα σε λίγες ώρες στα εργαστήρια της σχολής Ηλεκτρολόγων Μηχανικών . Το, πλέον ιστορικό, μήνυμά τους ήταν: «Εδώ Πολυτεχνείο! Λαέ της Ελλάδας το Πολυτεχνείο είναι σημαιοφόρος του αγώνα μας, του αγώνα σας, του κοινού αγώνα μας ενάντια στη δικτατορία και για την Δημοκρατία».

Οι διαδηλώσεις, τα συλλαλητήρια και οι εκδηλώσεις κατά του καθεστώτος της Χούντας αυξήθηκαν. Κυρίως στην Αθήνα, αλλά και σε σημεία της επαρχίας, δημιουργήθηκαν συνθήκες εξέγερσης….

Στις 3 π.μ. της 17ης Νοεμβρίου, και ενώ οι διαπραγματεύσεις για ασφαλή αποχώρηση των φοιτητών από το χώρο του Πολυτεχνείου βρίσκονταν σε εξέλιξη, αποφασίστηκε από τη μεταβατική κυβέρνηση η επέμβαση του στρατού και ένα από τα τρία άρματα που είχαν παραταχθεί έξω από τη σχολή…

Αυτά τα κόκκινα σημάδια στους τοίχους, μπορεί να ναι κι από αίμα
όλο το κόκκινο στις μέρες μας είναι αίμα,
μπορεί να ναι κι απ’ το λιόγερμα, που χτυπάει στον απέναντι τοίχο.

………………….

Κι έτσι που να χαμογελάνε οι άλλοι
και να λένε
“Τέτοια ποιήματα
σου φτιάχνω εκατό την ώρα”.
Αυτό θέλουμε κι εμείς.
Γιατί εμείς δεν τραγουδάμε
για να ξεχωρίσουμε, αδελφέ μου,
απ’ τον κόσμο.
Εμείς τραγουδάμε
για να σμίξουμε τον κόσμο.

«Καπνισμένο Τσουκάλι»

Γιάννης Ρίτσος

 

ΜΙΑ ΥΠΕΡΟΧΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΗΣ ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ

Μετά από τρία χρόνια covid …ήρθε η ώρα να πάμε και ΑΚΡΟΠΟΛΗ!!! Τα λόγια είναι περιττά… Περάσαμε υπέροχα.. και θέλαμε και άλλο χρόνο … ένα μουσείο κρύβει θησαυρούς ! Το Μουσείο της Ακρόπολης κρατά στις πλάτες του ολόκληρη την Ελλάδα, την Ιστορία μας … αφήνει όμως μια πικρή γεύση…

Γιατί δεν μπορούμε να πάρουμε τα ΜΑΡΜΑΡΑ ΤΟΥ ΠΑΡΘΕΝΩΝΑ ; 

Αγαπητοί γονείς,

αξίζει μια βόλτα στην Ακρόπολη.. Είναι μαγικά.. Νιώθεις τον χτύπο μιας χώρας που έχει πολλά να διδάξει, αλλά πώς όταν εμείς οι ίδιοι δεν ξέρουμε την Ιστορία μας; Σήμερα βάλαμε ένα λιθαράκι ακόμη…

Βοηθήστε να κρατήσουμε ζωντανή τη φλόγα… 397997596 10222603686983376 2452892275088516958 n 397779515 10222603686823372 5325110329936841015 n 398242384 10222603685783346 8841491097709714443 n 397888744 10222603685263333 4914251376290822011 n 398166545 10222603684943325 7512604640163093240 n 398032360 10222603646582366 916922506285056240 n 398490859 10222603646062353 4183083871182749162 n 398449233 10222603643262283 1862700264694130348 n 397883461 10222603643142280 4001664362658240057 n 397880175 10222603642902274 5704917834189071593 n 397982872 10222603642742270 4076601220746487357 n 397967214 10222603642462263 303694830335757563 n 398044213 10222603641622242 5467372243451947028 n 397890893 10222603639942200 4685913044739433763 n 398292335 10222603615541590 4064469188942030171 n 395450097 10222603615181581 8817817951784256335 n 398290757 10222603614501564 2988056635740440170 n 398541917 10222603614061553 3552855684019784244 n 398308958 10222603613621542 4105575141062226033 n 398423294 10222603613261533 8006487096586974359 n

397998948 10222603688103404 5448977067995191046 n Και η επιβράβευση!!!

Συνεχίζουμε με κέφι!

Η Δ/ντρια

ΔΩΡΕΑΝ ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΥΓΕΙΑΣ

1

Αγαπητοί γονείς,
σας ενημερώνουμε πως στα πλαίσια της προαγωγής της Δημόσιας Υγείας , θα πραγματοποιηθεί δωρεάν προληπτικός έλεγχος υγείας : παθολογική, καρδιολογική πνευμονολογική εξέταση, μέτρηση δείκτη μάζας σώματος από γιατρούς της COSMOCLINIC σε συνεργασία με τον Δήμο Πειραιά. Οι εξετάσεις θα πραγματοποιηθούν στον χώρο του Σχολείου στις 8 & 9 Νοεμβρίου . Απαραίτητη η γραπτή συγκατάθεσή σας στο ειδικό έντυπο που θα δώσουμε αύριο στα παιδιά .Παρακαλούμε να επιστραφεί άμεσα το ενυπόγραφο έντυπο.
Διαβάστε περισσότερα στα έντυπα που ακολουθούν:

2η ΥΠΕ Απόφαση Έγκρισης διενέργειας δράσης προληπτικής ιατρικής του Δήμου Πειραιά

Cosmoclinic-έντυπο συγκατάθεσης για κηδεμόνες

Ενημερωτική Επιστολή Cosmoclinic 10.23

Με εκτίμηση!
Η Δ/ντρια

 

ΜΙΑ ΥΠΕΡΟΧΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΕΝΑ ΥΠΕΡΟΧΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ!

Μια υπέροχη παράσταση παρουσίασαν χθες το απόγευμα οι μαθητές της Δ΄ τάξης … Έδωσαν ένα υπέροχο μήνυμα ελπίδας , ένα αντιπολεμικό μήνυμα αισιοδοξίας… έδειξαν  πως υπάρχει ελπίδα για τα παιδιά μας, αρκεί να τους δείχνουμε το σωστό δρόμο..

ΟΧΙ ΣΤΗ ΒΙΑ!

ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ!

ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ !

ΜΠΡΑΒΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ! ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΙΣ ΔΑΣΚΑΛΕΣ ΠΟΥ ΓΙΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΑΚΟΜΗ ΑΠΕΔΕΙΞΑΝ ΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΑΚΟΜΗ ΝΑ ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΑΣΤΕ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΝΑ ΑΝΟΙΧΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΟΥ ΧΩΡΑΕΙ ΜΟΝΟ ΑΓΑΠΗ !!!

 

εικόνα Viber 2023 10 25 21 50 06 076

εικόνα Viber 2023 10 25 21 50 06 830 εικόνα Viber 2023 10 25 21 50 07 607 εικόνα Viber 2023 10 25 21 50 08 220 εικόνα Viber 2023 10 25 21 50 09 283 εικόνα Viber 2023 10 25 21 50 10 206 εικόνα Viber 2023 10 25 21 50 10 869 εικόνα Viber 2023 10 25 21 50 11 392 εικόνα Viber 2023 10 25 21 50 11 904 εικόνα Viber 2023 10 25 21 50 12 523 εικόνα Viber 2023 10 25 21 50 12 939 εικόνα Viber 2023 10 25 21 50 13 256 εικόνα Viber 2023 10 25 21 50 13 586 εικόνα Viber 2023 10 25 21 50 14 858 εικόνα Viber 2023 10 25 21 50 16 168 εικόνα Viber 2023 10 25 22 22 54 410 εικόνα Viber 2023 10 25 22 22 54 590 εικόνα Viber 2023 10 25 22 23 02 994 εικόνα Viber 2023 10 25 22 23 09 742 εικόνα Viber 2023 10 26 08 57 44 839 εικόνα Viber 2023 10 26 08 57 44 990 εικόνα Viber 2023 10 26 08 57 45 121

 

εικόνα Viber 2023 10 25 21 50 03 893

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΕΛΛΑΔΑ!

Η Δ/ντρια