Σχέδιο δράσης 2024-2025

Τίτλος: “Βιβλιοπόντικες και Μέντωρ εν δράσει”

Στόχος:

Ερωτηματολόγιο εκπαιδευτικών διαθέσιμο εδώ

Τα αποτελέσματα

A1a2 a3 a4

Ερωτηματολόγιο γονέων διαθέσιμο εδώ

Τα αποτελέσματα

 

a1 1a2 1a3 1a5a6

Συνέντευξη παιδιών

Τα παιδιά που συμμετείχαν σε μίνι συνέντευξη απάντησαν πως η βιβλιοθήκη που θα ήθελαν: θα ήταν ξύλινη, πολύχρωμη, αλλά και με ένα craft paper σταντ (βοηθητικό) που θα έφτιαχναν όλοι μαζί, με στρογγυλό χαλί, διακοσμημένη με κατασκευές από τα αγαπημένα τους παιδικά βιβλία, με χειροτεχνίες παιδιών που κρατάνε βιβλία, με φωτάκια ψηλά, με λαστιχένιες ρόδες για να κάθονται και να διαβάζουν ή τραπεζάκια με πολυθρονάκια κουνιστά, τα βιβλία να έχουν χρώματα και αριθμούςόπως στη δημοτική Δανειστική Βιβλιοθήκη, με αφίσες όπως τον κανονισμό και τα δικαιώμτα του μικρού αναγνώστη και ομαδικές κατασκευές.

Επιμόρφωση εκπαιδευτικών από Βιβλιοθηκονόμο Δημοτικής Βιβλιοθήκης Νεάπολης εδώ

Φύλλα εργασίας Τα παιδιά ζωγράφισαν την Βιβλιοθήκη των ονείρων τους!

Σχετικές Δράσεις

Αιτήματα για χορηγίες βιβλίων, επίπλων, τεχνολογικών μέσων (τεκμήριο: email σχολείου)

1η Δράση: Online Επικοινωνία με την συγγραφέα Κ. Αρμενιάκου δείτε εδώ

Δημιουργία Σχολικής Δανειστικής Βιβλιοθήκης Γονέων 8ου ΝΓ Νεάπολης  mylib   εδώ

 

Δράση με γονείς “Βιβλιοταρανδάκια εν δράσει”: Εδώ

 

Δράση σε συνεργασίαμε το Σύλλογο Γονέων και τις εκδόσεις Καλειδοσκόπιο

 

unnamed file

Το 8ο Νηπιαγωγείο Νεάπολης  εκπονεί τη φετινή σχολική χρονιά το Σχέδιο Δράσης με τίτλο «Βιβλιοπόντικες και Μέντωρ εν δράσει..» που έχει στόχο τη δημιουργία και αξιοποίηση της βιβλιοθήκης. Στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του σχεδίου δράσης αποφασίστηκε από το Σύλλογο Διδασκουσών του Νηπιαγωγείου να συμμετέχει το σχολείο στο ευρωπαϊκό  πρόγραμμα φιλαναγνωσίας

«Η μικρή μας βιβλιοθήκη»

την υλοποίηση του οποίου έχουν αναλάβει οι εκδόσεις Καλειδοσκόπιο.                                                                                                                                     Το πρόγραμμα στοχεύει στην  εξοικείωση του μικρού μαθητή και της μικρής μαθήτριας με το βιβλίο και την ανάγνωση και στη σταδιακή εδραίωση μιας φιλικής σχέσης του/της με το λογοτεχνικό βιβλίο. Αυτή η σχέση βοηθάει τα παιδιά ν’ αναπτύξουν την κριτική και δημιουργική τους σκέψη, να δραστηριοποιήσουν τη φαντασία τους και την εφευρετικότητά τους, να εμπλουτίσουν την αισθητική τους καλλιέργεια, να καλλιεργήσουν τη συναισθηματική τους νοημοσύνη και τη γλωσσική τους έκφραση.                                                                                                                 

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει τιμήσει το πρόγραμμα με τον τίτλο “Success Story”, ενώ το 2021 αναγνωρίστηκε επίσημα και από το παράρτημα της IBBY στη Σλοβενία. Η Ελλάδα είναι μία από τις έξι χώρες που συμμετέχουν στο πρόγραμμα για το σχολικό έτος 2024-2025, συγκεκριμένα στην ενότητα που αφορά σε βιβλία για παιδιά προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας. Έξι βιβλία, πολύ διαφορετικά το ένα με το άλλο, γίνονται παιχνίδι, μελέτη, δημιουργικότητα, μοίρασμα με αφορμή τις λέξεις, τις εικόνες, τους δημιουργούς και τις χώρες προέλευσής τους.                

Την απόφαση αυτή του Συλλόγου Διδασκουσών στήριξε οικονομικά ο Σύλλογος Γονέων/Κηδεμόνων του Νηπιαγωγείου με την καταβολή 100 ευρώ που απαιτούνταν για την συμμετοχή του Νηπιαγωγείου στο πρόγραμμα.

Το πρόγραμμα «Η μικρή μας βιβλιοθήκη»

περιλαμβάνει:

6 βιβλία του προγράμματος και 25 βιβλία δραστηριοτήτων για τον μαθητή.
– Συναντήσεις με συγγραφείς ή εικονογράφους του προγράμματος, δια ζώσης ή διαδικτυακά, ως επιβράβευση για τη συμμετοχή στο πρόγραμμα.
– Καθοδήγηση στις διάφορες φάσεις του προγράμματος σε όλη τη διάρκεια του σχολικού έτους.
Ο Σύλλογος Διδασκουσών ευχαριστεί θερμά το Σύλλογο Γονέων/Κηδεμόνων του Νηπιαγωγείου για την άμεση ανταπόκριση στο αίτημά του για οικονομική στήριξη ώστε να μπορέσει να συμμετέχει το σχολείο στο παραπάνω πρόγραμμα.

1779525a 68f1 4ea8 8c04 67f17e82b1c5

Τα παιδιά παρουσιάζουν τα αγαπημένα τους βιβλία

1η παρουσίαση 22.1.2025

Ο αρκούδος κ το πιάνο…παρουσίαση παραμυθιού κ κατασκευή διοράματος από τη Μάγια! Ένα βιβλίο για την αξία της φιλίας και την μαγεία της τέχνης της μουσικής!

474744356 9166628106791435 1870317820267652806 n 1                          a6977fe5 71f3 4456 bb92 2599c2a1436d 1

88590713 91a8 461d af07 e067c5c8f00f                 067d39e2 ac52 487f b256 268f1ee4fd9d

2η Παρουσίαση 29.1.2025

Μιά ακόμα υπέροχη παρουσίαση αγαπημένου βιβλίου στο 1ο τμήμα του 8ου ΝΓ Νεάπολης από τη Μυρτώ: “Το μικρό Κοάλα στο σχολείο!” με δημιουργία lap book αυτή τη φορά! Στο τέλος έκλεισε η παρουσίαση με θεατρικό παιχνίδι…διατρέχοντας βήμα βήμα όλο το πρόγραμμα εκείνης της Παρασκευής στο σχολείο του μικρού Κοάλα!

474776115 9199001370220775 7327768999962482399 n

475330494 9199001880220724 1525299954093436438 n 1                    b79e911e 7312 4179 afb6 e1b80c159055

 

3η Παρουσίαση 5.2.2025

Ένα αγαπημένο κλασικό παραμύθι που η γνωστότερη εκδοχή του είναι εκείνη από την συλλογή των Αδερφών Γκριμ, παρουσιάστηκε από τη Μαρία. Με κατασκευή διοράματος σε 4 σκηνές!

2640f446 956f 4a3f 80d6 d0a2febe6645

237bb775 d6a9 4893 b81f e3c4322c476d6e1e0391 11f6 4f81 951e 3956dca24105

Κι άλλες παρουσιάσεις  αγαπημένων βιβλίων:

collage 2025 06 21T140016.438

Παραμύθια:

“Η κοκκινοσκουφίτσα”

“Η Χιονάτη και οι 7 Νάνοι”

“Αγαπημένο μου αρκουδάκι”

collage 2025 06 21T135524.873Μ

Παραμύθια:

“Η Ραπουνζελ”

“Το βιβλίο με τους δεινόσαυρους”

“Χριστούγεννα με τα Στρουμφάκια”

“Ένα αλλιώτικο βιβλίο” 

Αγορά βιβλίων για τον εμπλουτισμό της Βιβλιοθήκης

Χορηγίες βιβλίων

Ανταποδοτική Ανακύκλωση και αγορά 2 βιβλίων

 

 

12059                                                    12399

 

Κακονισμός Βιβλιοθήκης Μέντωρ



Λήψη αρχείου

Κακονισμός Βιβλιοθήκης Μικροί Βιβλιοπόντικες



Λήψη αρχείου

 

Τα δικαιώματα του Μικρού αναγνώστη: εδώ

Σχέδιο Δράσης 2025 & Χωρισμός βιβλίων σε κατηγορίες…team work, in a playful way!

CHoris titlofgf

 

Επικοινωνία με συγγραφέα από Σλοβενία A. Peklar

 

Και επιτέλους ήρθε η μέρα που περιμέναμε!

500635099 9998873440233560 9015914710707606693 n

12 Μαΐου…διαδικτυακή επικοινωνία 8ου ΝΓ Νεάπολης με τη συγγραφέα από τη Σλοβενία Αndreja Peklar…τη συγγραφέα του βιβλίου “Η Χρυσαλλίδα” από τις εκδόσεις Καλειδοσκόπιο…τη συγγραφέα ένός βιβλίου από το πρόγραμμα “Η μικρή μας βιβλιοθήκη”. Ξεπερνώντας το εμπόδιο της γλώσσας τα παιδιά ζωγράφισαν τις ερωτήσεις τους κ η κ. Στέλλα των Αγγλικών τις έγραψε στα Αγγλικά…τις στείλαμε λοιπόν στη συγγραφέα κ εκείνη απάντησε ανάλογα!

Τα παιδιά ζωγράφισαν τις  ερωτήσεις τους!

 

Επίσκεψη στη Δημοτική Δανειστική Βιβλιοθήκη Νεάπολης

Στο πλαίσιο του Σχεδίου Δράσης, πραγματοποιήσαμε εκπαιδευτική επίσκεψη στη Δημοτική Βιβλιοθήκη της περιοχής μας.

Εκεί, μας υποδέχτηκε θερμά η υπεύθυνη της βιβλιοθήκης, η οποία μας  ξενάγησε στο παιδικό τμήμα  βιβλίων, μας ενημέρωσε αναλυτικά για τους κανόνες δανεισμού

των βιβλίων και τη σωστή συμπεριφορά που πρέπει να έχουν οι αναγνώστες.

Τόνισε τη σημασία της προσοχής και του σεβασμού κάθε βιβλίου, ώστε να δημιουργηθεί το πλαίσιο

μόνον για  ευχάριστες και δημιουργικές εμπειρίες από την ανάγνωση.

Στη συνέχεια, μας διάβασε το διασκεδαστικό  παραμύθι «Αστέρης, ο ζωηρός βιβλιοφάγος», το οποίο ενθουσίασε μικρούς και μεγάλους!

Η επίσκεψη ολοκληρώθηκε με μια δημιουργική δραστηριότητα: τα παιδιά κατασκεύασαν έναν σελιδοδείκτη εμπνευσμένο από τον ήρωα του βιβλίου, τον Αστέρη.

Ήταν μια όμορφη εμπειρία που ενίσχυσε την επαφή των παιδιών με τον κόσμο των βιβλίων ωθώντας τα, να γίνουν ακόμα πιο τακτικοί κ καλοί αναγνώστες.

BIBLIOTHHKH 1

BIBLIOTHHKH 2

 

BIBLIOTHHKH 3

 

Δράση Φιλαναγνωσίας με παιδιά και γονείς!

Στο πλαίσιο του σχεδίου δράσης με τίτλο «Βιβλιοπόντικες και Μέντωρ εν δράσει», πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 28 Μαΐου μια μοναδική εκδήλωση παρουσίασης, με αποδέκτες μικρούς και μεγάλους – παιδιά και γονείς, που ανταποκρίθηκαν με ενθουσιασμό στο κάλεσμα του νηπιαγωγείου.

Με χαμόγελα, περιέργεια και θετική διάθεση, όλοι κατέφτασαν στον γνώριμο χώρο μας, έτοιμοι να ξεκινήσουν ένα ταξίδι γνώσης, φαντασίας και δημιουργικότητας. Η εκδήλωση ξεκίνησε με ένα παιχνίδι μυστηρίου: για να εισέλθουν στον χώρο, τα παιδιά έπρεπε πρώτα να περάσουν κάποιες δοκιμασίες . Πρώτα να λύσουν ένα αίνιγμα, η απάντηση του οποίου ήταν η λέξη «ιστιοφόρο». Η χαρά της ανακάλυψης φώτισε τα πρόσωπά τους και το παιχνίδι μόλις είχε ξεκινήσει!

Αμέσως μετά, οι μικροί μας βιβλιοπόντικες κλήθηκαν να συναρμολογήσουν ένα παζλ που απεικόνιζε το εξώφυλλο του παραμυθιού «Ο κύριος Φούσκας και το ιστιοφόρο του». Μόλις το παζλ ολοκληρώθηκε, ήρθε η ώρα να συνθέσουν και τον τίτλο του βιβλίου, βάζοντας τις αριθμημένες λέξεις στη σωστή σειρά, δουλεύοντας σε ζευγάρια ένα παιδί με έναν γονέα.

Αφού ολοκληρώθηκαν οι πρώτες δοκιμασίες, έγινε ανάγνωση της ιστορίας και επεξεργασία αυτής με ερωτήσεις κατανόησης. Ακολούθησε συζήτηση με τη χρήση της μεθόδου των έξι καπέλων της σκέψης του De Bono, μια τεχνική που ενθαρρύνει την πολύπλευρη προσέγγιση και ανάπτυξη της κριτικής σκέψης. Τα παιδιά εντυπωσίασαν με τις απαντήσεις, τις ιδέες  και τις σκέψεις τους.

Ύστερα, ήταν η στιγμή για ξεκούραση και φυσικά, για κέρασμα. Και τι κέρασμα!

 

Ένα γλυκό ιστιοφόρο, λαχταριστό και πρωτότυπο, που ξετρέλανε μικρούς και μεγάλους.

ef199d3d 8ee4 4b99 9065 c92c065c9f3f

Στο πανί υπήρχε μια έκπληξη: ένα QR code που αφού το σάρωνες σε οδηγούσε σε δωράκι….online puzzle για να παίξεις και να φτιάξεις το εξώφυλλο του βιβλίου!

4d7c01f7 b44a 43f8 9b4e 876192a704c1

Ξαναγεμίσαμε ενέργεια και συνεχίσαμε το δημιουργικό μας ταξίδι. Και τι άλλο θα μπορούσε να το συμβολίζει καλύτερα από… ένα ιστιοφόρο! Με υλικά, χρώματα, φαντασία και έμπνευση, τα παιδιά έφτιαξαν ιστιοφόρα κάθε είδους: μεγάλα και μικρά, με μηνύματα ξεχωριστά και σχέδια πρωτότυπα. Κάθε έργο ήταν μοναδικό!

Τέλος στο ιστιοφόρο του νηπιαγωγείου τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να ανταλλάξουν τα μεταχειρισμένα παιχνίδια τους κάνοντας όνειρα να ταξιδέψουν για να καθαρίσουν τη Γη, καθώς το βιβλίο αναφερότανε στην υπερκατανάλωση και την ρύπανση του περιβάλλοντος  βοηθώντας το ΄εγώ ΄ να γίνει ΄εμείς ΄, η απληστία και ο  καταναλωτισμός προσφορά  και η καθαριότητα του πλανήτη μας κύριο μέλημα όλων.

Ήταν μια μέρα γεμάτη συγκινήσεις, χαμόγελα, συνεργασία και δημιουργικότητα. Μικροί και μεγάλοι περάσαμε υπέροχα  και το ταξίδι των «Βιβλιοπόντικων» συνεχίζεται με φουσκωμένα πανιά σε ανοιχτούς ορίζοντες.

10

12

111

8

9

2

7 3 4 1

5 1 6

1

6405d78e b37e 4c94 adb7 512d9e44be25

0ad4e16e 0d6a 4dc5 8724 5652ee2fb34c

75c2e966 0c4b 4d7f a6bf 685af86fe717 1

 

Τελική αξιολόγηση

Τελικά Αξιολόγηση εκπαιδευτικών

1o

Αξιολόγηση Ευχρηστίας της Ψηφιακής Βιβλιοθήκης

Συμπέρασμα: Όλοι οι συμμετέχοντες τη βρήκαν πολύ έως πάρα πολύ εύχρηστη και λειτουργική.

Εκτίμηση Πληρότητας Συλλογής Βιβλίων

Συμπέρασμα: Το μεγαλύτερο ποσοστό συμμετοχόντων θεωρεί τον αριθμό των βιβλίων αρκετά έως πολύ ικανοποιητικό.

Αξιολόγηση Χώρου Παιδικής Βιβλιοθήκης

Συμπέρασμα:Όλοι οι συμμετέχοντες  θεωρούν τον χώρο αρκετά έως πολύ ευχάριστο και λειτουργικό για τα παιδιά.

 

2o

Συμμετοχή παιδιών στη διαμόρφωση του χώρου

Συμπέρασμα: Η πλειοψηφία  θεωρεί πως τα παιδιά συμμετείχαν ενεργά ή πολύ ενεργά στη διαμόρφωση του χώρου

Συμβολή δραστηριοτήτων στην αγάπη των παιδιών για το βιβλίο

Συμπέρασμα: Όλοι οι συμμετέχοντες συμφωνούν πως οι δραστηριότητες συνέβαλαν σημαντικά στη φιλαναγνωσία των παιδιών.

Επιτυχία δράσεων με τους γονείς

Συμπέρασμα: Οι δράσεις με τους γονείς κρίθηκαν ως αρκετά επιτυχημένες, με δυνατότητα περαιτέρω βελτίωσης.

3o

Χρήση της Βιβλιοθήκης ως Χώρος Εξερεύνησης και Συνεργασίας

Συμπέρασμα: Οι περισσότεροι συμμετέχοντες βαθμολόγησαν με 7 ή 8, δείχνοντας ότι η χρήση της Βιβλιοθήκης ως χώρου εξερεύνησης και συνεργασίας θεωρήθηκε σχετικά εύκολη.

Κατηγοριοποίηση Παιδικών Βιβλίων

Συμπέρασμα: Το μεγαλύτερο ποσοστό των απαντήσεων βαθμολόγησαν θετικά , υποδεικνύοντας ότι ο τρόπος κατηγοριοποίησης ήταν πολύ βοηθητικός για την καθημερινή χρήση.

Ιδέες για Περαιτέρω Αξιοποίηση της Βιβλιοθήκης Γονέων

Απαντήσεις (συνοψισμένες):

  • Προτροπή γονέων να προτείνουν τίτλους ή να γράφουν κριτικές για βιβλία που διάβασαν.

  • Εμπλουτισμός με παιδαγωγικά, εκπαιδευτικά και συμβουλευτικά βιβλία, σε συνεργασία με ειδικούς.

  • Χρήση θεματικών κατηγοριών και διοργάνωση βιωματικών δράσεων για γονείς.

  • Καταγραφή των προτάσεων σε ειδικό βιβλίο ή φόρμα.

  • Περισσότερο υλικό και βιβλία σε περισσότερες θεματικές ενότητες.

  • Αναβάθμιση του χώρου και ένταξη του υλικού σε κεντρικό σημείο για πιο εύκολη πρόσβαση.

Συμπέρασμα: Οι προτάσεις επικεντρώνονται σε εμπλουτισμό υλικού, ενεργή συμμετοχή γονέων και βελτίωση της προσβασιμότητας και του χώρου.

Τελική Αξιολόγηση Γονέων

dff45083 fb2a 4d04 a622 1894bf8f2503

1. Ικανοποίηση από τη λειτουργία της ψηφιακής βιβλιοθήκης
Συμπέρασμα: Η πλειονότητα των γονέων δηλώνει υψηλό επίπεδο ικανοποίησης,
δείχνοντας ότι η λειτουργία της βιβλιοθήκης θεωρείται πολύ καλή έως άριστη.

2. Ευκολία τήρησης του κανονισμού λειτουργίας
Συμπέρασμα: Όλοι οι συμμετέχοντες βρίσκουν εύκολη ή πολύ εύκολη την τήρηση του
κανονισμού, υποδηλώνοντας ότι οι διαδικασίες είναι κατανοητές και εφαρμόσιμες.

3. Βοήθεια της βιβλιοθήκης στην αναγνωστική πρόοδο των παιδιών
Συμπέρασμα: Όλοι οι συμμετέχοντες θεωρούν ότι η βιβλιοθήκη βοήθησε στην αναγνωστική
πρόοδο

3ec53825 1da2 41a3 afff 014a0b424683

1. Ικανοποίηση από την αναβάθμιση της παιδικής βιβλιοθήκης
Συμπέρασμα: Η αναβάθμιση της παιδικής βιβλιοθήκης κρίνεται από όλους τους
συμμετέχοντες ως επιτυχής και ικανοποιητική.

2. Χρησιμότητα του νέου τρόπου οργάνωσης των παιδικών βιβλίων
Συμπέρασμα: Η νέα οργάνωση είναι απόλυτα αποδεκτή και θεωρείται ωφέλιμη από όλους
τους συμμετέχοντες.

3. Εμπλοκή των παιδιών στη διαμόρφωση της βιβλιοθήκης
Συμπέρασμα: Τα παιδιά συμμετείχαν ενεργά και καθοριστικά στη διαδικασία διαμόρφωσης
της βιβλιοθήκης, γεγονός που ενίσχυσε την επιτυχία του εγχειρήματος.

f0dd40d4 cd85 4ad0 a7e0 33b5ae5c6dc0

1. Φιλικότητα και Περιβάλλον της Βιβλιοθήκης
Συμπέρασμα: Το περιβάλλον της βιβλιοθήκης αξιολογείται πολύ θετικά και θεωρείται
ευχάριστο και φιλικό για τα παιδιά.

2. Σημασία της Παιδικής Βιβλιοθήκης για τη Φιλαναγνωσία
Συμπέρασμα: Υπάρχει ομόφωνη αναγνώριση της σπουδαιότητας της βιβλιοθήκης για την
καλλιέργεια της αγάπης προς το διάβασμα.

3. Προτάσεις για το Μέλλον
Συμπέρασμα: Οι συμμετέχοντες επιθυμούν την ενίσχυση και τη διεύρυνση των δράσεων
της βιβλιοθήκης, καθώς και καλύτερες υποδομές.

 

Τελικά αξιολόγηση παιδιών

Τα παιδιά που συμμετείχαν σε μίνι τελική συνέντευξη απάντησαν πως τους άρεσαν πολύ τα παρακάτω:

  • που βρίσκονταν μαζί και τα 2 τμήματα
  • το παιχνίδι τα βιβλία τόσκασαν
  • το παιχνίδι ρίξε τα ζάρια φτιάξε μια ιστορία
  • η δράση με τους γονείς
  • η τελετή επιβράβευσης

Θα ήθελαν :

  • Πιο πολλά βιβλία
  • μια καινούρια ξύλινη χρωματιστή βιβλιοθήκη
  • φωτάκια
  • χαλί

 

 

 

 Έπαινοι Μαθητών/τριών

 

Τμήμα 1

 

f597a07c4d2337a3213c9ac0f7fe3b8b 1

 

Τμήμα 2

BIBLIOPONTIKAS

 

Παραθέτονται μερικά άρθρα σχετικά με το παραπάνω Σχέδιο Δράσης

  1. Δράση φιλαναγνωσίας με γονείς και παιδιά

https://blogs.sch.gr/8nipnea/archives/1665

2. Παιχνίδια Φιλαναγνωσίας στη βιβλιοθήκη!

https://blogs.sch.gr/8nipnea/archives/1623

3.  Μικροί Βιβλιοπόντικες νε δράσει

 https://blogs.sch.gr/8nipnea/archives/1626

4. Τα βιβλία εξαφανίστηκαν

https://blogs.sch.gr/8nipnea/archives/1628

5. Κατηγοριοποιούμε τα βιβλία…. παίζοντας !!

https://blogs.sch.gr/8nipnea/archives/1630

6. 2 Απριλίου Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου! https://blogs.sch.gr/8nipnea/archives/1559

7. Τα Βιβλία σε Ρόδες στο 8ο Νηπιαγωγείο Νεάπολης

https://blogs.sch.gr/8nipnea/archives/1380

8. Δημιουργία Σχολικής Δανειστικής Βιβλιοθήκης Γονέων στο 8ο Νηπιαγωγείο Νεάπολης

 https://blogs.sch.gr/8nipnea/archives/1680

9. Βιβλιοταρανδάκια εν δράσει!!

https://blogs.sch.gr/8nipnea/archives/1377

10. Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Νεάπολης

https://blogs.sch.gr/8nipnea/archives/1351

11. Συνάντηση με την συνάδελφο (εκπαιδευτικό ΠΕ 60) και συγγραφέα Κωνσταντίνα Αρμενιάκου

https://blogs.sch.gr/8nipnea/archives/1327