Οι μικροί μαθητές και μαθήτριες της Β1 τάξης Δημοτικού του σχολείου μας, μια ηλιόλουστη μέρα του Φεβρουαρίου, ήρθαν σε επαφή με ένα ευρέως γνωστό και αγαπημένο παιχνίδι των παιδικών μας χρόνων “το κυνήγι του χαμένου θησαυρού”!

Η εκπαιδευτικός της τάξης  διοργάνωσε μια βιωματική και ταυτόχρονα διασκεδαστική δραστηριότητα επανάληψης για την Γλώσσα και τα Μαθηματικά.

Οι μαθητές χωρίστηκαν σε 4 ομάδες και ξεκίνησαν το “κυνήγι” από διαφορετικά σημεία του προαύλιου χώρου.  Οι γρίφοι που έπρεπε να λύσουν για να αποκτήσουν τον πολυπόθητο θησαυρό, αποτελούνταν από ακροστιχίδες λέξεων και μαθηματικές πράξεις, οι λύσεις των οποίων τους οδηγούσαν κάθε φορά στο επόμενο στοιχείο, μέχρι τον τελευταίο και νικητήριο γρίφο.

Έτσι λοιπόν, τα παιδιά κατανόησαν με παιγνιώδη τρόπο τα ρήματα, τα ουσιαστικά, τις μαθηματικές πράξεις,. Το σημαντικότερο όμως, είναι πως συνεργάστηκαν, έτρεξαν, έπαιξαν και διασκέδασαν μαθαίνοντας!

0 02 05 0d465ad50e1c99133812ab7b74dbb64072fef4acb5cdf4ea4358e33a4da858cb f2ebd21fe13ec84d 0 02 05 73e0971bac7173c6bce33bc5a8c934ab48a08fe76a0ea04f052519a383c2f780 6fb1f057935da2 0 02 05 180f88f9e8de73eadb77a30a413591f5a841fea63a9989284fb88d2b47bcb7fa 2222493105dc6ccc 0 02 05 946d8ed7dda06542eb90b10d77ca978b26050a1b1d90419d1f12ee0c95d54c35 ead45fba1714eb86 0 02 05 2338c7acd5db25ed243e5a6c474c846423bc82cd025ddc04ef6eaa19325b75dd cac407d0fe7dee4e 0 02 05 5563f41f819b00ae579464efe5c0b903028ddbdf7b3a246cf6861341c2075409 34c860dc7219cab4 0 02 05 030704230fec83e24af3fa74d2519fb4faf2644ae38dcea82df33d019c3f0676 21ec81a74004ceb 0 02 05 aa9b237c24bd5ea924896d44bd6624a238978226089dac4f800dfa06f7cf9310 dcd98e72c88e93ca 0 02 05 b4774245381b6601ff18a3325798256a2da266f39fdbd0145bfdf2fc8afd3e8a bdd04255286f94f4 0 02 05 c7960e558ba4cd21f51957cc00693a84b033f6727810a227dbd1d05c89f283aa 4a9b82af365d75bd 0 02 05 d22bc6ac9fc83dfb2eb38310d671e8aba737da0463bd2c53c856392a30fffd47 582b5f82e85ef454

Κατηγορίες: Β ΔημοτικούΒ1

Αργυρόπουλος Αθανάσιος


Περισσότερες πληροφορίες

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς