SWEET STEAM
https://acrobat.adobe.com/id/urn:aaid:sc:EU:d67b4f14-8393-416b-899f-b987610e05f0 – Ετικέτα Εθνικής Ποιότητας
Το σχολείο μας με την υπεύθυνη συντονίστρια του έργου εκπαιδευτικό ΠE06 Μαντζανά Έλλη, συμμετείχε με το Τμήμα ΣΤ2 στο Ευρωπαϊκό έργο etwinning με τίτλο: Sweet Steam. Ο παρεχόμενος σύνδεσμος είναι το ηλεκτρονικό περιοδικό που παρουσιάζει τις σημαντικότερες δραστηριότητες που υλοποιήθηκαν κατά τη διεξαγωγή του έργου. Ο δεύτερος σύνδεσμος είναι η εκτενέστερη παρουσίαση του έργου στα Ελληνικά.
STEM IN NATURE
https://blogs.sch.gr/8dimcha/archives/674
Οι μαθητές της Πέμπτης Τάξης και συγκεκριμένα το Τμήμα Ε2 με υπεύθυνη του έργου την εκπαιδευτικό ΠΕ06 Μαντζανά Έλλη πήρε μέρος στο Ευρωπαϊκό έργο: ‘Stem in Nature‘ κατά τη διάρκεια του εκπαιδευτικού έτους 2022-23. Το έργο αυτό ενίσχυσε την έναρξη φύτευσης στο σχολικό κήπο, τη χρήση διάφορων ψηφιακών εργαλείων, τη χρήση εφαρμογών τρισδιάστατης σχεδίασης και την εξάσκηση των μαθητών στην κωδικοποίηση scratch. Οι μαθητές επίσης, γνώρισαν για πρώτη φορά το κιτ Makey Makey, ενώ κατασκεύασαν πολλών ειδών ρομπότ με ανακυκλώσιμα υλικά και μοτέρ και συμμετείχαν σε δραστηριότητες προσομοίωσης ποτίσματος.
GREEN SCHOOLS AND FLOWERS
https://blogs.sch.gr/8dimcha/archives/1186
Οι μαθητές της Τάξης Ε1 του 8ου Δημοτικού Σχολείου Χαϊδαρίου συμμετείχαν στο Ευρωπαϊκό έργο eTwinning με τίτλο: Green Schools and Flowers, από τον Νοέμβριο του 2023 έως και τον Μάιο του 2024. Πρόκειται για ένα ακόμη έργο stem με υπεύθυνη εκπαιδευτικό την Έλλη Μαντζανά και τη συμμετοχή 21 εκπαιδευτικών από την Ελλάδα, την Τουρκία, τη Βουλγαρία, την Τσεχία, τη Ρουμανία και τη Λιθουανία.
RHYTHM OF SCIENCE
https://blogs.sch.gr/8dimcha/archives/1168
Κατά τη διάρκεια του έτους 2023-2024 και κατά τους μήνες Δεκέμβριος του 2023 – Ιούνιος 2024, οι μαθητές του Τμήματος Ε2 του 8ου Δημοτικού Σχολείου Χαϊδαρίου, έλαβαν μέρος στο έργο eTwinning: Rhythm of Science. Στο έργο αυτό, το οποίο σχετίζεται με τη μουσική, την τεχνητή νοημοσύνη και την τεχνολογία, οι μαθητές δημιούργησαν λογότυπα και αφίσες, συμμετείχαν σε ψηφιακά παιχνίδια σχετικά με την παραγωγή της μουσικής και χρησιμοποίησαν το κιτ ρομποτικής makey makey με το οποίο έφτιαξαν κυκλώματα και δημιούργησαν μουσικά κομμάτια. Τέλος, οι μαθητές χρησιμοποίησαν ψηφιακά εργαλεία παραγωγής μουσικής με χρήση τεχνητής νοημοσύνης.
EU ECO NEWS AGENCY
https://blogs.sch.gr/8dimcha/archives/1164
Tο 8ο Δημοτικό Σχολείο Χαϊδαρίου συμμετείχε με τις Τάξεις ΣΤ1, ΣΤ2 στο έργο eTwinning: Eu eco news Agency, ενώ η υπέυθυνη εκπόνησης του έργου Έλλη Μαντζανά συνεργάστηκε με τους εταίρους του έργου ως συνιδρύτρια. Κατά τη διάρκεια εκπόνησης του έργου, το οποίο διήρκησε από τον Νοέμβριο 202 έως τον Ιούνιο του 2024, πραγματοποιήθηκαν δραστηριότητες δημιουργίας αφίσας, λογότυπου, εορτασμός Ημέρας eTwinning, και ημερας esafety, δημιουργία τεσσάρων Podcasts με θέμα το περιβάλλον, την βιοποικιλότητα, τις δασικές πυρκαγιές και την αντιμετώπισή τους, την περιγραφή τοπικών περιοχών φυσικού περιβάλλοντος και την παρακολούθηση της κλιματικής αλλαγής μέσω δορυφόρων. Ειδικός συνεργάτης του έργου μας υπήρξε ο Αστροφυσικός κος Αθανάσιος Ρήγας, ο οποίος συνεργάστηκε με τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές στην δημιουργία ενός Podcast – συνέντευξης! Το έργο μας συμμετείχε στην Stem Discovery Campaign και προτού ολοκληρωθεί έλαβε βραβείο από τον Οργανισμό Bravo Schools.
STEM THE FIRE OUT
https://blogs.sch.gr/8dimcha/archives/1157
Το έργο STEM THE FIRE OUT, ιδρύτρια του οποίου είναι η εκπαιδευτικός και Scientix Ambassador Έλλη Μαντζανά, ολοκληρώθηκε, μετά από επτά μήνες συνεργασίας. Συνεργάτες του έργου είναι οι εκπαιδευτικοί: Jesus Munoz, Spain, Sara Patricio, Portugal, Patricia Santos, Portugal, Mari Chakhvashvili, Georgia, Eda Dursun, Turkey, Rumeysa Cinar, Turkey, Silvia Pirini Casadei, Italy, Beliciu Nicoleta, Romania, και Cristina Marghescu, Romania. Το έργο αυτό προσέφερε πολλές δραστηριότητες stem και βασικός του στόχος ήταν η προστασία των Δασών από τις Πυρκαγιές. Τα παράγωγα του έργου ήταν η δημιουργία ψηφιακών παιχνιδιών, η αναδάσωση, η δενδροφύτευση, η δημιουργία αισθητήρων αναγνώρισης φωτιάς με χρήση Microbit/Arduino, η κατασκευή drone για εκπαιδευτικούς σκοπούς και η ανάλυση δεδομένων από τις δασικες πυρκαγιές στον Ευρωπαϊκό χώρο.