Συμμετοχή των εκπαιδευτικών του Νηπιαγωγείου μας στην Εκπαιδευτική Ημερίδα
Η αυλαία μιας ακόμη εξαιρετικά δημιουργικής σχολικής χρονιάς έπεσε με τον πιο επιστημονικό και εξωστρεφή τρόπο! Την Πέμπτη 18 Ιουνίου 2026, το Νηπιαγωγείο μας συμμετείχε δυναμικά στην Εκπαιδευτική Ημερίδα που διοργάνωσε η Σύμβουλος Εκπαίδευσης 3ης θέσης, κα Πασχαλίνα (Λίνα) Βαλσαμίδου, στο Αμφιθέατρο του Πολιτιστικού Κέντρου Τούμπας. Η ημερίδα, με τίτλο «Καλλιεργώντας τις Δεξιότητες του Αύριο […]



Πρόσφατα σχόλια