Καλό καλοκαίρι!
Κάθε τέλος χρονιάς φέρνει μια γλυκιά συγκίνηση αλλά και μεγάλη περηφάνια για όλα όσα καταφέραμε παρέα. Σας ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη και τη συνεργασία σε αυτό το όμορφο εκπαιδευτικό ταξίδι. Ευχόμαστε στους μεγαλύτερους μαθητές μας καλή αρχή στο νέο τους ξεκίνημα και σε όλους, μικρούς και μεγάλους, καλό καλοκαίρι!



Πρόσφατα σχόλια