2023-2024

1ος Θεματικός Κύκλος – ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2023- 2024

ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ – ΕΥ ΖΗΝ

Υποθεματική: ΥΓΕΙΑ: Διατροφή – Αυτομέριμνα-Οδική ασφάλεια 

Περίοδος υλοποίησης: Οκτώβριος  – Νοέμβριος 2023

Τίτλος προγράμματος: « Κυκλοφορώ με ασφάλεια στην πόλη μου»

Η κυκλοφοριακή αγωγή ως βασικό στοιχείο διαμόρφωσης της κοινωνικής συνείδησης και απόκτησης της ικανότητας για σωστή αντιμετώπιση των προβλημάτων.

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:

Να αποκτήσουν οι μαθητές τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες σχετικά με τη σωστή οδική συμπεριφορά ώστε να εξελιχθούν σε υπεύθυνους πολίτες στο δρόμο (ως πεζοί, επιβάτες ή αυριανοί οδηγοί)

 

20240307 125127

Ασφαλώς κυκλοφορώ και στο καρναβάλι….

2ος Θεματικός Κύκλος – ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2023- 2024

Φροντίζω το Περιβάλλον

Επιμέρους Θεματική  Ενότητα/Υποενότητα: Οικολογία, Παγκόσμια και τοπική φυσική κληρονομιά

 

 

Το δάσος που αγαπώ…

Στόχοι που θέτουμε:  

Η ανακάλυψη του δάσους, ενός φυσικού περιβάλλοντος με τεράστια σημασία για τη ζωή.

ΒΑΣΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΕΠΙΔΙΩΞΕΙΣ:

  • Να γνωρίσουν το δασικό οικοσύστημα.
  • Να γνωρίσουν τα οφέλη του δάσους και όσα αυτό μας προσφέρει.
  • Να ευαισθητοποιηθούν σε θέματα περιβάλλοντος.
  • Να γνωρίσουν τους κινδύνους που απειλούν το δάσος (πυρκαγιές, παράνομη υλοτομία…) και τους τρόπους προστασίας του.
  • Να συνειδητοποιήσουν τη σχέση της ανθρώπινης δραστηριότητας με τις καταστροφές που προκαλούν και να εξοικειωθούν με τους τρόπους πρόληψης και προστασίας.
  • Να γνωρίσουν φορείς που σχετίζονται με το δάσος και να μάθουν από αυτούς.
  • Να κάνουν ένα άνοιγμα προς την κοινωνία, παρακινώντας τον κοινωνικό τους περίγυρο για την προστασία του περιβάλλοντος.

20240207 103101Το δάσος που αγαπώ...

20240207 090155

 

20240207 090217

20240219 092850 20240222 121438

20240213 124239

20240202 092314

Το δέντρο της αγάπης

20240207 080605

20240216 104954

Οι φίλοι του δάσους…

 

 

ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ –
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ & ΕΥΘΥΝΗ
Ανθρώπινα Δικαιώματα
«Η οικογένεια δεν έχει αριθμητική, είναι απλώς μοναδική!»
Ένα πρόγραμμα για την οικογενειακή πολυμορφία

 

Προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα

– Να «ξανασυστηθούν» οι μαθητές με κριτήριο το οικογενειακό τους πλαίσιο.
– Να προκληθεί το ενδιαφέρον των μαθητών σχετικά με τη διαφορετική δομή άλλων
οικογενειών εκτός από τη δική τους.
– Να εντοπίσουν ομοιότητες και διαφορές μεταξύ των οικογενειών των συμμαθητών τους.
– Να εκφράσουν αντιλήψεις, συναισθήματα, ιδέες για την έννοια της «οικογένειας».
– Να έρθουν σε επαφή με όψεις της οικογενειακής πολυμορφίας μέσω παραμυθιού.

 

20240328 123142

Σας γνωρίζω τον ταλαντούχο αδερφό μου…

Επεξεργασία διαδραστικού ψηφιακού παραμυθιού: «Η μονα-δική
μου οικογένεια» της Ι. Μανάφη (άδεια Creative Commons)

20240524 094137

Συζητάμε για την εκτεταμένη οικογένεια (1+1=11)

 

20240524 094125

Συζητάμε για τη μονογονεϊκή οικογένεια (1+1=1)

281044563 5534180269950159 7609452692908444705 n

Συζητάμε για τη θετή οικογένεια (1+1=3),για την αναδοχή, για τα ορφανά παιδιά…