Μια Αγκαλιά από Αστέρια: Οι Δράσεις μας για το “Αστέρι της Ευχής”

Κάτω από: Πρόσφατα Άρθρα | 6ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΠΑΤΡΑΣ
Σάββατο, 18 Απριλίου 2026 9:26 μμ |

Με μεγάλη χαρά και συγκίνηση  ενημερώνουμε για τις δράσεις που υλοποιήσαμε στο σχολείο μας, με αφορμή τη συμμετοχή μας στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Αστέρι της Ευχής” του οργανισμού Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος).

Το “Αστέρι της Ευχής” δεν είναι απλώς ένα χάρτινο αστέρι. Είναι ένας θεσμός που εδώ και χρόνια μεταμορφώνει την επιθυμία παιδιών που νοσούν από σοβαρές ασθένειες σε πραγματικότητα, χαρίζοντάς τους δύναμη, ελπίδα και χαμόγελο.

Πώς δουλέψαμε με τους μικρούς μας μαθητές

Το ταξίδι μας ξεκίνησε με τη βοήθεια της λογοτεχνίας. Διαβάσαμε από την Αστεροτάξη το υπέροχο βιβλίο της Μαρίνας Γιώτη, “Ένα αστέρι στην καρδιά”, το οποίο αποτέλεσε την αφορμή για να ανοίξουμε μια μεγάλη συζήτηση στην τάξη.

Αξιοποιώντας το υλικό του προγράμματος, πραγματοποιήσαμε βιωματικά εργαστήρια, προσαρμοσμένα στην ηλικία και τα ενδιαφέροντα των παιδιών μας. Μέσα από το παιχνίδι και τη δημιουργικότητα:

  • Προσεγγίσαμε την έννοια του εθελοντισμού.

  • Μιλήσαμε για την αξία της προσφοράς και της αλληλεγγύης.

  • Αναγνωρίσαμε τα συναισθήματα που γεννιούνται όταν προσφέρουμε χωρίς αντάλλαγμα.

Η Δράση του Ενεργού Πολίτη & η Προσφορά μας

Θέλοντας να γίνουμε “ενεργοί πολίτες”, περάσαμε από τη θεωρία στην πράξη! Τα παιδιά προμηθεύτηκαν τα δικά τους αστέρια, τα οποία στόλισαν με αγάπη τα χριστουγεννιάτικα δέντρα των σπιτιών σας.

Το αποτέλεσμα της προσπάθειάς μας: Καταφέραμε να συγκεντρώσουμε το ποσό των 80 ευρώ, το οποίο κατατέθηκε στον οργανισμό για να βοηθήσει στην εκπλήρωση μιας ευχής.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε εσάς για την ανταπόκριση. Μαζί, δείξαμε στα παιδιά ότι ακόμα και η πιο μικρή πράξη καλοσύνης μπορεί να φωτίσει τον κόσμο κάποιου άλλου.

Συμμετοχή στον Διαγωνισμό Αφίσας

Οι μαθητές και οι μαθήτριες των Ολοήμερων Τμημάτων πήγαν τη δημιουργικότητά τους ένα βήμα παραπέρα, συμμετέχοντας στον πανελλήνιο διαγωνισμό “Σχεδίασε το αστέρι σου”.

Ο στόχος μας: Μέσα από τη δημιουργία της αφίσας, τα παιδιά προσπάθησαν να αποτυπώσουν το δικό τους μήνυμα ελπίδας. Στόχος του διαγωνισμού είναι να ενθαρρύνει τα παιδιά να εκφραστούν καλλιτεχνικά, να συνεργαστούν και να κατανοήσουν ότι η τέχνη μπορεί να γίνει “φωνή” διεκδίκησης και στήριξης για έναν κοινό σκοπό.

Ευχαριστούμε τους μικρούς μαθητές/τριές μας και τους γονείς τους, όλοι μαζί συνοδοιπόροι σε αυτό το μάθημα ζωής!!!

3ffa32c3 a213 411f a77a e7c4b7a465c7 6b6c9f4d 7ad6 4f4a b090 ad3cc29068cd 7a9a0da5 4e48 4d47 9999 4b3fd0426501 8bcbe3f3 7b1e 4753 96ca c98153ef15a1 19f1db50 1f90 4a1c b9ba 61567fd3c796 698e8560 ab9d 4d59 92cd 31abe6e489c1 73612f29 12e7 4cc4 bfcd ae229d8d76dd 113850aa 52cd 4eca 8219 610b61d1e20e d5879628 bfde 4a0e bcbe 3fe4d116372f

Το σύνθημά μας: “Κάθε παιδί είναι ένα αστέρι! Ας φροντίσουμε όλοι να έχει πάντα ουρανό για να λάμπει και αγάπη για να φωτίζει όλο τον κόσμο .”

751d991f f59e 47fc 91bb c4de65633d46


Φόρτωση PDF…

Ενημέρωση για τον Διαγωνισμό Αφίσας Make-A-Wish (20/04/2026)

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η συμμετοχή μας στον διαγωνισμό αφίσας του Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος) ολοκληρώθηκε χωρίς κάποια τυπική διάκριση, όμως το πραγματικό κέρδος βρίσκεται αλλού.

Για εμάς και τα παιδιά, η ουσία δεν κρύβεται στο βραβείο, αλλά:

  • Στην πολύτιμη αξία της προσφοράς και της αλληλεγγύης.

  • Στη χαρά της δημιουργίας για έναν τόσο ιερό σκοπό.

  • Στα παιδαγωγικά οφέλη της διαδικασίας, όπου τα παιδιά έμαθαν να συνεργάζονται και να ευαισθητοποιούνται απέναντι στις δυσκολίες των συνομηλίκων τους.

Κρατάμε το χαμόγελο της συμμετοχής και τη δύναμη της ευχής που στείλαμε μαζί!


Φόρτωση PDF…

Για να δείτε τους νικητές αλλά και όλες τις συμμετοχές των σχολείων μπορείτε να επισκεφθείτε τον σύνδεσμο https://makeawish.gr/nikites-diagonismou-asteri-tis-efchis-2025-2026/?ref_tim=1778741294&ref_a=144944058&ref_b=2076636&utm_source=inbox&utm_medium=email&utm_campaign=email-newsletter-inbox_14052026&utm_term=2076636_144944058

Ένα μεγάλο «Ευχαριστώ»

Κλείνοντας, θα θέλαμε να εκφράσουμε ένα τεράστιο ευχαριστώ σε όλους εσάς τους γονείς για την αμέριστη συνεργασία και την ενθάρρυνση που προσφέρετε καθημερινά στις δράσεις μας. Η στήριξή σας είναι η δύναμη που μας ωθεί να προχωράμε.

Πάνω από όλα, όμως, ένα μεγάλο «μπράβο» και ένα θερμό ευχαριστώ αξίζουν σε όλους τους μικρούς μας δημιουργούς! Σε όλα τα παιδιά που συμμετείχαν με την καρδιά τους, μας χάρισαν το ταλέντο τους και μας απέδειξαν ότι ο κόσμος γίνεται πιο φωτεινός μέσα από τη δική τους ματιά.

Συνεχίζουμε μαζί για τις επόμενες δημιουργικές μας περιπέτειες!



Δεν υπάρχουν σχόλια

Χωρίς σχόλια ακόμα.

RSS κανάλι για τα σχόλια του άρθρου.