Με μεγάλη χαρά σας ενημερώνουμε ότι στο πλαίσιο του 2ου Εργαστηρίου Δεξιοτήτων που αναφέρεται στην προώθηση της στοματικής υγιεινής, είχαμε την ευκαιρία να επισκεφθεί το σχολείο μας η επαγγελματίας οδοντίατρος κα Ζαχαροπούλου Ν.
Η συγκεκριμένη επίσκεψη αποτέλεσε μια εξαίρετη ευκαιρία για τα παιδιά να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους σχετικά με τη φροντίδα των δοντιών τους, μέσα από μια διασκεδαστική εκπαιδευτική διαδικασία.
Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, η οδοντίατρος ,ως επαγγελματίας, κατάφερε να μεταδώσει γνώσεις με βιωματικές μεθόδους, κάνοντας τη μάθηση πιο ελκυστική και αποτελεσματική. Πιο συγκεκριμένα :
- μίλησε στα παιδιά για τη σπουδαιότητα των δοντιών μας, καθώς και για τις τροφές που ωφελούν ή βλάπτουν την οδοντική υγεία
- τα παιδιά έμαθαν σωστές τεχνικές βουρτσίσματος και χρήση οδοντικού νήματος, μέσω πρακτικής εμπειρίας και επίδειξης από ένα ειδικό
- μέσω βιωματικών δραστηριοτήτων, τα παιδιά κατανόησαν τη σημασία της καλής στοματικής υγείας και συνειδητοποίησαν τις συνέπειες της παραμέλησης
- συνειδητοποίησαν επίσης την ανάγκη τακτικών επισκέψεων στον οδοντίατρο, ενώ παράλληλα κατανόησαν ότι η πρόληψη είναι πιο αποτελεσματική όταν γίνεται έγκαιρα καθώς ο/η οδοντίατρος μπορεί να εντοπίσει και να αντιμετωπίσει προβλήματα νωρίς, όπως τερηδόνα και ουλίτιδα.
Ακολούθησε συζήτηση με τα παιδιά, όπου είχαν την ευκαιρία να κάνουν ερωτήσεις ,να εκφράσουν τις απορίες τους αλλά και να διηγηθούν τις δικές τους εμπειρίες και βιώματα. Στο τέλος δωρίσαμε στην οδοντίατρο ένα όμορφο βιβλίο με τις ζωγραφιές μας, ως αναμνηστικό και την ευχαριστήσαμε για τις βασικές πληροφορίες που αποκτήσαμε και την όμορφη εμπειρία που μας χάρισε.
Η εμπειρία επίσκεψης από επαγγελματία υγείας με τρόπο δημιουργικό και διασκεδαστικό στο χώρο του σχολείου βοήθησε τα παιδιά να νιώσουν άνετα και να μην φοβούνται τον οδοντίατρο στο μέλλον. Πιστεύουμε ότι η παρουσία ειδικού συνέβαλλε στην πρόληψη, στην εκπαίδευση και στην ανάπτυξη θετικών συνηθειών που θα συνοδεύουν τα παιδιά σε όλη τους τη ζωή.
Ευχαριστούμε πολύ την κα Ζαχαροπούλου για την πολύτιμη βοήθειά της , τα παιδιά για τη συμμετοχή τους,αλλά και τους γονείς για τη συνεργασία τους !
Μαζί μπορούμε να διασφαλίσουμε ότι τα παιδιά μας θα αναπτυχθούν με υγιείς και ισχυρές βάσεις.











