CODE WEEK ΚΑΙ “GUESS HOW!”

Στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού έργου eTwinning  “Captain Code-Mission 1: Τhe tiny seed guardians” και της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Κώδικα, 11-26 Οκτωβρίου,  υλοποιήσαμε δραστηριότητα κωδικοποίησης με τίτλο “Guess How”.

Οι ήρωες της ομάδας Steam τοποθετήθηκαν σε σταθερά σημεία στο πλέγμα Bee-Bot. Τα σχολεία σχημάτισαν ζεύγη.

Stigmiotypo othonhs 2025 10 25 190848

Το σχολείο μας επέλεξε έναν από τους ήρωες και κωδικοποίησε τη διαδρομή σε ένα φύλλο εργασίας χρησιμοποιώντας βέλη.

tzolali vasiliki

Ο κώδικας στάλθηκε στο συνεργαζόμενο σχολείο χωρίς να αποκαλύψουμε ποιον ήρωα επιλέξαμε. Με τη σειρά του, το σχολείο της κυρίας Μαρίας Κουκουτσά, το 1ο Νηπιαγωγείο Παλαιοκάστρου,  αποκωδικοποίησε τη διαδρομή στο πλέγμα και αναγνώρισε τον ήρωα που είχαμε επιλέξει, που ήταν ο Indigo.

Στόχοι αυτής της δραστηριότητας ήταν η σωστή κωδικοποίηση και αποκωδικοποίηση της διαδρομής προς τον επιλεγμένο ήρωα και  οι μαθητές μας να αναπτύξουν δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων και υπολογιστικής σκέψης μέσα από τη διακρατική συνεργασία!

Δείτε το σύνολο των δραστηριοτήτων μας στη ακόλουθη παρουσίαση…

 

Βεβαίωση συμμετοχής

Code Week 2025

CODE WEEK ΚΑΙ “FOLLOWING THE DROP”

Το νηπιαγωγείο μας συμμετέχει για άλλη μια χρονιά στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού,  11-26 Οκτωβρίου, η οποία έχει ως στόχο να ενσωματώσει την κωδικοποίηση, την υπολογιστική σκέψη και τον ψηφιακό γραμματισμό, φέρνοντας παράλληλα κοντά ανθρώπους με κίνητρα για τον εορτασμό της δημιουργικότητας και της καινοτομίας μέσω του κώδικα.

Η φετινή μας συμμετοχή ήταν σχετική με το Ευρωπαϊκό έργο eTwinning “Little Water Guardians” και έχει τίτλο “Following the drop”, στο οποίο συμμετείχαν όλα τα συνεργαζόμενα νηπιαγωγεία του έργου.

Αρχικά παρακολουθήσαμε ένα βίντεο σχετικό με τον κύκλο του νερού

Ακολούθησε συζήτηση για το θέμα και στη συνέχεια ετοιμάσαμε την πίστα – χαλάκι του Beebot με τις εικόνες που είχαν δοθεί από την εκπαιδευτικό του 1ου Νηπιαγωγείου Γαργαλιάνων, Παναγιώτα Σκουτέρη, η οποία οργάνωσε την δραστηριότητα κωδικοποίησης για το έργο.

Οι εικόνες τοποθετηθούν σε τυχαία σειρά, τα παιδιά προγραμμάτισαν  το ρομπότ να ακολουθεί τη σωστή διαδρομή και να παρουσιάσει τα στάδια του κύκλου του νερού:

Ήλιος – θερμότητα και εξάτμιση,

Σύννεφο – συμπύκνωση,

Βροχή – βροχόπτωση,

Φυτό – απορρόφηση και ανάπτυξη,

Θάλασσα – επιστροφή και νέα αρχή.

Χωρίσαμε τις διαδρομές και ο κάθε μαθητής ανέλαβε να ετοιμάσει τα αντίστοιχα βελάκια για τη διαδρομή του. Στη συνέχεια προγραμμάτισαν τη Beebot και “περπάτησαν” την πορεία του κύκλου του νερού.

Δείτε το σχετικό βίντεο…

Τέλος οι μαθητές κλήθηκαν να αποτυπώσουν τη διαδρομή σε ένα φύλλο εργασίας.

code week tzolali vasiliki

 Μπορείτε να δείτε τις δραστηριότητές όλων των συνεργατών μας στον ψηφιακό τοίχο linoit  που ακολουθεί…

http://linoit.com/users/PANSKUT/canvases/%C2%ABFOLLOWING THE DROP%C2%BB

Σχετική βεβαίωση συμμετοχής

Code Week 2025

 

ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ!!!

Σε λίγες μέρες οι παγκόσμιοι ηγέτες συναντιούνται στη Βραζιλία για να συζητήσουν τα μέτρα που λαμβάνουν για τη κλιματική κρίση. Πρόκειται για την 30η διεθνή συνάντησή που συγκαλεί ο ΟΗΕ για το θέμα («Conference of Parties», COP30, Bραζιλία, 10-21 Nοεμβρίου 2025). Είναι σημαντικό να νιώσουν όλοι/ες οι σύνεδροι στη Βραζιλία ότι νοιαζόμαστε, ανησυχούμε και απαιτούμε να ληφθούν γενναία μέτρα για την αντιμετώπιση της κλιματικής κρίσης. Μετά από τόσα χρόνια εκπαίδευσης για την κλιματική αλλαγή, ήρθε η ώρα να περάσουμε στη δράση.

Η Ελληνική Εταιρία Προστασίας της Φύσης και το WWF Ελλάς, ενώνουν τις δυνάμεις τους για να ακουστεί η φωνή των μαθητών/τριών στη Βραζιλία.

Μαθητές/τριες από όλη την Ελλάδα και όλες τις βαθμίδες ετοίμασαν επιστολές/κάρτες που απευθύνονται στον πρωθυπουργό της Ελλάδας που θα εκπροσωπήσει τη χώρα μας στη Βραζιλία και στον πρόεδρο της COP30, στέλνοντας τα δικά τους μηνύματα για τον πλανήτη. 

Το 6ο Νηπιαγωγείο Καστοριάς συμμετέχει στη δράση αυτή και οι μαθητές μας παρακολούθησαν εκπαιδευτικά βίντεο σχετικά με την κλιματική αλλαγή και τις συνέπιες αυτής στον πλανήτη μας. Ακολούθησε  συζήτηση και τα παιδιά ζωγράφισαν τα δικά τους μηνύματα.

Μέλη της Ελληνικής Εταιρίας Προστασίας της Φύσης θα παραδώσουν τις επιστολές όλων των μαθητών/τριών, στους δύο ηγέτες και θα μας ενημερώσουν για την εξέλιξη της COP30.

Ας ακουστεί η φωνή των Ελλήνων μαθητών και μαθητριών ως το πρωθυπουργικό γραφείο και ως τη Βραζιλία!

 

“CAPTAIN CODE-MISSION 1: THE TINY SEED GUARDIANS”-ETWINNNG PROJECT

Το ολοήμερο τμήμα του νηπιαγωγείου μας συμμετέχει φέτος στο Ευρωπαϊκό έργο eTwinning με τίτλο, 

“Captain Code – Mission 1: The tiny seed guardians”

Ο ήρωάς μας, ο Καπετάνιος Κώδικας , ο ατρόμητος προστάτης της τεχνολογίας και της καινοτομίας, ξεκινά ένα συναρπαστικό ταξίδι για να βοηθήσει τον “Μικροσκοπικό Σπόρο” να επιβιώσει και να ακμάσει σε έναν κόσμο γεμάτο προκλήσεις.« The Tiny Seed» (To σποράκι ταξιδεύει…) από το διάσημο βιβλίο του Eric Carle , καλεί τον Captain Code να συγκεντρώσει μια ομάδα έμπειρων ηρώων για να λύσουν προβλήματα, να μάθουν και να αναλάβουν δράση για την προστασία του πλανήτη.
Κάθε μήνα, ο Captain Code καλεί έναν διαφορετικό Ήρωα STEAM για να καθοδηγήσει τους «Little Seed Guardians» (τους μαθητές) σε μοναδικές αποστολές για να βοηθήσει τον Tiny Seed να αναπτυχθεί και να προστατεύσει τη Γη.
Το έργο είναι ένα συναρπαστικό και δημιουργικό μαθησιακό ταξίδι για μικρούς μαθητές. Συνδυάζει την επιστήμη, την τέχνη και την τεχνολογία για να βοηθήσει τα παιδιά να κατανοήσουν τη σημασία της φύσης, τη βιωσιμότητα και την διασύνδεση όλων των ζωντανών οργανισμών. Οι μαθητές θα ακολουθήσουν το ταξίδι ενός μικρού σπόρου, μαθαίνοντας πώς αναπτύσσεται και ανακαλύπτοντας την αξία της φροντίδας του πλανήτη μας. Καθ’ όλη τη διάρκεια του έργου, θα αναπτύξουν σημαντικές δεξιότητες όπως η ομαδική εργασία, ο ψηφιακός γραμματισμός και η ικανότητα χρήσης της τεχνολογίας για συνεργασία και δημιουργία έργων με μαθητές από άλλες χώρες. Το έργο θα αφυπνίσει επίσης την περιβαλλοντική τους συνείδηση, ενθαρρύνοντάς τους να σέβονται και να προστατεύουν τον κόσμο γύρω τους. Μέχρι το τέλος, όχι μόνο θα αναπτυχθούν ακαδημαϊκά αλλά και προσωπικά, αποκτώντας μια βαθύτερη κατανόηση του πώς οι πράξεις τους μπορούν να έχουν θετικό αντίκτυπο τόσο στην κοινότητά τους όσο και στο περιβάλλον.

Βίντεο παρουσίασης του έργου:

Αναμενόμενα Αποτελέσματα
Για τους Μαθητές:
Ανάπτυξη Κοινωνικών Δεξιοτήτων : Ενίσχυση της ικανότητάς τους να συνεργάζονται, να δείχνουν αμοιβαίο σεβασμό και να κατανοούν την αξία της ομαδικής εργασίας.
Αυτοεκτίμηση και Αυτοπεποίθηση: Μέσω δραστηριοτήτων που περιλαμβάνουν τέχνη, προγραμματισμό, επιστήμη και παιχνίδι, θα αναγνωρίσουν τα δυνατά σημεία και τις ικανότητές τους.
Ανάπτυξη Δημιουργικότητας : Μέσω δραστηριοτήτων STEAM (Επιστήμη, Τεχνολογία, Μηχανική, Τέχνες, Μαθηματικά), θα μάθουν να σκέφτονται δημιουργικά και να λύνουν προβλήματα.
Αύξηση της Περιβαλλοντικής Ευαισθητοποίησης: Μέσα από το ταξίδι του Μικροσκοπικού Σπόρου, οι μαθητές θα αναπτύξουν μια βαθύτερη κατανόηση του περιβάλλοντος και του αντίκτυπου των ανθρώπινων δραστηριοτήτων στη φύση.
Κατανόηση των Θεμελιωδών Περιβαλλοντικών Αξιών : Μάθετε τη σημασία της φύσης, της περιβαλλοντικής φροντίδας και της βιωσιμότητας μέσα από το ταξίδι του Μικροσκοπικού Σπόρου.
Ενθάρρυνση Βιώσιμων Πρακτικών : Τόσο οι μαθητές όσο και οι οικογένειες θα εισαχθούν σε βιώσιμες πρακτικές, όπως η ανακύκλωση, η εξοικονόμηση νερού και η μείωση των αποβλήτων, τις οποίες μπορούν να εφαρμόσουν στην καθημερινή τους ζωή.
Πρακτική Μάθηση για τη Φύση : Συμμετοχή σε δραστηριότητες που τους ενθαρρύνουν να εξερευνήσουν τη φύση και να αναπτύξουν μια σύνδεση με αυτήν, είτε μέσω κηπουρικής, φύτευσης δέντρων είτε δημιουργίας τέχνης εμπνευσμένης από τη φύση.
Βελτίωση Ψηφιακών Δεξιοτήτων: Βελτιώστε τις ψηφιακές τους δεξιότητες χρησιμοποιώντας εργαλεία και εφαρμογές για συνεργασία και δημιουργία έργων.

Για τα Σχολεία:
Εμπλουτισμός του Προγράμματος Σπουδών : Η συμμετοχή σε αυτό το διεθνές έργο θα ενισχύσει το σχολικό πρόγραμμα σπουδών με δραστηριότητες STEAM που συνδυάζουν θεωρητική και πρακτική μάθηση.
Σύνδεση με Ευρωπαϊκά Σχολεία: Συνεργασία με συνομηλίκους από άλλες χώρες, οικοδόμηση διεθνών σχέσεων και προώθηση της πολυπολιτισμικότητας.
Προώθηση της Κοινωνικής Συνεργασίας και Ευθύνης : Μέσω της συνεργασίας, τα σχολεία θα προωθήσουν την κοινωνική ευθύνη, την αλληλεγγύη και την ομαδική εργασία σε παγκόσμια κλίμακα.
Ενίσχυση της Διεπιστημονικότητας: Οι δραστηριότητες του έργου θα συνδέσουν γνώσεις και δεξιότητες από διάφορους τομείς (τέχνη, μαθηματικά, επιστήμες, τεχνολογία), παρέχοντας στους μαθητές μια ολοκληρωμένη μαθησιακή εμπειρία.

Για Εκπαιδευτικούς:
Επαγγελματική Ανάπτυξη μέσω Συνεργασίας : Συνεργασία με εκπαιδευτικούς από άλλες χώρες, ενίσχυση της επαγγελματικής τους ανάπτυξης και ανταλλαγή βέλτιστων πρακτικών.
Ανάπτυξη Ηγετικών Δεξιοτήτων : Αποκτήστε την ευκαιρία να αναπτύξετε ηγετικές δεξιότητες στην καθοδήγηση των μαθητών μέσω διεπιστημονικών έργων.
Βελτίωση Δεξιοτήτων Ψηφιακής Εκπαίδευσης : Ενισχύστε τις ψηφιακές τους δεξιότητες μέσω της χρήσης νέων τεχνολογιών στην τάξη και αξιοποιώντας εργαλεία για τη δημιουργία συνεργατικών έργων.

Για τις οικογένειες:
Ενίσχυση της γονικής εμπλοκής : Συμμετοχή στην ανάπτυξη της αυτοεκτίμησης των παιδιών τους υποστηρίζοντάς τα στις δραστηριότητες του έργου.
Οικοδόμηση σχέσεων με τη σχολική κοινότητα : Η συμμετοχή στις δραστηριότητες θα ενισχύσει τη σύνδεση μεταξύ σχολείου και σπιτιού, προωθώντας την κοινωνική συνοχή και τη συνεργασία.
Προώθηση της περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης : Ενθάρρυνση για συζήτηση και εφαρμογή των αξιών της προστασίας του περιβάλλοντος και της βιωσιμότητας στο σπίτι.

 

“LITTLE WATER GUARDIANS” – ETWINNING PROJECT

a logo design featuring a cheerful carto hs5KhgpvSxGuqNdqXlexNA B2NCxSZoQKapWSj1H rOAw

Το ολοήμερο τμήμα του νηπιαγωγείου μας, συμμετέχει φέτος, ως ιδρυτικό μέλος στο Ευρωπαϊκό έργο eTwinning,

“Little Water Guardians”

σε συνεργασία με 17 εκπαιδευτικούς από 9 χώρες τις Ευρώπης, την Ελλάδα, τη Βουλγαρία, τη Σερβία, την Αλβανία, την Ιταλία, την Πορτογαλία, τη Λιθουανία, τη Ρουμανία και τον Λίβανο. 

Eίναι ένα διαθεματικό και συνεργατικό πρόγραμμα που απευθύνεται σε παιδιά προσχολικής ηλικίας (4-6 ετών) και στοχεύει στην καλλιέργεια περιβαλλοντικής ευαισθησίας μέσα από την εξερεύνηση και την προστασία του φυσικού πόρου του νερού. Μέσα από βιωματικές, δημιουργικές και συνεργατικές δραστηριότητες, οι μικροί μαθητές μεταμορφώνονται σε «Φύλακες του Νερού», αναλαμβάνοντας ενεργό ρόλο στη διερεύνηση, κατανόηση και προώθηση καλών πρακτικών γύρω από τη σωστή χρήση, τη σημασία και την προστασία του νερού.

Το έργο αξιοποιεί τη φυσική περιέργεια και τη δημιουργικότητα των παιδιών, για να προσεγγίσει επιστημονικά, κοινωνικά και  πολιτισμικά θέματα, μέσα από συνεργασία με σχολεία άλλων χωρών. Οι δράσεις βασίζονται στην ομαδοσυνεργατική μάθηση, δίνοντας έμφαση στην ενεργό συμμετοχή και στην αλληλεπίδραση μεταξύ των σχολικών μονάδων. Κατά τη διάρκεια του έργου, οι μαθητές  θα συμμετέχουν σε κοινά σχέδια εργασίας, θα δημιουργούν συνεργατικά προϊόντα και θα επικοινωνούν διαδικτυακά με τους εταίρους τους, μοιράζοντας εμπειρίες και ιδέες.

Προσεγγίζει θεματικά το νερό μέσα από ποικίλες οπτικές: τον κύκλο του νερού, τις χρήσεις του στην καθημερινή ζωή, τη σημασία της εξοικονόμησης, την παρουσία του στο περιβάλλον και στον πολιτισμό. Παράλληλα, καλλιεργούνται αξίες όπως ο σεβασμός στη φύση, η συνεργασία, η υπευθυνότητα και η ενεργή πολιτειότητα.

Το έργο συνδέεται με τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης (SDGs), ιδιαίτερα τον Στόχο 6 (Καθαρό Νερό και Αποχέτευση) και τον Στόχο 13 (Δράση για το Κλίμα), καλλιεργώντας μια στάση ευθύνης από πολύ νεαρή ηλικία.

Κύριοι στόχοι του έργου είναι: 

  • Να γνωρίσουν οι μαθητές τον κύκλο του νερού, τη χρήση και τη χρησιμότητά του, τη σημασία της εξοικονόμησης, την παρουσία του στο περιβάλλον και στον πολιτισμό.
  • Προώθηση της συνεργασίας, της επικοινωνίας και της ομαδικής λήψης αποφάσεων.
  • Καλλιέργεια οικολογικής συνείδησης και υπευθυνότητας προς το φυσικό περιβάλλον.
  • Ενίσχυση της ενεργού πολιτειότητας μέσω συμμετοχής σε δράσεις ευαισθητοποίησης.
  • Ενθάρρυνση της παρατήρησης, της έρευνας και της δημιουργικής σκέψης μέσα από απλές επιστημονικές και περιβαλλοντικές δραστηριότητες.
  • Υποστήριξη γλωσσικών, κοινωνικών και ψηφιακών δεξιοτήτων μέσω της επικοινωνίας με συνεργαζόμενα σχολεία.
  • Ενδυνάμωση του σεβασμού, της ενσυναίσθησης και της συμμετοχής μέσω κοινών δημιουργικών δραστηριοτήτων με τη χρήση της τέχνης και της τεχνολογίας

Βίντεο παρουσίασης του προγράμματος

 

ΔΙΑΚΡΙΣΗ ETWINNING SCHOOL LABEL

Πριν λίγο καιρό ανακοινώθηκε ότι το 6ο Νηπιαγωγείο Καστοριάς τιμήθηκε με τη διάκριση eTwinning School Label για την ενεργό συμμετοχή του σε Ευρωπαϊκά έργα τα τελευταία δύο χρόνια.
Χθες, με μεγάλη χαρά, παραλάβαμε την επίσημη πινακίδα και τη σημαία επιβράβευσης που συνοδεύουν αυτή τη σπουδαία διάκριση.
Ευχαριστούμε θερμά όλους – εκπαιδευτικούς, μαθητές, γονείς και συνεργάτες – που συνέβαλαν σε αυτή την επιτυχία.
Υποσχόμαστε να συνεχίσουμε με τον ίδιο ζήλο και ενθουσιασμό τις καινοτόμες πρακτικές στη διδασκαλία, προσφέροντας στα παιδιά μας πλούσιες μαθησιακές εμπειρίες!
20250917 121538

ΕΘΝΙΚΗ ΕΤΙΚΕΤΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟ ETWINNING “STEAM AND 4 SEASONS”

Με μεγάλη χαρά, λίγο πριν την έναρξη του σχολικού έτους, πληροφορηθήκαμε ότι το eTwinning έργο “STEAM and 4 seasons”, που υλοποιήθηκε στο 6ο Νηπιαγωγείο Καστοριάς το σχολικό έτος 2024-2025 βραβεύτηκε με Εθνική Ετικέτα Ποιότητας.
Η χαρά έγινε ακόμη μεγαλύτερη από τα πολύ θετικά σχόλια των αξιολογητών, στην πρώτη μου προσπάθεια ως ιδρύτρια έργου.
Μαζί με τους εταίρους μας από την Ελλάδα και την Ευρώπη, με τη φαντασία και τον ενθουσιασμό των μαθητών μας, αλλά και με τη στήριξη των γονέων, καταφέραμε να κάνουμε τη μάθηση μια αξέχαστη εμπειρία.
Ευχαριστούμε όλους όσους συνέβαλαν στην επιτυχία του έργου και συνεχίζουμε με στόχο καινοτόμες και δημιουργικές μαθησιακές εμπειρίες για τους μαθητές μας!
Stigmiotypo othonhs 2025 09 10 165247

ΤΕΛΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ETWINNING ΜΕ ΤΙΤΛΟ “STEAM AND 4 SEASONS”S

logo

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία το Ευρωπαϊκό έργο eTwinning με τίτλο “Steam and 4 seasons” στο οποίο συμμετείχαν με ενθουσιασμό και δημιουργικότητα  μαθητές νηπιαγωγείου από 8 χώρες, 13 εκπαιδευτικοί και 244 μαθητές.  Το συγκεκριμένο έργο αναφερόταν στη διαδοχή των εποχών και στα χαρακτηριστικά γνωρίσματα αυτών κατά τη διάρκεια ενός έτους.  Βασίστηκε στην παιγνιώδη και ομαδοσυνεργατική μάθηση, στη διερευνητική προσέγγιση της μάθησης καθώς και στην επίλυση προβλήματος. Συνδύασε τη χρήση των web2.0 εργαλείων με την προσέγγιση STEAM στην εκπαίδευση. Κατά τη διάρκεια του προγράμματος, τα παιδιά γνώρισαν νέους φίλους από άλλες χώρες, συνεργάστηκαν σε κοινές δραστηριότητες και δημιούργησαν ψηφιακά προϊόντα γεμάτα φαντασία και χρώμα!

Τα τελικά αποτελέσματα του έργου συγκεντρώθηκαν στην ακόλουθη παρουσίαση!

https://view.genially.com/682a3fdf2cd040717d6af442/presentation-steam-and-4-seasons-etwinning-project

Συγχαίρουμε τους μικρούς μας δημιουργούς και ευχαριστούμε θερμά όλους τους συνεργάτες μας  για το υπέροχο αυτό ταξίδι!

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ – “STEAM AND 4 SEASONS”

Στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού έργου eTwinning με τίτλο “Steam and 4 seasons” υλοποιήσαμε την  τελευταία δραστηριότητα που προτάθηκε από την ομάδα του καλοκαιριού.

Δημιουργήσαμε έναν μικρό οδηγό προστασίας από το ήλιο και από την θάλασσα. Οι μαθητές πρότειναν και εικονογράφησαν τη συμβουλή (που πλειοψήφησε) προς τους φίλους τους … και έτοιμος ο συνεργατικός οδηγός μας!

Μιας και το έργο έφτασε στο τέλος του πραγματοποιήθηκε αποχαιρετιστήριο online meeting μαθητών στο οποίο οι μαθητές έπαιξαν ένα παιχνίδι και χαιρέτισαν τους Ευρωπαίους φίλους τους.

final student meeting tzolali vasiliki

agni simota final students meeting

Πραγματοποιήθηκε τελική συνάντηση εκπαιδευτικών  για την αξιολόγηση του έργου.

Ακολούθησε τελική αξιολόγηση του έργου από τους μαθητές, τους εκπαιδευτικούς και τους γονείς των μαθητών που συμμετείχαν στο έργο.

Δείτε τα αποτελέσματα των τελικών αξιολογήσεων…

Τελική αξιολόγηση μαθητών

Τελική αξιολόγηση εκπαιδευτικών

Τελική αξιολόγηση γονέων

Ένα όμορφο ταξίδι έφτασε στο τέλος του! Όλοι μαζί μαθητές και εκπαιδευτικοί  δώσαμε την υπόσχεση για νέες συνεργασίες στο μέλλον!