Δράση Μετάβασης από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο
Με πρωτοβουλία της Κοινωνικής Λειτουργού κας Καρτσάκη, πραγματοποιήθηκαν δύο δράσεις γνωριμίας και ομαλής μετάβασης των μαθητών της ΣΤ’ τάξης Δημοτικού στο Γυμνάσιο. Η πρώτη δράση πραγματοποιήθηκε στις 15 Μαΐου 2026 , σε συνεργασία με το 12ο Δημοτικό Σχολείο, με τη συμμετοχή 25 μαθητών/τριών. Η δεύτερη δράση ακολούθησε στις 21 Μαΐου 2026, σε συνεργασία με το […]
Continue Reading