«Μαζί Μαθαίνουμε – Μαζί Δημιουργούμε»: Ένα πρόγραμμα συνεκπαίδευσης και συμπερίληψης
Με ιδιαίτερη χαρά και αισιοδοξία, το 6ο Γυμνάσιο Αγίου Δημητρίου ολοκλήρωσε το πρόγραμμα συνεκπαίδευσης «Μαζί Μαθαίνουμε – Μαζί Δημιουργούμε: Δράσεις Συνεργασίας και Συμπερίληψης», το οποίο υλοποιήθηκε κατά το σχολικό έτος 2025–2026 σε συνεργασία με το ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ-Λ Αγίου Δημητρίου. Κύριος στόχος του προγράμματος ήταν να φέρει κοντά τους μαθητές και τις μαθήτριες των δύο σχολείων μέσα […]
Continue Reading