Την Τρίτη 24 Μαρτίου 2026, οι μαθητές και οι μαθήτριες των τμημάτων ΣΤ1 και ΣΤ2 του σχολείου μας παρουσίασαν τη γιορτή για την εθνική επέτειο της 25ης Μαρτίου.
Μέσα από αφηγήσεις, ποιήματα, θεατρικά δρώμενα και τραγούδια, οι μαθητές/τριες τίμησαν τον αγώνα των Ελλήνων για την ελευθερία, αναδεικνύοντας σημαντικές στιγμές της Ελληνικής Επανάστασης του 1821. Με σεβασμό και συγκίνηση, μετέφεραν το πνεύμα της ημέρας και ανέδειξαν τις αξίες της ελευθερίας, της ενότητας και της αυτοθυσίας.
Η εκδήλωση πλαισιώθηκε από μουσικά κομμάτια και παραδοσιακά τραγούδια, δημιουργώντας μια ιδιαίτερα συγκινητική και γιορτινή ατμόσφαιρα, που καταχειροκροτήθηκε από μαθητές, εκπαιδευτικούς και γονείς.
Συγχαρητήρια αξίζουν σε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες για την εξαιρετική τους παρουσία, καθώς και στους εκπαιδευτικούς που συνέβαλαν στην προετοιμασία και την επιτυχημένη υλοποίηση της γιορτής.







