Τα παιδιά του νηπιαγωγείου μαζί με τα παιδιά του δημοτικού συνεργάστηκαν και ζύμωσαν κουλούρια μαζί με τα παιδιά της Α δημοτικού. Και τα δύο σχολεία μοσχοβόλησαν από τις ευωδιαστές δημιουργίες των παιδιών.
Πάσχα!
- Διαβάσαμε βιβλία και είδαμε εκπαιδευτικά βίντεο προκειμένου να μάθουν τα παιδιά τις πασχαλινές συνήθειες της πατρίδας μας!
Ακολουθήσαμε τα παραδοσιακά έθιμα και βάψαμε τα πασχαλινά αυγά, ζυμώσαμε τα κουλούρια μαζί με τα παιδιά της Ά δημοτικού.
Ακόμα φτιάξαμε κάρτες και πασχαλινά καλάθια
Δημιουργήσαμε μοτίβα με τα αυγά:
Και κάναμε πασχαλινές κατασκευές:
Οδηγήσαμε το ρομποτάκι σε πασχαλινές εικόνες
Φτιάξαμε πασχαλινούς λαγούς για να στείλουμε στο κοινωνικό παντοπωλείο του Δήμου μας!
Η σκάλα της αγάπης!!!
Μια ωραία πεταλούδα!!!
Ο λύκος και τα 7 κατσικάκια!!
Στα πλαίσια του προγράμματος φιλαναγνωσίας, ο φίλος μας παρουσίασε το αγαπημένο του βιβλίο.
Στη συνέχεια τα παιδιά δραματοποίησαν το παραμύθι και έβαλαν σε χρονική ακολουθία τις εικόνες.
Ζωγράφισαν τα 7 κατσικάκια.
Μετά το τέλος της επεξεργασίας του παραμυθιού, τα παιδιά αποχαιρέτησαν τον φίλο τους τον Νάνο Σοφό.
-Σε ευχαριστούμε Νάνε!!
-Να είναι καλά, Νάνε!!
-Σε περιμένουμε ξανά!!
Πινόκιο, πινόκιο!!!
Αδεσποτάκι!!!
Πρωταπριλιά!!!
Μουσούδα σ’ αγαπώ!!!
Στα πλαίσια του προγράμματος φιλαναγνωσίας, η φίλη μας παρουσίασε το αγαπημένο της βιβλίο.
Μιλήσαμε για την καλή και την κακή συμπεριφορά των ανθρώπων απέναντι στα ζώα.
Ζωγραφίσαμε πως μπορεί να ένιωθε ο Μουσούδας (αδέσποτο σκυλάκι) όταν ήταν μόνος του και πως όταν ήταν μαζί με τους νέους του φίλους.
Κάναμε χειροτεχνία με αφορμή και την” Μέρα Φιλοζωίας” ένα σκυλάκι από εφημερίδα!
Αποκρυπτογραφήσαμε και έναν κώδικα που μας δόθηκε και ανακαλύψαμε ένα σκυλάκι!!
Στο τέλος η φίλη μας μπήκε σε μια σελίδα του βιβλίου για να ταΐσει τον Μουσούδα.
Φιλαναγνωσία
Οι δράσεις της φιλαναγνωσίας συνεχίζονται.!
ένας συμμαθητής μας παρουσίασε το βιβλίο : «θα ήθελα να μη φοβάμαι»
τα παιδιά μίλησαν για τα πράγματα και τις καταστάσεις που φοβούνται και ζωγράφισαν τις ασπίδες τους για να τους διώχνουν μακριά!
Άλλος συμμαθητής μας παρουσίασε την «Μελωδία της Μουου…σικής» και μεταφερθήκαμε στον μαγευτικό κόσμο της μουσικής!
Ενώσαμε τις τελίτσες με τα νούμερα για να δούμε τι θα σχηματιστεί.
Παίξαμε παιχνίδια μεγεθών:
Μάθαμε νότες , κλειδιά, πεντάγραμμο και φτιάξαμε τις δικές μας συνθέσεις!
Χρειάστηκε να ζωγραφίσουμε τα μέρη που είχαν νότες για να βρούμε τι θα φανερωθεί!
Πρωταπριλιά: πολλά ψέματα είπαμε…
Ένας φίλος μας παρουσίασε τον Πινόκιο .Τον ζωγραφίσαμε και βάλαμε μύτη ανάλογη με τα ψέματα που έλεγε!









































