Με αφορμή τις φθινοπωρινές βροχές και την πτώση της θερμοκρασίας ξεκινήσαμε να μιλάμε για το Φθινόπωρο και τι συμβαίνει αυτή την εποχή! Είναι η ιδανική εποχή να παρατηρήσουμε όλες τις αλλαγές που συμβαίνουν γύρω μας! Τα φύλλα των δέντρων ξεκινάνε να αλλάζουν χρώμα, κάποια πέφτουν και κάποια εξακολουθούν να μένουν στα δέντρα. Με αφορμή αυτή τη συζήτηση λοιπόν βγήκαμε στην αυλή μας και προσπαθήσαμε να δούμε αυτές τις αλλαγές..
-> Τα παιδιά μαζέψαν διάφορα φύλλα και λουλούδια και εντόπισαν ομοιότητες και διαφορές:
ΔΙΑΦΟΡΕΣ
- Δεν έχουν όλα το ίδιο χρώμα
- Άλλα είναι πιο μεγάλα, άλλα πιο μικρά
- Άλλα είναι πιο ψηλά ,άλλα πιο χοντρά
- Άλλα είναι πιο σκληρά
ΟΜΟΙΟΤΗΤΕΣ
- Έχουν πολλές γραμμές
- Πέφτουν από τα δέντρα,
- Έχουν κοτσάνι
- Όταν είναι στα δέντρα χρειάζονται νερό ,φως, κλάδεμα ,αέρα, χώμα
-> Με τα φύλλα παίξαμε παιχνίδι χρωμάτων και αριθμών π.χ “Φέρε μου δύο φύλλα κίτρινα και δύο καφέ”
-> Έφτιαξαν “φιλαράκια από αληθινά φύλλα” αλλά και με τη φαντασία τους άλλα παιδιά τα μεταμόρφωσαν σε βάρκες, αυτοκίνητα ,έντομα!
->Έφτιαξαν το Φθινοπωρούλη και τη Φθινοπωρούλα που θα τους κάνουν παρέα όλες αυτές τις μέρες
-> Μέσα από το παιχνίδι στο κουκλόσπιτο διαχώρισαν τα φρούτα και τα λαχανικά με βάση το χρώμα τους
-> Γνώρισαν τα φθινοπωρινά φρούτα:
->Έκαναν το αποτύπωμα των φθινοπωρινών φρούτων:
και με λίγη ζάχαρη και πολλή φαντασία έφτιαξαν γλυκό!
-> ξεφύλλισαν βιβλία και άκουσαν τραγούδια:
-> Είδαν πίνακες ζωγραφικής του Τζάκσον Πόλοκ, χωριστήκαμε σε ομάδες και με χρώματα του φθινοπώρου (καφέ, κίτρινο, κόκκινο, σκούρο πράσινο, πορτοκαλί) φτιάξαμε η κάθε ομάδα το δικό της έργο τέχνης με ελεύθερες γραμμές.
-> Εντόπισαν το γράμμα “Φ” ανάμεσα στα άλλα γράμματα που ήταν κολλημένα σε φθινοπωρινά φρούτα
-> Οδήγησαν το ποντικάκι ρομποτάκι στα φθινοπωρινά φρούτα



















