- Τα παιδιά γνώρισαν τα γεγονότα της 25ης Μαρτίου 1821 μέσα από βιβλία και εκπαιδευτικά βίντεο
- Έγινε επεξεργασία του βιβλίου «μια φορά και έναν ένα καιρό, ένα κλουβί»,
όπου τα πουλιά ζητούσαν ελευθερία. Στη συνέχεια, συνδέθηκε το παραμύθι με την ελληνική επανάσταση του 1821, όπου οι Έλληνες αγωνίζονταν για την ελευθερία τους. Αναρωτήθηκαν για τα συναισθήματα των φυλακισμένων ζώων αλλά και των ανθρώπων, όταν δεν είναι ελεύθεροι.
- Με την τεχνική της μονοτυπίας αποτύπωσαν το σύμβολο της ειρήνης, πάνω σε μπλε και λευκό χρώμα.
- Με τα γυαλιά της ειρήνης, ο πόλεμος φαίνεται διαφορετικός! Πάνω στα γυαλιά υπάρχουν, υπάρχουν σύμβολα ειρήνης και χαράς , ενώ το υπόλοιπο χαρτί είναι ζωγραφισμένο με μαύρες πινελιές, συμβολίζοντας τον πόλεμο
- Τα παιδιά με βιωματικό τρόπο προσέγγισαν την έννοια της ελευθερίας, ανέτρεξαν σε προσωπικά τους βιώματα, προκείμενου να συνειδητοποιήσουν την σημασία της, και στη συνέχεια να της δώσουν τα δικά τους νοηματα
- Γνώρισαν και αποτύπωσαν με διάφορες τεχνικές ζωγραφικής τους ήρωες του 1821
- Αφού γνώρισαν τους ήρωες του 1821, ύστερα εντόπισαν τους σύγχρονους ήρωες. Σκέφτηκαν ότι το 2025 ήρωας μπορεί να είναι :
ο μπαμπάς, η μαμά ,ο γιατρός ,ο μαθητής, ο πυροσβέστης ….
Κάθε φορά παρουσίαζαν και εξηγούσαν γιατί μπορεί να είναι ήρωας!
- Έφτιαξαν τα καράβια των πολεμιστών του 1821
- Τα παιδιά άκουσαν για τις Σουλιώτισσες και για το κρυφό σχολείο και τα αποτύπωσαν σε ομαδικές εργασίες
- Χόρεψαν παραδοσιακούς χορούς ,τραγούδησαν!
και του χρόνου!