Εργαστήριο 3: Εξερευνώντας την ιστορία των μνημείων!! (β)
ΙΣΠΑΝΙΑ
Στη συνέχεια ταξιδεύουν στην Ισπανία και μαθαίνουν για τα μνημεία τους και για γνωστούς καλλιτέχνες.
Φτιάχνουν σε παζλ την εκκλησία της Φαμίλια Σαγράδα και στολίζουν το χαρτί με την τεχνική του ψηφιδωτού όπως ο ζωγράφος που γνώρισαν Γκαουντί.
Γίνονται Πικάσο και ζωγραφίζουν όπως αυτός!!
Ζωγραφίζουν τη Μόνα Λίζα και οδηγούν το ποντικάκι στα μνημεία της Ισπανίας.
Φτιάχνουν βεντάλιες.
Παίζουν αριθμοπαιχνίδια με ταυρομάχους, Σπανιόλες και ταύρους.
Φεύγοντας από την Ισπανία παίρνουν μαζί τους μια καρτ ποστάλ με ένα σημαντικό για εκείνα μνημείο!
ΓΑΛΛΙΑ:Η ομάδα της Γαλλίας παρουσίασε όσα έμαθαν στην αναζήτησή τους με τους γονείς τους!
Στο ταξίδι τους στη Γαλλία επισκέπτονται τον πύργο του Άιφελ, μαθαίνουν για τα υλικά δημιουργίας του και τα στάδια ανέγερσής του.
Γνωρίζουν την Παναγία των Παρισίων και την καταστροφή που υπέστη ,βλέπουν εκθέματα στο Μουσείο του Λούβρου. Παίζουν αριθμοπαιχνίδια με γλυκά που γεύονται στη Γαλλία.
Mε το ρομποτάκι επισκέπτονται τα διάφορα αξιοθέατα του Παρισιού.
Γίνονται αρχιτέκτονες και φτιάχνουν την “Αψίδα του Θριάμβου” και την “Παναγία των Παρισίων”
Γίνονται καλλιτέχνες και ζωγραφίζουν στην Μονμάρτη.
Φεύγοντας από την Γαλλία πήραν μαζί τους και την καρτ ποστάλ.