Φιλαναγνωσία

Το πρόγραμμα φιλαναγνωσίας συνεχίζεται στην τάξη μας!

«Η Χρυσομαλλούσα»

Η φίλη μας παρουσίασε το βιβλίο της, στη συνέχεια το διαβάσαμε ,θέτοντας τις απαραίτητες ερωτήσεις και απαντήσεις.

1 1

Βάλαμε τις εικόνες του παραμυθιού στη σωστή σειρά.Παίξαμε παιχνίδια λέξεων :αν αντι για χρυσά μαλλιά είχε κόκκινα μαλλιά πώς θα την έλεγαν;

2 1

Τα γράμματα του τίτλου είχαν μπερδευτεί! Εμείς καταφέραμε και τα ξεμπερδέψαμε! 3 1

Στη συνέχεια ζωγραφίσαμε αυτό που μας εντυπωσίασε από το βιβλίο .Παίξαμε και το αγαπημένο μας παιχνίδι! Ψάξαμε να βρούμε με τα μέλη της ομάδας μας που ήταν κρυμμένα τα υπόλοιπα κομμάτια της εικόνας μας ! Περάσαμε καταπληκτικά!

4 1

  «Οι καλοί και οι κακοί πειρατές»

Ο συμμαθητής μας παρουσιάζει το βιβλίο και στη συνέχεια πραγματοποιείται η αφήγηση από τη νηπιαγωγό του τμήματος.

5 1

Συνθέτουμε σωστά τις λέξεις του τίτλου του βιβλίου και ενώνουμε τα κομμάτια των εικόνων που έχουν ανακατευτεί.

8 7

Ζωγραφίζουμε τι θα κάναμε αν είμαστε εμείς οι καλοί πειρατές !Ακούγοντας τραγούδια που μιλούν για πειρατές γινόμαστε πειρατές και ψάχνουμε να βρούμε τον κρυμμένο θησαυρό στην τάξη μας!

6

          «Μαθαίνω να λέω την αλήθεια»

Δυο φίλοι μας , έφεραν να παρουσιάσουν το ίδιο αγαπημένο τους βιβλίο!

9 10Ο καθένας το παρουσίασε με τον δικό του μοναδικό τρόπο.

 

Στη συνέχεια το επεξεργαστήκαμε. Οδηγήσαμε το ρομποτάκι στις διάφορες εικόνες της μακέτας  κάνοντας σχολιασμό των εικόνων.

11

Μιλήσαμε για τις γλυκές λέξεις του βιβλίου και βρήκαμε και γράψαμε τις δικές μας γλυκές λέξεις!

12

Ξεμπερδέψαμε τα κομμάτια των εικόνων.Με αφορμή την βοήθεια που έδωσε μια ηρωίδα του βιβλίου, πώς θα βοηθούσαμε έναν συμμαθητή μας  και στο τέλος το αποτυπώσαμε στο χαρτί.

13

    « Στο νοσοκομείο»

14

Μια άλλη φίλη μας παρουσίασε τι συμβαίνει και πότε πάμε στο νοσοκομείο μέσα από τις εικόνες του αγαπημένου της βιβλίου!Τα παιδιά μίλησαν για τα προσωπικά τους βιώματα.Στη συνέχεια δραματοποιήσαμε το βιβλίο στην τάξη.Κάποιο περίμεναν στην αναμονή μέχρι να ρθει η σειρά τους.η γιατρός εξέτασε το παιδί,η νοσοκόμα βοηθούσε .Στο τέλος δόθηκε η συνταγή με τα φάρμακα στους γονείς : χάπια 10 φορές την ημέρα!

15

 

     «Τα τρία γουρουνάκια»

Μετά την παρουσίαση του βιβλίου από τη φίλη μας τα παιδιά αποτύπωσαν στο χαρτί αυτό που τους εντυπωσίασε περισσότερο από το βιβλίο. Έγινε ο απαραίτητος σχολιασμός και αποφασίστηκε να φτιάξουν τα παιδιά τα σπίτια των γουρουνιών. Χωρίστηκαν σε ομάδες. Άλλη έφτιαξε λουλούδια, άλλη χορτάρι, άλλες τα σπιτάκια. Το αποτέλεσμα ήταν εντυπωσιακό. Στη συνέχεια πήραν τους ήρωες του βιβλίου και έπαιξαν κουκλοθέατρο χρησιμοποιώντας τη μακέτα που είχαν φτιάξει

17 16

 

Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων