Τη διατροφή μου φροντίζω, σώμα γερό χτίζω!

Στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων  που εφαρμόζονται στο ωρολόγιο πρόγραμμα των σχολείων και  του Νηπιαγωγείου μας ειδικότερα ,στη θεματική ενότητα «Ευ ζην» το νηπιαγωγείο μας θα επικεντρωθεί στη Διατροφή. Βασικός προσανατολισμός του Σχεδίου Δράσης  είναι η γνωριμία των παιδιών με τις πιο σημαντικές ομάδες τροφών ,την έννοια της ισορροπημένης διατροφής και τη σημασία για τη ζωή μας!

1ο εργαστήριο:  Τη διατροφή μου όταν προσέχω, στο γιατρό λιγότερο θα τρέχω!

Η Μίνι επισκέπτεται την παρέα μας .Μινι

Τα παιδιά συζητούν μαζί της και απαντούν στις ερωτήσεις της με μεγάλη προθυμία. Στη συνέχεια τους ζητά να ζωγραφίσουν το αγαπημένο τους φαγητό.

 αγαπημένο μας φαγητόΌταν το ζωγραφίζουν, το παρουσιάζουν στην τάξη και στη συνέχεια φτιάχνουν  έναν πίνακα για να καταγράψουν τις επιλογές τους. Κάνουν τις μετρήσεις τους και η πλειοψηφία της παρέας αγαπάει  τα μακαρόνια.

Την επόμενη μέρα η Μίνι εμφανίζεται στην τάξη με ένα μαντήλι στο πρόσωπο!Διαφορετική Μίνι

Δεν μπορεί  να μιλήσει και τα παιδιά προσπαθούν να καταλάβουν από τι υποφέρει.Κάποιοι μαντεύουν  ότι υποφέρει από πονόδοντο επειδή έτρωγε γλυκά!Τότε εκείνη ζητά να της ζωγραφίσουν τι χρειάζεται να τρώει για πρωινό για να μην χαλάνε τα δόντια της αλλά και για να προσέχει το σώμα της!για να περασει ο πονοδοντος

Εκτός από την Μίνι μας επισκέφτηκε και ο νάνος “Μικρούλης” της Χιονάτης.  Σε πίνακα διπλής εισόδου σημειώνουμε πιο φαγητό μας αρέσει.  310661981 465089625625416 3858745722682242296 nΜε τον τρόπο αυτό θα βοηθήσουμε τον νάνο να μάθει να μαγειρεύει.  Στην προσπάθειά του αυτή θα τον βοηθήσει ο Στρουμφομάγειρας.

 

 

 

 

 

  • Διαβάζουμε  το βιβλίο     .jpg και στη συνέχεια με συζήτηση και ερωτήσεις μιλάμε  για την αξία της υγιεινής διατροφής. Σημείο αναφοράς ήταν ο γάτος ο Δαρείος !Παίζουμε  παιχνίδια με κάρτες βάζοντας τις μέρες στη σειρά .αντιστοιχισηςΤα παιδιά αντιστοιχίζουν  σε αυτές τα φαγητά που τρώει  ο Δαρείος.

 

  • Σε άλλο παιχνίδι προσπαθούν  να ξεχωρίσουν φρούτα από λαχανικά με αξιοποίηση σχετικών βίντεο και παιχνιδιών και  στη συνέχεια τα ταξινομούν ανάλογα. ή λαχανικόΚάνουν  διαδρομές και στο τέλος κάθε γραμμής εντοπίζουν  φρούτο ή λαχανικό.

 

 

 

Με την βοήθεια της Χιονάτης μαθαίνουμε την παροιμία “Ένα μήλο την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα”Viber 2022 11 16 15 55 56 554

Φτιάχνουμε και τον μάγειρά μας με όσπρια!311421858 422128496783529 2266737924108285374 n

 

 

 

 

 

 

Λύσαμε γρίφους με τη βοήθεια της μηχανικής μας φιγούρας σχετικά με τις τροφές από την  καθημερινότητά μαςScreenshot 3

Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων