- Τι είναι ο ήλιος; παρακολουθούν εκπαιδευτικά βίντεο και απαντούν σε ερωτήματα. Κάνουν ομαδικά ιστογράμματα και σε κάθε ακτίνα γράφουν δραστηριότητες που κάνουν όταν έχει ήλιο, άλλα και τι γνωρίζουν για αυτόν.


Φτιάχνουν τον δικό τους ήλιο.
- Μάθαμε για τον μύθο του “Φαέθοντα”. Παρακολούθησαν πειράματα για να κατανοήσουν τι γίνεται όταν ο ήλιος πλησιάζει στη γη και τι όταν απομακρύνεται από αυτή.
- Φτιάχνουν με τη βοήθεια της νηπιαγωγού τον δικό τους ηλιακό φούρνο και προσπαθούν σε αυτόν να ζεστάνουν το ψωμί.

- Έχουν δυο ποτήρια με νερό :ένα άσπρο και ένα μαύρο. Προβλέπουν και καταγράφουν σε ποιο ποτήρι θα ζεσταθεί πιο πολύ το νερό στον ήλιο.

- Πειραματίζονται με τις ζεστές ακτίνες του ήλιου και πώς αυτές μπορούν να εξατμίσουν το νερό από ένα πανί πιο γρήγορα.

- Μαθαίνουν τα χρώματα της Ίριδας που δημιουργούνται πάνω σε ένα CD με την βοήθεια του ήλιου ή του φακού.
Φτιάχνουν τα δικά τους ουράνια τόξα.



