Εργαστήριο 3ο: Τρέχει, τρέχει το νερό!!!

  • Τα παιδιά παρακολούθησαν εκπαιδευτικά βίντεο για τον κύκλο του νερού .Στη συνέχεια  έβαλαν σε σειρά εικόνες που τους δόθηκαν για τον κύκλο του νερού και στη συνέχεια τον  αποτύπωσαν στο χαρτί.κυκλοσ του νερου279717929 845754353495889 565021691052629432 n

 

  • Σε ένα μπολ έριξαν μπλε σταγόνες . Μετά με μικρά κομμάτια από βαμβάκι ( σύννεφα) απορρόφησαν την κάθε σταγόνα μέχρι το «σύννεφο να βαρύνει». Μόλις γέμιζε το σύννεφο το πίεζαν και άρχιζε να «βρέχει»! Έκαναν παρατηρήσεις και μιλούσαν για το ελαφρύ και βαρύ σύννεφο.συννεφο που έφερε βροχή

 

  • Σε ένα ποτήρι με νερό έβαλαν αφρό ξυρίσματος και έπειτα τοποθέτησαν σταγόνες με μπλε χρώμα ζαχαροπλαστικής και παρατήρησαν πώς πέφτει η βροχή.μου συννεφακιViber 2022 02 23 21 47 22 578

 

  • Συμμετείχαν ενεργά στο πείραμα της βροχής. Σε διάφανο βραστήρα ζεστάναμε νερό. Παρατήρησαν πώς βράζει το νερό. Viber 2022 02 23 21 48 15 458Στη συνέχεια γεμίσαμε ένα διάφανο γυάλινο  βαζάκι με το ζεστό νερό . Το σκεπάσαμε με ένα πιατάκι. Παρατηρήσαμε τους υδρατμούς που δημιουργήθηκαν. Inkedεικόνα Viber 2022 02 23 21 47 41 765 LIΣτη συνέχεια βάλαμε στο πιατάκι πάγο και οι υδρατμοί έγιναν σταγόνες και άρχισαν να  πέφτουν σα βροχή.Viber 2022 02 23 21 48 00 861με το νερόIMG 20220223 111305                                                                                       279902005 772421254168145 2055226150137260897 n     279646842 873541237376739 4110569953016238020 n

 

  • Με ανακυκλώσιμα υλικά τα παιδιά κατασκευάζουν το δικό τους «βροχόμετρο» για να υπολογίσουν την ποσότητα της βροχής που πέφτει στην αυλή μας! 278456303 554483975980512 8734946176129813951 nΚατά τη διαδικασία αυτή, μέσα από ερωτήσεις της νηπιαγωγού αναρωτιούνται για τα όργανα μέτρησης, και επεξεργάζονται αριθμούς .
Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων