- Με αφορμή πίνακες ζωγράφων τα παιδιά συζητούν για τον αέρα και μαθαίνουν τον ρόλο του στη ζωή των ανθρώπων και στον πλανήτη γενικότερα. Στη συζήτηση προσπάθησαν να απαντηθούν ερωτήματα. Τι είναι ο αέρας ;Πού βρίσκεται ;Πώς τον καταλαβαίνουμε ; Είναι χρήσιμος ;Πότε είναι επικίνδυνος;
- Γνωρίζουν τον Ναύαρχο Μποφόρ και την κλίμακά του. Βάζουν εικόνες στη σειρά ανάλογα με την κλιμάκωση των μποφόρ.
- Πειραματίστηκαν και έπαιξαν με τον αέρα. Μέσα από τα πειράματα διαπιστώνουν ότι αέρας εμποδίζει το νερό να βρέξει τη χαρτοπετσέτα που είναι μέσα στο ποτήρι, ότι το κεράκι σβήνει όταν δεν υπάρχει αέρας ότι ο αέρας έχει βάρος.
- Πειραματίζονται με το άδειο μπαλόνι. Σε ένα μπουκάλι με νερό ρίχνουν ξύδι και στο άδειο μπαλόνι βάζουν μαγειρική σόδα. Τοποθετούν το μπαλόνι στο στόμιο του μπουκαλιού και το κουνάνε. Το μπαλόνι αρχίζει να φουσκώνει.
- Δημιουργούν έναν ανεμοστρόβιλο στην τάξη που βέβαια , είναι κλεισμένος σε ένα βάζο ! Παίρνουν λοιπόν νερό, μια σταγόνα από υγρό πιάτων και λίγη χρυσόσκονη και έτοιμος !