Εργαστήριο 2ο: Φύσα, φύσα αεράκι!!!

  • Με αφορμή πίνακες  ζωγράφων τα παιδιά συζητούν για τον αέρα και μαθαίνουν τον ρόλο του στη ζωή των ανθρώπων και στον πλανήτη γενικότερα. Στη συζήτηση προσπάθησαν να απαντηθούν ερωτήματα. Τι είναι ο αέρας ;Πού βρίσκεται ;Πώς τον καταλαβαίνουμε ; Είναι χρήσιμος ;Πότε είναι επικίνδυνος;αερακι να πεταξει ο χαρταετος μαςIMG 20220310 125132.m

 

  • Διαβάζουμε και επεξεργαζόμαστε το βιβλίο Ο μύθος του Αιόλου.μύθοσ του αιολου

 

  • Γνωρίζουν τον Ναύαρχο Μποφόρ και την κλίμακά του. Βάζουν εικόνες στη σειρά ανάλογα με την κλιμάκωση των μποφόρ.με την κλιμακα μποφορ

 

  • Πειραματίστηκαν και έπαιξαν με τον αέρα. Μέσα από τα πειράματα διαπιστώνουν ότι αέρας  εμποδίζει το νερό να βρέξει τη χαρτοπετσέτα που είναι μέσα στο ποτήρι, ότι  το κεράκι σβήνει όταν δεν υπάρχει αέρας  ότι  ο αέρας έχει βάρος.με τον αερα

 

  • Ζυγίζουν δύο μπαλόνια που είναι ανομοιογενή και παρατηρούν ότι ο αέρας έχει βάρος.278619359 5079578755451643 2875893662013677763 n

 

  • Πειραματίζονται με το άδειο μπαλόνι. Σε  ένα μπουκάλι με νερό ρίχνουν ξύδι και στο άδειο μπαλόνι βάζουν μαγειρική σόδα. Τοποθετούν το μπαλόνι στο στόμιο του μπουκαλιού και το κουνάνε. Το μπαλόνι αρχίζει να φουσκώνει.ξιδι και νερο

 

  • Δημιουργούν έναν ανεμοστρόβιλο στην τάξη που βέβαια , είναι κλεισμένος σε ένα βάζο ! Παίρνουν  λοιπόν νερό, μια σταγόνα από υγρό πιάτων και λίγη χρυσόσκονη και έτοιμος !ανεμοστροβιλος στο βαζο μας

 

  • Ποια αντικείμενα μετακινούνται από τον αέρα; Γιατί κάποια μετακινούνται εύκολα ενώ άλλα όχι;IMG 20220311 105607 IMG 20220503 225257

 

 

 

 

 

  • Μπήκαν μέσα στον πίνακα και έπαιξαν με τον αέρα!
  • 278235525 974444419922462 6626444058294427049 n279614722 1948629818679584 6993372553072355614 n279426098 541001620952942 2214213561491360956 n
Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων