- Αρχικά τα παιδιά αναρωτήθηκαν πώς αντιλαμβάνονται τον καιρό με τις αισθήσεις.
- Παρακολουθούν δελτίο καιρού και μαθαίνουν να ξεχωρίζουν τα σύμβολα .Γνωρίζουν το επάγγελμα του μετεωρολόγου και τα μετεωρολογικά όργανα. Παρακολουθούν τη θερμοκρασία στο θερμόμετρο και κάνουν μετρήσεις μέσα στην τάξη και έξω στην αυλή και κάνουν τις καταγραφές τους.
- Ζωγραφίζουν τον αγαπημένο τους καιρό ,δημιουργείται πίνακας με τον αγαπημένο καιρό και τα παιδιά μετρούν πιο καιρικό σύμβολο έχει τις περισσότερες προτιμήσεις.
- Καταγράφουν καθημερινά τον καιρό και συμπληρώνουν τον πίνακα καιρού. Στο τέλος του μήνα, μετρούν τι καιρό είχε τις περισσότερες μέρες.
- Τα παιδιά γνωρίζουν τον γεωγραφικό χάρτη, μαθαίνουν για τα σημεία του ορίζοντα και στη συνέχεια φτιάχνουν τις δικές τους πυξίδες
- Μαθαίνουν ποια είναι τα καιρικά φαινόμενα μέσα από πλούσιο φωτογραφικό υλικό και τα συνδέουν με την κάθε εποχή. Ζωγραφίζουν σε κάθε εποχή την ανάλογη εικόνα. Παίζουν παιχνίδια στον υπολογιστή με τα οποία μαθαίνουν τα καιρικά φαινόμενα, συσχετίζουν τον καιρό με το ντύσιμο και τις συνήθειες των ανθρώπων.