Εργαστήριο 4ο: Διάφορο-ζώ!! (1)

Στην προσπάθειά μας να κάνουμε τα παιδιά να αντιληφθούν πως υπάρχουν άνθρωποι που μπορεί να είναι διαφορετικοί αλλά έχουν τα ίδια με όλους μας δικαιώματα:

  • Γνωρίσαμε το Ρίκι και το νέο του κόσμο, ένα κόσμο που μία από τις αισθητηριακές αναπηρίες, αυτή της απώλειας όρασης 274204603 484529446401422 2232843318811830170 nδε του στερεί κανένα από τα δικαιώματα που έχουν όλα τα παιδιά και μπορεί με το δικό του διαφορετικό τρόπο και να παίξει και επικοινωνήσει.
  • Τροφοδοτώντας την ενσυναίσθηση των παιδιών, γίναμε σα το Ρίκι και με δεμένα μάτια προσπαθήσαμε να περπατήσουμε μια οριοθετημένη διαδρομή καταγράφοντας στη συνέχεια στον πίνακα πως νιώσαμε.

 

  • 274173373 1703236250022280 6730668804700766480 n261793444 747881192880257 5865092712193435261 n 274076717 677136356749876 4159825640562856107 n

 

  • Έχοντας ξεκινήσει να μιλάμε για τις αισθητηριακές αναπηρίες, είδαμε πως επικοινωνούν τα άτομα με απώλεια όρασης και ακοής, συζητήσαμε δηλαδή για τη γραφή Braille και τη νοηματική γλώσσα αντίστοιχα ενώ βιωματικά προσπαθήσαμε με την αφή να αναγνωρίσουμε γράμματα από το όνομά μας, αλλά και να σχηματίσουμε με τα χέρια μας το σύμβολο του αρχικού γράμματος του ονόματός μας
  • 273637701 767802734180911 8446742251878187419 n 272468838 4919096078179952 5577954581600088367 n 272895869 354565743004074 8234234846885321607 n

 

  • Ολοκληρώνοντας με τις αισθητηριακές αναπηρίες και κάνοντας μια εισαγωγή και στις κινητικές αντιστοιχίσαμε τις πινακίδες και τα σύμβολα, με το ανάλογο όργανο του σώματός που διαπιστώνεται πως δεν είναι τόσο λειτουργικό.272252481 684662466106971 3801711198838106085 n

 

 

 

 

 

    • Σε επόμενη μέρα παρακολουθήσαμε το animation για τη παιδική αναπηρία με τίτλο “Cuerdas” “Cuerdas”, Cortometraje completo όπου συζητήσαμε για τις κινητικές αναπηρίες.

    Ενώ αναφερθήκαμε και στις υπόλοιπες μορφές αναπηρία

  • Διαπιστώνοντας πως οι χρήστες αναπηρικού αμαξιδίου ίσως να δυσκολευονται να μετακινηθούν  καθώς δεν είναι όλοι οι χώροι προσβάσιμοι και δε διαθέτουν ράμπες:271830490 327802915984970 7835321730277388830 n273751113 1212716485803209 2590683022588576760 n
  • Επίλυση Προβλήματος

     Βγήκαμε στην αυλή του σχολείου ώστε να λύσουμε την απορία μας σχετικά με το εάν θα μπορούσε ένα παιδί με αμαξίδιο να μπεί μέσα στην τάξη μας. Τελικά η απάντηση που δώσαμε ήταν ναι διότι ψάχνοντας την αυλή βρήκαμε τη ράμπα αλλά αναφέραμε και τον ανελκυστήρα που θα μπορούσε να πάρει ώστε να ανέβει στους ορόφους

  • .259794792 326052732790090 8588502446311277516 n 261890196 1611195139224292 6803868034306290158 n
    • Ενώ είδαμε τρόπους ώστε να κάνουμε ευκολότερη τη καθημερινότητα των ατόμων με αναπηρίες παίζοντας δύο ψηφιακά παιχνίδια

    Πως να φερθούμε σε άτομα με ειδικές ανάγκες – ΑΜΕΑ part1 (ΗQ)

    Πως να φερθούμε σε άτομα με ειδικές ανάγκες – ΑΜΕΑ part2 (ΗQ)

     Σε εξέλιξη συζητήσεων μέσα στην τάξη αναρωτηθήκαμε τι μπορεί να κάνουν τα ΑμεΑ στον ελεύθερο χρόνο τους και με αναζήτηση είδαμε πως μπορούν να αθληθούν όπως όλοι μας. Κάπως έτσι γνωρίσαμε κάποια από τα Παραολυμπιακά αθλήματα, παρακολουθώντας ενδεικτικά κάποιους αγώνες. 272668716 644207080220978 3926197275329056425 n273500705 1072976513558522 152089243052030950 n

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων