ΠΡΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΚΑΙ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΕΣ ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ ΚΑΙ ΛΥΚΕΙΩΝ ΚΑΙ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ
Σε συνέχεια του προηγούμενου μηνύματος σας επισυνάπτουμε την αφίσα και το πρόγραμμα για την ημερίδα με τίτλο «Η μετάβαση από το Γυμνάσιο στο Λύκειο, από την Α΄ Λυκείου στην Β΄ Λυκείου και άλλες διέξοδοι» την Τετάρτη 24 Μαρτίου 2021 από τις 18:00 έως 19:30 που πραγματοποιεί το τμήμα Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού του 2ου Κ.Ε.Σ.Υ. Α΄ Θεσσαλονίκης
Ευχαριστούμε πολύ
οι Εκπαιδευτικοί ΣυΕΠ
Μ.Αλεξίου
Μ.Σαρακίνου


















