Με μεγάλη θλίψη αποχαιρετούμε σήμερα τον φύλακα του σχολείου μας Νικηφόρο Καραγεωργόπουλο, ο οποίος ‘έφυγε’ χθες 9 Φεβρουαρίου μετά από σύντομη νοσηλεία. Ο θάνατος του μας λυπεί βαθύτατα γιατί ο Νικηφόρος ήταν ένας εξαιρετικός συνεργάτης, ευσυνείδητος, αξιοπρεπής, δοτικός, προστατευτικός με τα παιδιά μας, αληθινός φύλακας του 5ου ΓΕΛ. Θα μας λείψει πολύ.
Τα συλλυπητήρια μας στους οικείους του. Ο Θεός να αναπαύσει την ψυχή του.
















