Ο σύλλογος των καθηγητών εύχεται ολόψυχα καλή και δημιουργική χρονιά. Τη Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2020 θα τελεστεί ο αγιασμός. Το κουδούνι θα χτυπήσει στις 10:30. Οι μαθητές οφείλουν να προσέλθουν εγκαίρως. Θα παραλάβουν τα βιβλία τους καθώς και οδηγίες σχετικά με τα μέτρα προφύλαξης από τον COVID19 και θα αποχωρήσουν.
Οι μαθητές παρακαλούνται να προσέλθουν φορώντας τις δικές τους μάσκες, επειδή δεν γνωρίζουμε αν θα έχουμε παραλάβει έγκαιρα τις μάσκες πολλαπλών χρήσεων από το Δήμο.
Από το Γραφείο
















