Οι μαθητές της Γ΄ & Β΄ ΓΕΛ του σχολείου μας διοργανώνουν το
3ο Χριστουγεννιάτικο bazaar του Σχολείου.
Κυριακή 1 Δεκεμβρίου 2024 από τις 18:00΄ στο χώρο του Σχολείου.
Οι μαθητές της Γ΄ & Β΄ ΓΕΛ του σχολείου μας διοργανώνουν το
3ο Χριστουγεννιάτικο bazaar του Σχολείου.
Κυριακή 1 Δεκεμβρίου 2024 από τις 18:00΄ στο χώρο του Σχολείου.
Την Παρασκευή 15 Νοεμβρίου 2024, οι μαθητές του σχολείου μας, υπό την καθοδήγηση των φιλολόγων κ. Λουκάκη Μαρίας και κ. Στάμου Μαρίας, παρουσίασαν πρόγραμμα αφιερωμένο στην επέτειο της 17ης Νοεμβρίου.
Παρουσιάστηκε δραματοποιημένη Η Συνέντευξη που έδωσε ο οδηγός του τανκ που εισέβαλε στο Πολυτεχνείο, η οποία ενισχύεται κειμενικά από τα συγκλονιστικά λόγια του πειρατικού ραδιοφωνικού σταθμού των εξεγερμένων φοιτητών και τον κατάλογο των νεκρών του τριημέρου της εξέγερσης. (Κείμενο – σκηνοθεσία: Μαρία Λουκάκη)
Η γιορτή εμπλουτίστηκε με τα παρακάτω τραγούδια:
Κάποτε θα ‘ρθουν, O δρόμος, Το σφαγείο, Το ακορντεόν, Τέμπη. Το τελευταίο τραγούδι πρωτοακούστηκε ενάμιση μήνα πριν στη συναυλία για τα Τέμπη στο Καλλιμάρμαρο. Θεωρήθηκε κατάλληλο να κλείσει την επέτειο καθώς αποτελεί ένα νέο παλλαϊκό αίτημα για απόδοση κοινωνικής δικαιοσύνης.

Η ψυχολόγος θα βρίσκεται στο σχολείο μας κάθε Πέμπτη από 09.00 – 13.35. Οι συνεδρίες θα γίνονται στην ειδικά διαμορφωμένη αίθουσα του σχολείου μας Για ραντεβού με μαθητές, γονείς ή κηδεμόνες επικοινωνήστε με την διεύθυνση του σχολείου. Για το έντυπο γονικής συναίνεσης για την επίσκεψη στην ψυχολόγο πατήστε Λήψη στο παρακάτω σύνδεσμο.
Δυστυχώς το κυλικείο μας είναι αδειανό, χάσαμε τόσο άδικα την Ηλιάνα. Θα της πούμε το τελευταίο αντίο τη Δευτέρα 4/11 και ώρα 11:00 π.μ. στην εκκλησία Άγιοι Ανάργυροι στη Νέα Ιωνία και μετά στο Κοιμητήριο της Μεταμόρφωσης. Αντί για κατάθεση στεφάνων η οικογένεια καλεί όσους/ες προσέλθουν να αφήσουν χρήματα για δωρεά στην «Φλόγα», ώστε να βοηθηθούν παιδιά, τα οποία τόσο αγαπούσε.
Την Παρασκευή 25 Οκτωβρίου 2024 έγινε στο σχολείο μας εκδήλωση για την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου 1940.
Η γιορτή ξεκίνησε με τον καθορισμό σημαιοφόρου και παραστατών και την απονομή βραβείων και αριστείων στους μαθητές που διακρίθηκαν για τις σχολικές τους επιδόσεις την προηγούμενη σχολική χρονιά.
Στη συνέχεια μαθητές μας υπό την καθοδήγηση της φιλολόγου κ. Κωστοπούλου Κων/νας και του φυσικού κ. Παπανικολάου Βασίλη παρουσίασαν ένα πρόγραμμα αφιερωμένο στο ηρωικό έπος του 1940.
Η αφήγηση των γεγονότων εκείνης της εποχής εμπλουτίστηκε με προβολή διαφανειών, απαγγελία ποιημάτων του Οδ. Ελύτη, Νικ. Βρεττάκου, Γ. Ρίτσου και τα τραγούδια: «Ηπειρώτισσες», « Έφεδρος ανθυπολοχαγός», « Άννα μην κλαις», « Ένα το χελιδόνι».
Την Παρασκευή 18 Οκτωβρίου 2024 στο χώρο του σχολείου μας πραγματοποιήθηκε ενημερωτική
εκδήλωση στα πλαίσια των Erasmus Days 2024, με θέμα: «Από την ιδέα στο πεδίο: Το ταξίδι ενός σχεδίου Erasmus+ από την σύλληψή του μέχρι την εφαρμογή».
Οι εκπαιδευτικοί που μας τίμησαν με την παρουσία τους παρακολούθησαν την πορεία ενός σχεδίου μέσα από τα μάτια του εκπαιδευτικού που εκδηλώνει την επιθυμία να εμπλακεί σε ένα σχέδιο Erasmus+ και φτάνει μέχρι την υλοποίησή του. Στην ενημερωτική συνάντηση παρουσιάστηκαν και συζητήθηκαν τα βήματα από την ιδέα μέχρι και την ολοκλήρωση και βιωσιμότητα του σχεδίου. Την εκδήλωση προλόγισε ο Διευθυντής του σχολείου μας Κος Εμμανουήλ Μόρμορης. Υπεύθυνη του σχεδιασμού και της υλοποίησης της εκδήλωσης ήταν το μέλος της παιδαγωγικής ομάδας του Erasmus+ του σχολείου μας, Κατερίνα Αντωνάκου.
Την Παρασκευή 11 Οκτωβρίου 2024, το σχολείο μας συμμετέχοντας στις εκδηλώσεις για την απελευθέρωση της Αθήνας το 1944 από τους Γερμανούς, πραγματοποίησε σχετική εκδήλωση την οποία παρακολούθησαν όλες οι τάξεις.
Ιδιαίτερα συγκινητική ήταν η στιγμή που ακούστηκε το ηχητικό μήνυμα της αναγγελίας της απελευθέρωσης της Αθήνας στο 1944.
Ένα μαγικό ταξίδι στα πλαίσια του Erasmus ξεκινά!!! Palmi ερχόμαστε…
Η ομάδα του Erasmus επιτέλους θα ξανασμίξει!
24/09/2024:
Την πρώτη μέρα πήγαμε στο σχολείο όπου μας υποδέχτηκαν θερμά και συμμετείχαμε σε ένα εργαστήρι συναισθημάτων. Γράψαμε σε χαρτιά τα συναισθήματά μας και τα εκφράσαμε κάνοντας παντομίμα. Στη συνέχεια χωριστήκαμε σε ομάδες και παρακολουθήσαμε διάφορα μαθήματα του σχολείου στο τμήμα των ανθρωπιστικών σπουδών, όπως εργαστήρια αγγλικών, κοινωνιολογίας και ψυχολογίας.
Στο μέσον της σχολικής ημέρας, ξεναγηθήκαμε στις εγκαταστάσεις της επαγγελματικής σχολής, όπου μας περίμενε μία χορταστική έκπληξη… Η ομάδα των chef του σχολείου μάς είχε ετοιμάσει μια πληθώρα παραδοσιακών ιταλικών γεύσεων. Το απόγευμα όλοι μαζί επισκεφτήκαμε τα γειτονικά χωριά.
25/09/2024:
Την δεύτερη μέρα, παρακολουθήσαμε μαθήματα στο σχολείο και συμμετείχαμε σε δραστηριότητες και εργαστήρια παρασκευής βιολογικών προϊόντων, όπως καλλυντικές κρέμες μας έδειξαν την τεχνική της υδροπονικής καλλιέργειας στα θερμοκήπια. Μετά οδηγηθήκαμε στην αίθουσα πληροφορικής, όπου παρακολουθήσαμε ένα βίντεο για τα αξιοθέατα του Reggio Calabria.
Κάναμε μια προετοιμασία για να γνωρίσουμε την περιοχή που θα επισκεπτόμασταν, αφού χωριστήκαμε σε ομάδες και ψάξαμε πληροφορίες για τα μέρη αυτά.
Στη συνέχεια όλοι μαζί επισκεφτήκαμε το Reggio και ξεναγηθήκαμε στην περιοχή, γνωρίζοντας από κοντά διάφορα μνημεία του πολιτισμού της «Μεγάλης Ελλάδας», όπως τα Ελληνιστικά τείχη, το Θέατρο, το Κάστρο και άλλα αρχαιολογικά αξιοθέατα.
26/09/2024:
Την τρίτη μέρα επισκεφτήκαμε το ιταλικό μουσείο “Casa de la Cultura”. Εκεί ακολούθησε μία δραστηριότητα για να μάθουμε την ιστορία της πόλης, καθώς και τα πολιτιστικά και παραδοσιακά έργα τέχνης, γνωστών ζωγράφων και γλυπτών της νότιας Ιταλίας. Στην συνέχεια πήγαμε σε ένα κοντινό γραφικό χωριό, την Scilla, όπου σε ένα εργαστήρι υπαίθριας μάθησης βγάλαμε καλλιτεχνικές φωτογραφίες, τις οποίες παρουσιάσαμε σε όλη την ομάδα με φόντο το βαθύ γαλάζιο της Μεσογείου!!!
27/09/2024:
Την τέταρτη μέρα, παρακολουθήσαμε πάλι διάφορα μαθήματα του ιταλικού σχολείου και συμμετείχαμε σε βιωματικά εργαστήρια. Στη συνέχεια είδαμε βίντεο που αφορούσαν την Tropea, ένα παραθαλάσσιο χωριό της νότιας Ιταλίας, με αφορμή την επίσκεψή μας την ερχόμενη μέρα. Αργότερα, περιηγηθήκαμε στις γειτονιές του Palmi, για να ζήσουμε και να γνωρίσουμε καλύτερα τη ζωή των ντόπιων και να κατανοήσουμε την κουλτούρα τους, καθώς και τον πολιτισμό τους.
28/09/2024:
Την πέμπτη μέρα, για μια ομάδα μαθητών ήταν προγραμματισμένη ολοήμερη εκδρομή στην Tropea, ένα παραδοσιακό θέρετρο με πλούσια πολιτιστική ιστορία. Η πολύωρη περιπλάνηση στα στενά της Tropea μας γέμισε εμπειρίες, συναισθήματα και γνώσεις, που αργότερα είχαμε την ευκαιρία να συζητήσουμε και να ανταλλάξουμε απόψεις. Κάποιοι μαθητές με τις οικογένειες που τους φιλοξενούσαν, επισκέφτηκαν άλλα μέρη, όπως η Σικελία. Στο τέλος της ημέρας ο καθένας είχε την ευκαιρία να μοιραστεί τις προσωπικές του εμπειρίες, καθώς και τις εικόνες και τα συναισθήματα με την υπόλοιπη ομάδα, κάνοντας μία αποτίμηση για όλες τις ημέρες.
Το πρόσημο τελικά ήταν θετικό!!!
29/09/2024:
Την τελευταία μέρα του ταξιδιού συναντηθήκαμε όλοι μαζί, Έλληνες και Ιταλοί, μαθητές και καθηγητές. Ήταν η ώρα του αποχαιρετισμού… Φτάσαμε στο αεροδρόμιο του Reggio, όπου ο χρόνος που είχαμε μας έδωσε την ευκαιρία να κάνουμε μία δεύτερη αποτίμηση όλων των ημερών. Το πρόσημο παρέμενε θετικό!!! Στην συνέχεια μέσω της Ρώμης επιστρέψαμε στην πατρίδα. Το ταξίδι μας είχε πλέον φτάσει στο τέλος του, τα όνειρά μας όμως ήταν μόλις στην αρχή. Ευρώπη ερχόμαστε…
στο 2ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Γρίφων Συνθετικής Βιολογίας (ΠΔΓΣΒ) τον οποίο. Ο διαγωνισμός iGEM (inernational Genetically Engineered Machine) αποτελεί ένα παγκόσμιο διαγωνισμό συνθετικής Βιολογίας, ο οποίος διεξάγεται ετησίως απο το 2003, καθιερώθηκε απο το Ινστιτούτο Τεχνολογίας της Μασαχουσέτης (ΜΙΤ). Στόχος του είναι η ανάδειξη καινοτόμων ιδεών, για την επίλυση προβλημάτων της καθημερινότητας μέσω της Συνθετικής Βιολογίας.
Το Σάββατο 19 Οκτωβρίου 2024 πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας βιωματικό εργαστήριο στα πλαίσια των Erasmus Days 2024 με θέμα “Σπίτι, σχολείο – σχολείο, σπίτι”. Το εργαστήριο οργανώθηκε από την παιδαγωγική ομάδα του Erasmus+ του σχολείου στα πλαίσια του προγράμματος που υλοποιείται αυτήν την εποχή στο σχολείο, με τίτλο “Ευ ζην και ευ πράττειν στο σχολείο”.
Με στόχο το ευ ζην όλης της σχολικής κοινότητας (μαθητές, γονείς, εκπαιδευτικοί) επιλέχθηκε ως θέμα του εργαστηρίου η ενεργητική ακρόαση, εφόσον η επικοινωνία μεταξύ: γονιών και εφήβων, εκπαιδευτικών και εφήβων καθώς και μεταξύ γονιών και εκπαιδευτικών μπορεί να συνεισφέρει σε αυτόν τον στόχο. Κατά τη διάρκεια του εργαστηρίου οι γονείς εξοικειώθηκαν με τεχνικές ενεργητικής επικοινωνίας.
Πρόσφατα σχόλια