Erasmus+ KA1 Teachers 2.0



 

Στο σχολείο μας υλοποιείται πρόγραμμα Erasmus+ /KA1 με τίτλο “Teachers 2.0”. Η διάρκεια υλοποίησης είνα διετής ξεκινώντας από το Σεπτέμβριου του 2018.

Οι εκπαιδευτικοί θα παρακολουθήσουν σεμινάρια σχετικά με την αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών στην εκπαιδευτική διαδικασία αλλά και τη διαχείριση πολυπολιτισμικών τάξεων.

Η διάχυση των αποτελεσμάτων του προγράμματος θα γίνει με δημιουργία σεναρίων που θα εφαρμοστούν στην τάξη αλλά θα παρουσιαστούν και στην ευρύτερη σχολική κοινότητα με την ανάρτησή τους στην εκπαιδευτκή πύλη “Φωτόδεντρο”.

Το σχέδιο κινητικότητας του 4ου Γυμνασίου Μυτιλήνης περιλαμβάνει:

1. Παρακολούθηση του σεμιναρίου «Innovative Approaches to Teaching» από 3 εκπαιδευτικούς. Το σεμινάριο είναι ένας πρακτικός οδηγός για τη βελτίωση της ποιότητας και αποτελεσματικότητας της διδασκαλίας σε κάθε τάξη. Οι ενότητες του, ενθάρρυνση της δημιουργικότητας, οργάνωση projects, διδασκαλία σε πολυπολιτισμικές τάξεις και χρήση νέων τεχνολογιών θα προσφέρουν επικαιροποίηση των γνώσεων στους εκπαιδευτικούς που θα το παρακολουθήσουν.

Το σεμινάριο αυτό διεξήχθη στην Πράγα της Τσεχίας από τον φορέα ITC International και το παρακολούθησαν οι: Μπέτζιου Χριστίνα,  Κουλαγίνη Βασιλική και  Γκιουμέ Κωνσταντίνα από τις 29/10/2018  μέχρι τις 2/11/2018. Η διάχυση των αποτελεσμάτων στους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς του σχολείου μας έγνε στις 16/11/2018 σε ειδική συγκέντρωση.

2. Παρακολούθηση σεμιναρίου: «Photo and Video in the Classroom» από 3 εκπαιδευτικούς. Επιμόρφωση στην διδακτική μεθολογία της δημιουργίας video ή κολάζ φωτογραφιών από τους μαθητές κατά τη διάρκεια της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Ομαδικές εργασίες και παραφωγή εκπαιδευτικού υλικού.

3. Παρακολούθηση του σεμιναρίου: «Intercultural Education – The answer to diversity in the classroom -» από 3 εκπαιδευτικούς. Σκοπός του σεμιναρίου είναι η διαχείριση πολυπολιτισμικών τάξεων. Γίνεται αναφορά στις θεωρίες της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης αλλά δίνονται και πρακτικές οδηγίες για την ενσωμάτωση της διαπολιτισμικότητας στο πρόγραμμα σπουδών κάθε μαθήματος και της σχολικής ζωής γενικότερα.

Ερωτηματολόγιο αξιολόγησης