Χαιρετισμός αγιασμού 2025

kite books Σεπτέμβριος 2025

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,
Αγαπητά μας παιδιά,

Η Διευθύντρια και ο Σύλλογος Διδασκόντων του 4ου Γυμνασίου Αιγάλεω σας ευχόμαστε η νέα σχολική χρονιά 2025-2026 να είναι δημιουργική, με έμπνευση και όραμα. Ο δρόμος προς τη μάθηση, γοητευτικός και επίπονος συνάμα, προσφέρει γνώσεις και δεξιότητες, καλλιεργεί ιδανικά και αξίες, εφοδιάζει με πνευματικά εφόδια, ανοίγοντας τον δρόμο για προσωπική και επαγγελματική εξέλιξη.
Το Σχολείο, ως ζωντανός και παλλόμενος οργανισμός, αποτελεί μια εξαιρετικά δυναμική κοινότητα, η οποία χρειάζεται και απαιτεί τη συνεργασία και τη σύμπλευση όλων μας, με ζητούμενο το μέγιστο παιδαγωγικό όφελος για τους μαθητές και τις μαθήτριές μας. Σε αυτόν τον στόχο σας προσκαλούμε συνοδοιπόρους.
Μεγάλη η πρόκληση που αντιμετωπίζουμε όλοι μας, γονείς και εκπαιδευτικοί, πολιτεία και θεσμοί, να διαμορφώσουμε κριτικά σκεπτόμενους και ενεργούς πολίτες, με πίστη στον άνθρωπο, δημοκρατικές αξίες και κοινωνική ευθύνη! Ας το κάνουμε από κοινού, αφουγκραζόμενοι με σεβασμό τις ανάγκες των παιδιών μας.
Καλή σχολική χρονιά, με υγεία, ελπίδα και ανθεκτικότητα!!

Κατηγορίες: Γενικά άρθρα | Γράψτε σχόλιο

Αγιασμός

Kalh scholikh chronia 2025

Κατηγορίες: Γενικά άρθρα | Γράψτε σχόλιο

Τρεις μέρες με Συριανό αέρα!

1

Το καράβι για Σύρο σάλπαρε από το λιμάνι του Πειραιά στις 3 Μαΐου και
για 3 μέρες λουσμένες με κυκλαδίτικο φως στο αρχοντικό νησί της Σύρου. Η
ομάδα μαθητών και καθηγητών-συνοδών πέρασε υπέροχα, επισκεπτόμενη την
πλατεία Μιαούλη, το σημείο συνάντησης του νησιού, το Δημαρχείο της Σύρου,
ένα από τα σημαντικότερα αξιοθέατά της, το Δημοτικό Θέατρο Απόλλων, με
αναφορές στη Σκάλα του Μιλάνου, τον Ναό Κοιμήσεως της Θεοτόκου, με την
αυθεντική εικόνα της Κοίμησης της Θεοτόκου του 1562, φιλοτεχνημένη από τον
κορυφαίο Έλληνα ζωγράφο Δομήνικο Θεοτοκόπουλο (El Greco), τον Ναό του
Αγίου Νικολάου, το Βιομηχανικό Μουσείο Ερμούπολης και ένα εργοστάσιο
παραγωγής λουκουμιών. Δεν παραλείψαμε να περιηγηθούμε στα στενά της Άνω
Σύρου και στο Μεσαιωνικό της Κάστρο, ενώ γνωρίσαμε και τα χωριά του
νησιού, με την ιδιαίτερη αρχιτεκτονική τους.

Τα βράδια μας διασκεδάσαμε με μουσικές που ικανοποίησαν όλες τις
επιθυμίες, χορέψαμε και γελάσαμε με μια αυθεντική διάθεση επικοινωνίας και
γενικότερα, συλλειτουργήσαμε με σεβασμό ο ένας απέναντι στον άλλο. Η
συνολική εμπειρία στέφθηκε με επιτυχία, αφήνοντάς μας με τις θετικότερες
των εντυπώσεων και τα πιο λαμπρά χρώματα στις φωτογραφἰες και τις
αναμνήσεις μας!

Κατηγορίες: Γενικά άρθρα | Γράψτε σχόλιο

Άρηξις: Άρρηκτοι δεσμοί με την κοινότητα των καθηγητών

Είναι πια γενικά αποδεκτό ότι οι καθηγητές είναι ένα από τα επαγγέλματα που
κινδυνεύουν με εργασιακή εξουθένωση. Αντίδοτο στην ψυχική επίρρωση και υποστήριξη, λοιπόν, του συλλόγου διδασκόντων είναι κάποιες τεχνικές
ενδυνάμωσης της ψυχικής ανθεκτικότητας. Ἐτσι, στο πλαίσιο προγραμματισμού
των επιμορφωτικών δράσεων του σχολείου, οργανώθηκε στις 8 Απριλίου 2025 μια
συνάντηση με τους επαγγελματίες ψυχικής υγείας του κέντρου πρόληψης Άρηξις,
που εδράζεται στο Αιγάλεω, στο χώρο της βιβλιοθήκης του σχολείου, μετά τη
λήξη των μαθημάτων. Ο βιωματικός χαρακτήρας της δράσης αυτής, πέρα από την
επιστημονική της πλαισίωση και βάση, έδωσε ένα κίνητρο να αναπλαισιώσουμε
τα γνωστικά μας σχήματα για την εκπαιδευτική πραγματικότητα και να
ανατροφοδοτήσουμε την αξιολόγηση των πρακτικών μας με θετική ενίσχυση. Σε
κάθε περίπτωση, η συνέργεια και σε ενδοσχολικό επίπεδο με το Άρηξις
επισφράγισε την ποικιλόμορφη συνεργασία μας επί σειρά ετών για θέματα
ψυχοκοινωνικά που άπτονται της σχολικής πραγματικότητας.

Για φωτογραφικό υλικό πατήστε εδὠ

 

Κατηγορίες: Γενικά άρθρα | Γράψτε σχόλιο

Η βιοποικιλότητα στη γειτονιά μας

3

Tο σχολείο μας συμμετέχοντας στην παναττική δράση «Καταγράφω τη βιοποικιλότητα στη Μητροπολιτική περιοχή της Αθήνας & επιτυγχάνω την ανθεκτικότητα μέσω συμμετοχικών διαδικασιών» που εντάσσεται στο πλαίσιο του εγκεκριμένου Μνημονίου Συνεργασίας ανάμεσα στο Κ.Ε.ΠΕ.Α. του Μητροπολιτικού Πάρκου «Αντώνης Τρίτσης» και στο έργο ARSINOE του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, υλοποίησε συναφές περιβαλλοντικό πρόγραμμα με τίτλο «Η Βιοποικιλότητα στη γειτονιά μας».

Ένας στόχος της προαναφερθείσας συλλογικής δράσης είναι να ενθαρρύνει τη συμμετοχή των μαθητών/-τριών στη συλλογή παρατηρήσεων φυτών και ζώων της Αττικής, με στόχο την καταγραφή και την ανάδειξη της βιοποικιλότητας στην περιοχή που ζουν.

Για ποιο λόγο, όμως γίνεται η καταγραφή; Από το 1970 έως το 2018 έχει χαθεί το 69% της βιοποικιλότητας στη Μεσόγειο, ενώ σε 30 χρόνια προβλέπεται κατάρρευσή της. Ζοφερή πρόβλεψη, αν σκεφτούμε ότι η βιοποικιλότητα μετριάζει την κλιματική αλλαγή, διότι δεσμεύει το 30% του CO2.. Επιπλέον, ήδη η θερμοκρασία του πλανήτη έχει αυξηθεί κατά 1,50 C, ενώ στην Ευρώπη κατά 2ο C.

Η μέτρηση της βιοποικιλότητας είναι δύσκολη και δύσκολα λαμβάνονται μέτρα προστασίας της. Μια καινοτόμος μέθοδος μέτρησης της βιοποικιλότητας γίνεται μέσω του Συμμετοχικού Παρατηρητηρίου Πολιτών με τη συλλογή δεδομένων μέσω γεωγραφικών εικόνων και την καταχώρησή τους στην πλατφόρμα minka. Αυτή η  βάση δεδομένων είναι πολύτιμη για τους ερευνητές που μελετούν την αστική χλωρίδα και πανίδα  και εργάζονται για λύσεις προσαρμογής στην κλιματική αλλαγή που είναι ήδη εδώ, χωρίς επιστροφή. Οι λύσεις, όμως, χρειάζονται δεδομένα, γιατί όπως ισχυρίστηκε ο Peter Drucker, δεν μπορείς να διαχειριστείς κάτι που δεν μπορείς να μετρήσεις.

Ως εκ τούτου, οι μαθητές/τριες του Β1 με τις συντονίστριες καθηγήτριες Γιαννακάκου Σταυρούλα και Κοβάνη Ρεβέκα επισκέφτηκαν περιοχές της Δυτικής Αττικής, Ελευσίνα, Νέα Πέραμο, Αιγάλεω, Χαϊδάρι προκειμένου να φωτογραφίσουν φυτά και ζώα της Δ. Αττικής, με στόχο την καταγραφή και την ανάδειξη της βιοποικιλότητας στην περιοχή που ζουν.

Με τη βοήθεια το ψηφιακού εργαλείου https://identify.plantnet.org/el αναγνώρισαν το επιστημονικό όνομα των φυτών από τις φωτογραφίες τους, και ακολούθως ανέβασαν τις φωτογραφίες στην ηλεκτρονική πλατφόρμα minka, ενεργώντας ως επιστήμονες.

Στο πλαίσιο των εξορμήσεων στη φύση  ήρθαν σε επαφή με τη χλωρίδα και την πανίδα, έμαθαν το όνομα πολλών φυτών και ζώων, άκουσαν για τη χρησιμότητα της βιοποικιλότητας ως σημαντικού ρυθμιστή του κλίματος του πλανήτη  και απόλαυσαν τη γαλήνη του φυσικού τοπίου.

Τις ώρες εργασίας στην αίθουσα της Βιβλιοθήκης του σχολείου μας, αναζήτησαν επιπλέον υλικό για τον ορισμό της βιοποικιλότητας, τους λόγους μείωσής της σε απειλητικό βαθμό για τη βιωσιμότητα του πλανήτη, τα μέτρα που πρέπει επειγόντως να ληφθούν και το αξιοποίησαν με τη δημιουργία ενός αρχείου διαφανειών (ppt). Επίσης, κατέγραψαν πληροφορίες για την ιστορία της  λίμνης Κουμουνδούρου (δύο λίμνες στα αρχαία χρόνια με το όνομα Ρειτοί) και διασκέδασαν με ένα ψηφιακό σταυρόλεξο που είχαν ετοιμάσει οι καθηγήτριές τους για να «ελέγξουν» τις γνώσεις τους.

Ως ενεργοί πολίτες αποφάσισαν να αναλάβουν τις εξής δράσεις: φύτευση σπόρων και φυτών σε κατάλληλους χώρους του σχολείου για την αισθητική τους αναβάθμιση, προσκαλώντας συμμαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς να συνδράμουν στη συλλογή και στη φύτευση και στην τοποθέτηση κάδων ανακύκλωσης σε όλες τις αίθουσες του σχολείου.

Τέλος, όλο το  project του περιβαλλοντικού προγράμματος έχει αποτυπωθεί σε ένα ηλεκτρονικό βιβλίο με τη χρήση του εργαλείου ψηφιακής αφήγησης book creator.

Πατήστε πάνω στον υπερσύνδεσμο https://read.bookcreator.com/gUCqidp9ksYuiLVH76nHusopZm82/sF51f_2nSpS9fcNHODehmA για να το «ξεφυλλίσετε».

Οι καθηγήτριες

Γιαννακάκου Σταυρούλα – Κοβάνη Ρεβέκα

2

Κατηγορίες: Γενικά άρθρα | Γράψτε σχόλιο

ΔΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ 2024-2025

ΟΚΤΩΒΡΗΣ 2024 ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΗΜΕΡΑ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ

Οι μαθητές οργανώνουν τις ομάδες ποδοσφαίρου, πετοσφαίρισης, καλαθοσφαίρισης στο τμήμα τους. Στόχος να γνωριστούν, να συνεργαστούν, να ακολουθήσουν κανόνες, να βοηθήσουν στην διεξαγωγή των αγώνων του σχολείου.

ΔΕΚΕΜΒΡΗΣ 2024 ΠΕΖΟΠΟΡΙΑ Β2

ΜΑΡΤΙΟΣ 2025  ΠΕΖΟΠΟΡΙΑ   Β4

ΣΧΟΛΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ

Οι μαθητές απαντούν στο ερωτηματολόγιο που τους δόθηκε. Τι αποκόμισαν από την δράση αυτή, με τι εντυπωσιάστηκαν, τι ένιωσαν κοντά στην φύση.

Μοναδική εμπειρία!

Βοηθούσε ο ένας τον άλλον!

Μου άρεσε η ησυχία στην φύση!

Είχαμε πολύ καλή συνεργασία μεταξύ μας!

Ξεπέρασα τις φοβίες μου ανεβαίνοντας στην σπηλιά!

Πρώτη φορά αισθάνθηκα ότι είμαστε ομάδα!

Κουράστηκα στην ανηφόρα προς στην σπηλιά!

Τέλεια να ξαναπάμε!

Ακόμη και οι άτακτοι στην φύση ήταν ήρεμοι!

Γνώρισα καλύτερα τους συμμαθητές μου, με τα παιχνίδια που κάναμε!

Ήρθα κοντά και με μαθητές που δεν έκανα πριν παρέα!

ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2025 ΗΜΕΡΑ ΤΩΝ ΦΙΛΑΘΛΩΝ

Στο κάθε τμήμα του σχολείου έγινε τουρνουά   πίνκ – πόνγκ,  οι 11 παίκτες που  προκρίθηκαν,  συμμετείχαν  στους τελικούς αγώνες που έγιναν στο αμφιθέατρο, παρουσία όλων των μαθητών και καθηγητών του σχολείου. Η ατμόσφαιρα ήταν εκπληκτική! οι μαθητές ενθάρρυναν τους συμμαθητές τους με πολύ ωραίο τρόπο. Χειροκροτούσαν και επιβράβευαν κάθε προσπάθεια. Απολάμβαναν το θέαμα με σεβασμό και ενθουσιασμό!

Απρίλιος 2025    ΤΟΥΡΝΟΥΑ ΜΠΑΣΚΕΤ 3 ΟΝ 3    ΒΟΛΛΕΥ 6-6 ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ

ΜΑΙΟΣ 2025   ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ-ΜΠΑΣΚΕΤ-ΒΟΛΛΕΥ

ΑΓΩΝΕΣ ΣΤΙΒΟΥ-ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ-ΒΟΛΕΥ ΤΗΣ Γ΄ ΠΕΡΙΦΕΡΙΑΣ ΑΘΗΝΑΣ

Στο εσωτερικό πρωτάθλημα, συμμετέχουν όλοι οι μαθητές του σχολείου τουλάχιστον σε ένα άθλημα. Για πολλά παιδιά είναι η πρώτη εμπειρία σε αγώνες.

Στους αγώνες της περιφέρειας, γἰνεται  επιλογή από όλους τους μαθητές , για να εκπροσωπίσουν  το 4ο γυμνάσιο Αιγάλεω, στους διασχολικούς  αγώνες.

ΑΓΩΝΕΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ 12-5 2025 Η ομάδα προσπάθησε για το καλύτερο αποτέλεσμα και τελικά έχασε με σκορ 3-2

ΑΓΩΝΕΣ ΒΟΛΛΕΥ   14-5 2025  Η ομάδα έπαιξε τρείς αγώνες και κέρδισε και τους τρείς! Άψογη παρουσία ,με τις καλύτερες εντυπώσεις από τους παρευρισκόμενους, καθηγητές-γυμναστές- θεατές.

ΑΓΩΝΕΣ ΣΤΙΒΟΥ 14-5-2025    Όλοι οι μαθητές έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους!

Έλαβαν πολύ καλή θέση στο αγώνισμά τους και διακρίθηκαν για το ήθος και την αγωνιστικότητά τους. Οι  μαθητές που ξεχώρισαν ανάμεσα στους μαθητές όλης της περιφέρειας γ ΄Αθήνας δηλαδή Αιγάλεω-Αγία Βαρβάρα-Χαϊδάρι- Περιστέρι,

Ήταν οι :  Χατζόπουλος Π. στην σφαιροβολία 1η θέση

Σιδέρης Ι. στο δρόμο ταχύτητας 80μ  3η θέση

Παπαγεωργίου Γ. στο δρόμο       300μ  4η θέση

ΣΧΟΛΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ

Στο ερωτηματολόγιο που δόθηκε στους μαθητές και αφορούσε την συμμετοχή τους στους αθλητικούς αγώνες οι απαντήσεις ξαφνιάζουν:

Παίξαμε ομαδικά και κάναμε καινούριες παρέες!

Αισθάνθηκα χαρά, κούραση, άγχος, ικανοποίηση!

Θα ήθελα να ξαναπάρω μέρος για να φέρουμε καλύτερα αποτελέσματα.

Εννοείται πως μου άρεσε η αθλητική μέρα ,αλλά θα ήθελα καλύτερη διαιτησία!

Βοήθησε στις σχέσεις μεταξύ μας ,αν και είχαμε και διαφωνίες για την τακτική της ομάδας!

Μου άρεσε η μέρα αυτή, γιατί κάναμε βόλτες και παρακολουθούσαμε τις ομάδες της τάξης μας!

Δεν αντιμετώπισα δυσκολίες, η ομάδα μου συνεργάστηκε τέλεια! Γι αυτό είμαστε Πρωταθλητές και στο ποδόσφαιρο και στο βόλλευ!

ΥΠΕΥΘΥΝΗ  ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: Παπαναγιώτου  Ακριβή

Φωτογραφικό υλικό

Κατηγορίες: Γενικά άρθρα | Γράψτε σχόλιο

Επίσκεψη στο Βοτανικό Μουσείο του Πανεπιστημίου Αθηνών

εικόνα Viber 2025 03 05 11 05 33 614

εικόνα Viber 2025 03 05 11 05 33 614Τις ημέρες 18 και 26 Μαρτίου 2025 συνολικά 78 μαθητές της Α΄ τάξης Γυμνασίου επισκέφθηκαν το Βοτανικό Μουσείο του Πανεπιστημίου Αθηνών στο πλαίσιο του μαθήματος της Βιολογίας. Οι μαθητές ξεναγήθηκαν στην μόνιμη Έκθεση με τίτλο «Αττικό Τοπίο και Περιβάλλον».

Η έκθεση εστιάζει σε μια ποικιλία πτυχών του φυσικού και του ανθρωπογενούς περιβάλλοντος της Αττικής. Τμήματα της ενότητας αυτής αναφέρονται σε χαρακτηριστικούς οικότοπους της Αττικής, από την ορεινή έως και τη θαλάσσια ζώνη, καθώς και σε βιότοπους ιδιαιτέρου ενδιαφέροντος, όπως τα σπήλαια. Επίσης παρουσιάζονται περιοχές που τυγχάνουν ειδικού καθεστώτος προστασίας, όπως οι Εθνικοί Δρυμοί και τα Αισθητικά Δάση.

Στο τέλος της επίσκεψης πραγματοποιήθηκε βιωματική δραστηριότητα, κατά την οποία οι μαθητές/τριες δημιούργησαν το δικό τους φυτικό δείγμα. Στη συνέχεια έγινε εισαγωγή στον κόσμο των μυκήτων και των μανιταριών από την υπεύθυνη του μουσείου, η οποία έκανε παρουσίαση των ειδών των μανιταριών και ξενάγηση στην έκθεση προπλασμάτων.

εικόνα Viber 2025 02 18 12 56 56 052

Για φωτογραφικό υλικό πατήστε εδώ

Κατηγορίες: Γενικά άρθρα | Γράψτε σχόλιο

Μαθητές που Δημιουργούν το Μέλλον: “Green4all”  Εικονική Επιχείρηση Κυκλικής Οικονομίας του Σχολείου μας

IMG 20241219 143007 w

Logo frame 1Η περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση και η καινοτομία συνδυάστηκαν φέτος με τον πιο δημιουργικό τρόπο! Οι μαθητές μας ανέλαβαν να ιδρύσουν μια εικονική επιχείρηση κυκλικής οικονομίας με την επωνυμία “Green4all, φέρνοντας στο σχολείο μας έναν νέο αέρα πράσινης σκέψης και βιώσιμης δράσης.

 

Η Ιδέα πίσω από την Επιχείρηση

Η επιχείρησή μας βασίζεται στην αρχή της κυκλικής οικονομίας, δηλαδή της μετατροπής απορριμμάτων σε χρήσιμα προϊόντα. Μέσα από τη συλλογή και ανακύκλωση συσκευασιών αλουμινίου, πλαστικού και χαρτιού, οι μαθητές κατάφεραν να δώσουν νέα ζωή σε υλικά που διαφορετικά θα κατέληγαν στο περιβάλλον. Τα προϊόντα που δημιουργούν, όπως διακοσμητικά αντικείμενα, χρήσιμα εργαλεία και κουτιά αποθήκευσης, αποδεικνύουν ότι ακόμη και από το «παλιό» μπορεί να γεννηθεί κάτι νέο και όμορφο.

Το Όραμά μας

Στόχος μας είναι να ευαισθητοποιήσουμε τη σχολική και τοπική κοινότητα για τη σημασία της ανακύκλωσης, ενώ ταυτόχρονα να δείξουμε ότι με λίγη δημιουργικότητα και συνεργασία μπορούμε να συμβάλουμε σε ένα πιο βιώσιμο μέλλον. Η δράση μας δεν είναι απλώς μια επιχειρηματική άσκηση, αλλά και μια ευκαιρία να εκπαιδευτούμε ως υπεύθυνοι πολίτες που νοιάζονται για τον πλανήτη.

Η Δράση μας στην Πράξη

Η ομάδα μας χωρίστηκε σε τμήματα που ασχολούνται με διαφορετικές πτυχές της επιχείρησης:

  • Συλλογή Υλικών: Μαθητές ανέλαβαν τη συλλογή και ταξινόμηση ανακυκλώσιμων υλικών από το σχολείο και την κοινότητα.
  • Παραγωγή Προϊόντων: Στο εργαστήριο δημιουργούμε νέα προϊόντα από τα υλικά που συλλέγουμε. Κάθε προϊόν είναι αποτέλεσμα ομαδικής δουλειάς και φαντασίας.
  • Προώθηση και Επικοινωνία: Η ομάδα μάρκετινγκ προωθεί τα προϊόντα μας μέσω εκδηλώσεων, ψηφιακών καναλιών ιστοσελίδας σχολείου και του σχολικού περιοδικού.

Τα Οφέλη της Δράσης μας

Η δημιουργία της εικονικής επιχείρησης προσφέρει στους μαθητές μας:

  • Γνώσεις και Εμπειρίες: Μαθαίνουμε πώς λειτουργεί μια επιχείρηση, από τη διαχείριση των οικονομικών έως τη στρατηγική μάρκετινγκ.
  • Δεξιότητες Συνεργασίας: Η ομαδική δουλειά είναι η βάση κάθε μας επιτυχίας.
  • Περιβαλλοντική Συνείδηση: Αντιλαμβανόμαστε την αξία της προστασίας του περιβάλλοντος και γινόμαστε οι ίδιοι μέρος της λύσης.

Καλούμε Όλους να Γίνουν Μέρος της Αλλαγής!

Σας προσκαλούμε να στηρίξετε την προσπάθειά μας. Με κάθε αγορά από τα προϊόντα μας ή με την απλή συμμετοχή στις δράσεις μας, συμβάλλετε στην ενίσχυση μιας ιδέας που μπορεί να κάνει τη διαφορά.

Για εμάς, κάθε μικρή πράξη μετράει. Και πιστεύουμε ακράδαντα ότι, μέσα από τέτοιες πρωτοβουλίες, μπορούμε να φέρουμε την αλλαγή που θέλουμε να δούμε στον κόσμο.

Μαζί, για ένα πιο πράσινο μέλλον!

Ιστότοπος του  Έργου

https://green-4-all.blogspot.com/

IMG 20241219 143007 w

Για φωτογραφικό υλικό πατήστε εδώ

Κατηγορίες: Γενικά άρθρα | Γράψτε σχόλιο

Κοπή πίτας 2025

εικόνα Viber 2025 02 05 11 26 22 044

RΤη Δευτέρα 27 Ιανουαρίου 2025 είχαμε τη χαρά να απολαύσουμε την κοπή της πίτας του Συλλόγου Διδασκόντων και των μαθητών-μαθητριών του σχολείου μας, με την ευγενική χορηγία του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, οι οποίοι προσέφεραν τις βασιλόπιτες καθώς και δώρο για κάθε τυχερό/ή  ανά τμήμα και για τον /την τυχερό/ή εκπαιδευτικό. Ολόθερμες ευχαριστίες προς τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για την χορηγία καθώς και για την άψογη συνεργασία με την Διευθύντρια και τον Σύλλογο Διδασκόντων για όλα τα θέματα που αφορούν στη σχολική κοινότητα.εικόνα Viber 2025 02 05 11 26 22 044Θερμές ευχές για ένα ευτυχισμένο 2025!

Κατηγορίες: Γενικά άρθρα | Γράψτε σχόλιο

Επιμόρφωση εκπαιδευτικών για την παιδική κακοποίηση-παραμέληση

εικόνα Viber 2025 01 09 11 31 21 104

Η βία και η γενικότερη επιθετικότητα μεταξύ των εφήβων, που οδηγεί ενίοτε και στην παραβατικότητα, είναι ένα πολυπαραγοντικό φαινόμενο. Μια από τις διαστάσεις του φαινομένου είναι η κακοποίηση/η παραμέληση των ανηλίκων, για την οποία οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας ενημερώθηκαν από την ψυχολόγο κα. Ψαρράκου, από την Δ/νση Ψυχικής Υγείας και Κοινωνικής Πρόνοιας του Ινστιτούτου Υγείας του Παιδιού. Η ευαισθητοποίησή μας για τις μορφές κακοποίησης, την αντιμετώπιση αλλά κυρίως την πρόληψη είναι απαραίτητη στο πλαίσιο του παιδαγωγικού μας ρόλου. Παράλληλα, ιδιαίτερης σημασίας είναι η ανατροφοδότηση που είχαμε σε σύγχρονους τομείς έρευνας και δράσης.

εικόνα Viber 2025 01 09 11 31 21 365εικόνα Viber 2025 01 09 11 31 21 104

Κατηγορίες: Γενικά άρθρα | Γράψτε σχόλιο